Σελίδα 1 από 3

Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 21, 2011 6:10 am
από stathis73
Να ευχηθούμε στην Θεοδώρα χρόνια πολλά καλό παράδεισο και οτι άλλο επιθυμεί.

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 21, 2011 8:01 am
από aposal
Χρόνια πολλά Θεοδώρα! Καλόν αγώνα, καλή μετάνοια και καλόν Παράδεισο εύχομαι, τόσο για σένα όσο και για τα αγαπημένα σου πρόσωπα!

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 21, 2011 9:58 am
από vasilisalt
Χρόνια πολλά Θεοδώρα.
Και επειδή αν θυμάμαι καλά είσαι πιστσιρίκα,
σου εύχομαι όταν μεγαλώσεις και περάσεις τα 100 να δεις τη χώρα σου να βγαίνει από το μνημόνιο.

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 21, 2011 10:25 am
από Dimitris39
Ετη πολλα και ευλογημενα Θεοδωρα

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 21, 2011 10:56 am
από dimitrisgr
Χρόνια πολλά κ΄ευλογημένα Θεοδώρα!!!

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 21, 2011 1:06 pm
από nickzark
Χρόνια πολλά

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 21, 2011 2:02 pm
από christmas08
Mε συγκινήσατε!! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας να είστε καλά! Καλώς σας ξαναβρίσκω μετά από 6 μήνες (πραγματικη δοκιμασία η διακοπή του forum!). Kαλό αγώνα και καλή δύναμη σε όλους!

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 21, 2011 3:06 pm
από balloo
Χρόνια πολλα οτι επιθυμεις

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 21, 2012 8:48 am
από panagiotisspy
Χρόνια πολλά κι' Ευλογημένα για τα γενέθλιά σου, αδελφή μας Θεοδώρα, να χαίρεσαι τους οικείους και προσφιλείς σου ανθρώπους και να σε χαίρονται και αυτοί και είθε ο Κύριος να σε χαριτώνει πάντοτε και να σε αξιώνει να ζεις μέσα στην Αγάπη Του.. :8 :8

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 21, 2012 8:51 am
από stathisekp
Χρόνια πολλά Θεοδώρα, ο Κύριος να σε προστατεύει!!!