Σελίδα 1 από 1

Καλό καλοκαίρι!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 14, 2012 5:49 am
από fotis


Καλό καλοκαίρι εύχομαι σε όλους.
Για λίγες μέρες θα απουσιάζω.

Re: ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 14, 2012 6:21 am
από stathisekp
Καλά να περάσεις φίλε μου Φώτη, καλή ξεκούραση με το καλό πάλι μαζί μας.
(Θα μας λείψει και το καθημερινό σου άγγελμα ...)

Re: ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 14, 2012 7:36 am
από ΜΙΧΣ
fotis έγραψε:http://www.youtube.com/watch?v=_qzN9aY5 ... re=related

Καλό καλοκαίρι εύχομαι σε όλους.
Για λίγες μέρες θα απουσιάζω.
Καλές κι ευλογημένες, ξεκούραστες και χαρωπές διακοπές να έχετε Φώτη αδελφέ μου!

Re: ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 14, 2012 7:47 am
από stathis73
stathisekp έγραψε:Καλά να περάσεις φίλε μου Φώτη, καλή ξεκούραση με το καλό πάλι μαζί μας.
(Θα μας λείψει και το καθημερινό σου άγγελμα ...)
kai εγω εδω :wink:

Re: ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 14, 2012 1:37 pm
από vasilisalt
ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΟ ΓΕΜΑΤΟ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ!!!

Αν μπορεί η Αγγελική μας ας μας επαναφέρει ένα ωραίο ποίημα του Διονύση μας με σχετικό θέμα...

Re: Καλό καλοκαίρι!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 15, 2012 10:50 am
από angieholi
Βασίλη το βρήκα!
viewtopic.php?f=79&t=13063