Σελίδα 1 από 2

Χρόνια Πολλά στον Νικηφόρο μας!!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 16, 2012 4:26 am
από toula
Χρόνια Πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευλογημένα Νικηφόρε !!! :8 :8 :8

Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαιρόμαστε όλοι εμείς εδώ που σε αγαπάμε !!!
Ο ΄Αγιος Θεός να σου δίνει δύναμη και υγεία για να συνεχίσεις τον αγώνα σου και η Παναγιά μας να σε σκέπει σε όλη σου την ζωή!!!

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 16, 2012 5:00 am
από stathis73
Xρόνια πολλά Νικηφόρε αγαπημένε μου φίλε και συμπροσκυνητή, θα ευχηθώ κατι που μου έγραψε η Αικατερινα μας.

Εύχομαι ο φύλακας Άγγελος σου να είναι πάντοτε χαρούμενος, ένεκα των πράξεων, των σκέψεων και των επιθυμιών σου, ο δρόμος σου να είναι ανηφορικός με σκοπό, στόχο και προορισμό την Άνω Ιερουσαλήμ. :8 :8 :8 :8

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 16, 2012 5:18 am
από vasilisalt
Χρόνια πολλά Νικηφόρε μας!!!
Να είσαι πάντα δυνατός και ελεύθερος (χριστιανικά, όπως γράφεις και εσύ)!
Να χαίρεσαι την οικογένειά σου, αυτόν τον πολύτιμο θησαυρό σου!

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 16, 2012 5:18 am
από johnge
Χρόνια πολλά Νικηφόρε! Χρόνια πολλά και καλά!

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 16, 2012 5:22 am
από ULYSSES
Εικόνα

Αγαπητέ μου φίλε Νικηφόρε ,Χρόνια σου Πολλά Καλά και Ευλογημένα
με Υγεία , Αγάπη και Ευτυχία σε σένα και την Οικογενειά σου.

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 16, 2012 6:03 am
από nikiforos
Αγαπητοί μου φίλοι,Τούλα, Στάθη, Βασίλη,Ιωάννη,Οδυσσέα, σας ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σας!!! Να μας έχει όλους Ο Θεός Καλά!!!

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 16, 2012 6:27 am
από stathisekp
Καλέ μου φίλε κι αδελφέ Νικηφόρε, σου εύχομαι χρόνια πολλά, κάθε ευτυχία για σένα και την οικογένειά σου. Εύχομαι κάποια στιγμή να γνωριστούμε κι απο κοντά!!

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 16, 2012 6:29 am
από ΜΙΧΣ
Χρόνια πολλά, καλά ευλογημένα και Θεάρεστα Νικηφόρε! Ο Χριστός και η Παναγιά μας ας είναι πάντα μαζί σου και με την οικογένειά σου!

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 16, 2012 6:38 am
από fotis
Αδελφέ μου Νικηφόρε χρόνια πολλά.

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 16, 2012 6:44 am
από panagiotisspy
Χρόνια πολλά κι' Ευλογημένα καλέ μου αδελφέ Νικηφόρε,
να διατελείτε πάντοτε εσύ και οι αγαπημένοι σου, μέσα στην Αγάπη Του..