Σελίδα 1 από 3
Χρόνια πολλά Λάζαρε
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 11, 2009 3:46 am
από eleimon
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΛΑΖΑΡΕ lazaar ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!! ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΑΓΑΠΗ.....st_spring.jpg
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΖΑΡΕ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 11, 2009 4:32 am
από fosterer
Χρόνια πολλά και από εμένα στους εορτάζωντες!
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΖΑΡΕ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 11, 2009 4:47 am
από maralin
Χρόνια Πολλά και ευλογημένα !!!
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΖΑΡΕ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 11, 2009 6:05 am
από theodora
Χρόνια πολλά κι ευάρεστα στον Κύριο μας, στους εορτάζοντες!
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΖΑΡΕ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 11, 2009 6:09 am
από LOCKHEART
Χρονια πολλά με υγεία αγάπη και ευλογία !
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΖΑΡΕ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 11, 2009 6:14 am
από Teri
Χρόνια καλά κι ευλογημένα Λάζαρε! Καλή Ανάσταση!!
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΖΑΡΕ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 11, 2009 6:42 am
από aposal
Χρόνια πολλά (και αρεστά στον Θεό) καλέ μου - ηλεκτρονικέ - φίλε Λάζαρε!
Εύχομαι να είσαι πάντα κοντά στον Θεό, εσύ και μαζί όλη σου η οικογένεια!
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΖΑΡΕ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 11, 2009 9:34 am
από theodosis79
Χρόνια πολλά και ευλογημένα Λάζαρε! Ο Θεός να σε φωτίζει και να σε ενυσχύει πάντοτε!
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΖΑΡΕ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 11, 2009 9:51 am
από lazarr
Ευχαριστώ πολύ όλους από την καρδιά μου παιδιά και καλή Ανάσταση!
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΖΑΡΕ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 11, 2009 12:06 pm
από Dimitra79
xρόνια πολλά Λάζαρε κ καλό πάσχα!