Καλό καλοκαίρι!
Συντονιστής: Συντονιστές
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Καλό καλοκαίρι!
Καλό καλοκαίρι εύχομαι σε όλους.
Για λίγες μέρες θα απουσιάζω.
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- stathisekp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 8568
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
- Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής
Re: ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
Καλά να περάσεις φίλε μου Φώτη, καλή ξεκούραση με το καλό πάλι μαζί μας.
(Θα μας λείψει και το καθημερινό σου άγγελμα ...)
(Θα μας λείψει και το καθημερινό σου άγγελμα ...)
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
Re: ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
Καλές κι ευλογημένες, ξεκούραστες και χαρωπές διακοπές να έχετε Φώτη αδελφέ μου!fotis έγραψε:http://www.youtube.com/watch?v=_qzN9aY5 ... re=related
Καλό καλοκαίρι εύχομαι σε όλους.
Για λίγες μέρες θα απουσιάζω.
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
kai εγω εδωstathisekp έγραψε:Καλά να περάσεις φίλε μου Φώτη, καλή ξεκούραση με το καλό πάλι μαζί μας.
(Θα μας λείψει και το καθημερινό σου άγγελμα ...)
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
-
vasilisalt
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6177
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm
Re: ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΟ ΓΕΜΑΤΟ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ!!!
Αν μπορεί η Αγγελική μας ας μας επαναφέρει ένα ωραίο ποίημα του Διονύση μας με σχετικό θέμα...
Αν μπορεί η Αγγελική μας ας μας επαναφέρει ένα ωραίο ποίημα του Διονύση μας με σχετικό θέμα...
-
angieholi
- Συντονιστής

- Δημοσιεύσεις: 3227
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 05, 2009 5:25 pm
- Τοποθεσία: Αγγελική@Αθήνα
Re: Καλό καλοκαίρι!
Βασίλη το βρήκα!
viewtopic.php?f=79&t=13063
viewtopic.php?f=79&t=13063
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...