Σελίδα 1 από 2
Θερμές ευχές
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 21, 2009 7:05 am
από Teri
Στην Αγνή, στο Νεόφυτο, στο Μάξιμο, στον Πάτροκλο και τον Ευγένιο χρόνια πολλά!
Μέχρι ο αγαπητός Απόστολος να μας πει ποια μέλη edo εορτάζουν, ας στείλουμε τις ευχές μας στον max1! Χρόνια καλά κι ευλογημένα Μάξιμε, να χαίρεσαι τα κορίτσια σου!!!
Re: Θερμές ευχές
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 21, 2009 7:08 am
από eleimon
Χρονια Πολλα κι ευλογημενα,θεαρεστα!!!!!σε οσους και οσες γιορταζουν.
Re: Θερμές ευχές
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 21, 2009 9:03 am
από max1
Ευχαριστώ πολύ Κάτια και σένα eleimon. Tην ευλογία του Αγίου να έχουμε όλοι.
Re: Θερμές ευχές
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 21, 2009 9:04 am
από aposal
Teri έγραψε:Στην Αγνή, στο Νεόφυτο, στο Μάξιμο, στον Πάτροκλο και τον Ευγένιο χρόνια πολλά!
Μέχρι ο αγαπητός Απόστολος να μας πει ποια μέλη edo εορτάζουν, ας στείλουμε τις ευχές μας στον max1! Χρόνια καλά κι ευλογημένα Μάξιμε, να χαίρεσαι τα κορίτσια σου!!!
Χρόνια πολλά και αρεστά στον Κύριο, σε όλους όσους γιορτάζουν!
Στο αρχείο μου δεν υπάρχουν άλλα μέλη πλην του Μαξίμου (max1)!
Re: Θερμές ευχές
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 21, 2009 9:05 am
από panos0
Χρονια πολλα.

Re: Θερμές ευχές
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 21, 2009 9:11 am
από max1
Εμ που να βρεις άλλον Απόστολε. Ένας και μοναδικός είμαι (και μετριόφρων

)
Σας ευχαριστώ πάντως για τις ευχές, αν και δε γνωριζόμαστε προσωπικά Απόστολε και Πάνο.
Υπόσχομαι στην επόμενη συνάντηση να είμαι κι εγώ. Απλά όταν έχεις μικρά είναι λίγο δύσκολο. Κανονίστε κάτι για την άνοιξη και βλέπουμε.

Re: Θερμές ευχές
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 21, 2009 9:17 am
από Teri
Μάξιμε, τα παιδιά μόνο εμπόδιο δεν είναι! Για δες edo τον Αποστόλη και την παρέα του!!!
http://agiooros.net/forum/viewtopic.php ... 1&start=90
Re: Θερμές ευχές
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 21, 2009 9:19 am
από giorgospet
Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα με υγεία (πνευματική και σωματική) και κατά Θεού ευτυχία.
Re: Θερμές ευχές
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 21, 2009 9:20 am
από aposal
max1 έγραψε:Υπόσχομαι στην επόμενη συνάντηση να είμαι κι εγώ. Απλά όταν έχεις μικρά είναι λίγο δύσκολο. Κανονίστε κάτι για την άνοιξη και βλέπουμε.

Αυτή τη δήλωση την εκλαμβάνω ως δέσμευση!
Re: Θερμές ευχές
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 21, 2009 10:33 am
από max1
aposal έγραψε:Αυτή τη δήλωση την εκλαμβάνω ως δέσμευση!
Κανονίστε εσείς και θα δείτε.