Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα
Συντονιστής: Συντονιστές
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα
Να ευχηθούμε στην Θεοδώρα χρόνια πολλά καλό παράδεισο και οτι άλλο επιθυμεί.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26229
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα
Χρόνια πολλά Θεοδώρα! Καλόν αγώνα, καλή μετάνοια και καλόν Παράδεισο εύχομαι, τόσο για σένα όσο και για τα αγαπημένα σου πρόσωπα!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
vasilisalt
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6177
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm
Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα
Χρόνια πολλά Θεοδώρα.
Και επειδή αν θυμάμαι καλά είσαι πιστσιρίκα,
σου εύχομαι όταν μεγαλώσεις και περάσεις τα 100 να δεις τη χώρα σου να βγαίνει από το μνημόνιο.
Και επειδή αν θυμάμαι καλά είσαι πιστσιρίκα,
σου εύχομαι όταν μεγαλώσεις και περάσεις τα 100 να δεις τη χώρα σου να βγαίνει από το μνημόνιο.
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα
Ετη πολλα και ευλογημενα Θεοδωρα
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
-
dimitrisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 573
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 24, 2009 12:53 pm
Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα
Χρόνια πολλά κ΄ευλογημένα Θεοδώρα!!!
- nickzark
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4625
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:19 am
- Τοποθεσία: Νικόλαος@θεσσαλονίκη
Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα
Χρόνια πολλά
- christmas08
- Έμπειρος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 295
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 04, 2009 3:44 pm
- Τοποθεσία: Θεοδώρα@Θεσσαλονίκη
Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα
Mε συγκινήσατε!! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας να είστε καλά! Καλώς σας ξαναβρίσκω μετά από 6 μήνες (πραγματικη δοκιμασία η διακοπή του forum!). Kαλό αγώνα και καλή δύναμη σε όλους!
ΣΑΛΩ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΠΙΠΤΟΝΤΕΣ ΦΑΥΛΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΥ ΖΟΦΕΡΕΣ ΤΡΙΚΥΜΙΕΣ, ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΜΕΝ ΕΙΣ ΤΟ ΣΕΠΤΟΝ ΕΚΤΥΠΟΝ ΣΟΥ ΜΗΤΕΡ ΚΑΙ ΘΕΡΜΩΣ ΚΡΑΖΟΜΕΝ.
ΓΕΝΟΥ ΓΟΡΓΟΥΠΗΚΟΕ ΗΜΙΝ ΠΡΟΣΤΑΤΙΣ ΤΟΙΣ ΑΕΙ ΦΩΝΟΥΣΙΝ.
ΓΕΝΟΥ ΓΟΡΓΟΥΠΗΚΟΕ ΗΜΙΝ ΠΡΟΣΤΑΤΙΣ ΤΟΙΣ ΑΕΙ ΦΩΝΟΥΣΙΝ.
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα
Χρόνια πολλά κι' Ευλογημένα για τα γενέθλιά σου, αδελφή μας Θεοδώρα, να χαίρεσαι τους οικείους και προσφιλείς σου ανθρώπους και να σε χαίρονται και αυτοί και είθε ο Κύριος να σε χαριτώνει πάντοτε και να σε αξιώνει να ζεις μέσα στην Αγάπη Του..

Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
- stathisekp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 8571
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
- Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής
Re: Χρόνια Πολλά christmas-Θεοδώρα
Χρόνια πολλά Θεοδώρα, ο Κύριος να σε προστατεύει!!!
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
