Καλό καλοκαίρι!
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 14, 2012 5:49 am
Καλό καλοκαίρι εύχομαι σε όλους.
Για λίγες μέρες θα απουσιάζω.
Καλώς ήλθατε στην σελίδα για το Αγιο Ορος
https://www.agioros.net/forum/
Καλές κι ευλογημένες, ξεκούραστες και χαρωπές διακοπές να έχετε Φώτη αδελφέ μου!fotis έγραψε:http://www.youtube.com/watch?v=_qzN9aY5 ... re=related
Καλό καλοκαίρι εύχομαι σε όλους.
Για λίγες μέρες θα απουσιάζω.
kai εγω εδωstathisekp έγραψε:Καλά να περάσεις φίλε μου Φώτη, καλή ξεκούραση με το καλό πάλι μαζί μας.
(Θα μας λείψει και το καθημερινό σου άγγελμα ...)