Καλό καλοκαίρι!

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
fotis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4712
Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ

Καλό καλοκαίρι!

Δημοσίευση από fotis »



Καλό καλοκαίρι εύχομαι σε όλους.
Για λίγες μέρες θα απουσιάζω.
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
Άβαταρ μέλους
stathisekp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 8568
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής

Re: ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

Δημοσίευση από stathisekp »

Καλά να περάσεις φίλε μου Φώτη, καλή ξεκούραση με το καλό πάλι μαζί μας.
(Θα μας λείψει και το καθημερινό σου άγγελμα ...)
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
Άβαταρ μέλους
ΜΙΧΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2012 9:24 am

Re: ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

Δημοσίευση από ΜΙΧΣ »

fotis έγραψε:http://www.youtube.com/watch?v=_qzN9aY5 ... re=related

Καλό καλοκαίρι εύχομαι σε όλους.
Για λίγες μέρες θα απουσιάζω.
Καλές κι ευλογημένες, ξεκούραστες και χαρωπές διακοπές να έχετε Φώτη αδελφέ μου!
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

Δημοσίευση από stathis73 »

stathisekp έγραψε:Καλά να περάσεις φίλε μου Φώτη, καλή ξεκούραση με το καλό πάλι μαζί μας.
(Θα μας λείψει και το καθημερινό σου άγγελμα ...)
kai εγω εδω :wink:
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
vasilisalt
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6177
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm

Re: ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

Δημοσίευση από vasilisalt »

ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΟ ΓΕΜΑΤΟ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ!!!

Αν μπορεί η Αγγελική μας ας μας επαναφέρει ένα ωραίο ποίημα του Διονύση μας με σχετικό θέμα...
angieholi
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί Μάιος 05, 2009 5:25 pm
Τοποθεσία: Αγγελική@Αθήνα

Re: Καλό καλοκαίρι!

Δημοσίευση από angieholi »

Βασίλη το βρήκα!
viewtopic.php?f=79&t=13063
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”