Χρόνια Πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευλογημένα Νικηφόρε !!!
Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαιρόμαστε όλοι εμείς εδώ που σε αγαπάμε !!!
Ο ΄Αγιος Θεός να σου δίνει δύναμη και υγεία για να συνεχίσεις τον αγώνα σου και η Παναγιά μας να σε σκέπει σε όλη σου την ζωή!!!
Xρόνια πολλά Νικηφόρε αγαπημένε μου φίλε και συμπροσκυνητή, θα ευχηθώ κατι που μου έγραψε η Αικατερινα μας.
Εύχομαι ο φύλακας Άγγελος σου να είναι πάντοτε χαρούμενος, ένεκα των πράξεων, των σκέψεων και των επιθυμιών σου, ο δρόμος σου να είναι ανηφορικός με σκοπό, στόχο και προορισμό την Άνω Ιερουσαλήμ.
Χρόνια πολλά Νικηφόρε μας!!!
Να είσαι πάντα δυνατός και ελεύθερος (χριστιανικά, όπως γράφεις και εσύ)!
Να χαίρεσαι την οικογένειά σου, αυτόν τον πολύτιμο θησαυρό σου!
Καλέ μου φίλε κι αδελφέ Νικηφόρε, σου εύχομαι χρόνια πολλά, κάθε ευτυχία για σένα και την οικογένειά σου. Εύχομαι κάποια στιγμή να γνωριστούμε κι απο κοντά!!
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
Χρόνια πολλά κι' Ευλογημένα καλέ μου αδελφέ Νικηφόρε,
να διατελείτε πάντοτε εσύ και οι αγαπημένοι σου, μέσα στην Αγάπη Του..
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.