Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσίευση από stathis73 »

Να ευχηθούμε στην Θεοδώρα χρόνια πολλά καλό παράδεισο και οτι άλλο επιθυμεί.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26229
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσίευση από aposal »

Χρόνια πολλά Θεοδώρα! Καλόν αγώνα, καλή μετάνοια και καλόν Παράδεισο εύχομαι, τόσο για σένα όσο και για τα αγαπημένα σου πρόσωπα!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
vasilisalt
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6177
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσίευση από vasilisalt »

Χρόνια πολλά Θεοδώρα.
Και επειδή αν θυμάμαι καλά είσαι πιστσιρίκα,
σου εύχομαι όταν μεγαλώσεις και περάσεις τα 100 να δεις τη χώρα σου να βγαίνει από το μνημόνιο.
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσίευση από Dimitris39 »

Ετη πολλα και ευλογημενα Θεοδωρα
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
dimitrisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 24, 2009 12:53 pm

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσίευση από dimitrisgr »

Χρόνια πολλά κ΄ευλογημένα Θεοδώρα!!!
Άβαταρ μέλους
nickzark
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4625
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:19 am
Τοποθεσία: Νικόλαος@θεσσαλονίκη

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσίευση από nickzark »

Χρόνια πολλά
Άβαταρ μέλους
christmas08
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Παρ Δεκ 04, 2009 3:44 pm
Τοποθεσία: Θεοδώρα@Θεσσαλονίκη

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσίευση από christmas08 »

Mε συγκινήσατε!! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας να είστε καλά! Καλώς σας ξαναβρίσκω μετά από 6 μήνες (πραγματικη δοκιμασία η διακοπή του forum!). Kαλό αγώνα και καλή δύναμη σε όλους!
ΣΑΛΩ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΠΙΠΤΟΝΤΕΣ ΦΑΥΛΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΥ ΖΟΦΕΡΕΣ ΤΡΙΚΥΜΙΕΣ, ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΜΕΝ ΕΙΣ ΤΟ ΣΕΠΤΟΝ ΕΚΤΥΠΟΝ ΣΟΥ ΜΗΤΕΡ ΚΑΙ ΘΕΡΜΩΣ ΚΡΑΖΟΜΕΝ.
ΓΕΝΟΥ ΓΟΡΓΟΥΠΗΚΟΕ ΗΜΙΝ ΠΡΟΣΤΑΤΙΣ ΤΟΙΣ ΑΕΙ ΦΩΝΟΥΣΙΝ.
balloo
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 26, 2006 6:00 am
Επικοινωνία:

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσίευση από balloo »

Χρόνια πολλα οτι επιθυμεις
:-)
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Χρόνια πολλά κι' Ευλογημένα για τα γενέθλιά σου, αδελφή μας Θεοδώρα, να χαίρεσαι τους οικείους και προσφιλείς σου ανθρώπους και να σε χαίρονται και αυτοί και είθε ο Κύριος να σε χαριτώνει πάντοτε και να σε αξιώνει να ζεις μέσα στην Αγάπη Του.. :8 :8
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
stathisekp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 8571
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής

Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα

Δημοσίευση από stathisekp »

Χρόνια πολλά Θεοδώρα, ο Κύριος να σε προστατεύει!!!
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”