Για τις 40-άρες.....
Συντονιστής: Συντονιστές
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Για τις 40-άρες.....
Χρονια πολλα Βασιλική μου!!!!! Μια και δεν έχεις κανένα πρόβλημα( με τη ηλικία
.......είπα να σου το ξαναθυμίσω και να σου πω χρόνια πολλά και καλή φώτιση...!!!!
Τώρα αρχίζει η ζωή..

Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Re: Για τις 40-άρες.....
AAA... Μπράβο σου που το ξεκίνησες το θεματάκι!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ!!! ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ...
(Ε Smarti???)
Nα σε χαιρόμαστε εμείς και όλοι όσοι σε αγαπούν!!!
Τώρα τί δώρο να σου κάνω μου λες??
Δεν έχει και κανένα emoticon που να κρατάει λουλούδια!
Πειράζει να κρατάει μπαλόνια??
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ!!! ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ...
(Ε Smarti???)
Nα σε χαιρόμαστε εμείς και όλοι όσοι σε αγαπούν!!!
Τώρα τί δώρο να σου κάνω μου λες??
Δεν έχει και κανένα emoticon που να κρατάει λουλούδια!
Πειράζει να κρατάει μπαλόνια??
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Re: Για τις 40-άρες.....
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Re: Για τις 40-άρες.....
Και ενα μικρο δωρακι απο εμενα..
ΕΙΝΑΙ του χριστιανού προνόμιο: και στον κόσμο τούτο, τον γεμάτον από θλίψεις, νά έχει πάντα τη χαρά μες στην καρδιά του και μάλιστα χαρά τέτοια, ώστε καμία άλλη να μην μπορεί να βρεθεί παρόμοια της.
Ω!! ΕΙΘΕ! ΕΙΘΕ! η αγάπη να βασιλέψει στις καρδιές μας - αγάπη προς τον Θεόν και αγάπη προς τον πλησίον - αγάπη που να δείχνεται με έργα κι όχι με λόγια, με αυτοθυσία, με αφοσίωση.
Από το βιβλιαράκι ,, ΨΗΓΜΑΤΑ ΧΡΥΣΟΥ, Χρυσές συμβουλές για την καθημερινή ζωή.
Εκδοτικός οικος ,,Αστηρ,,
ΕΙΝΑΙ του χριστιανού προνόμιο: και στον κόσμο τούτο, τον γεμάτον από θλίψεις, νά έχει πάντα τη χαρά μες στην καρδιά του και μάλιστα χαρά τέτοια, ώστε καμία άλλη να μην μπορεί να βρεθεί παρόμοια της.
Ω!! ΕΙΘΕ! ΕΙΘΕ! η αγάπη να βασιλέψει στις καρδιές μας - αγάπη προς τον Θεόν και αγάπη προς τον πλησίον - αγάπη που να δείχνεται με έργα κι όχι με λόγια, με αυτοθυσία, με αφοσίωση.
Από το βιβλιαράκι ,, ΨΗΓΜΑΤΑ ΧΡΥΣΟΥ, Χρυσές συμβουλές για την καθημερινή ζωή.
Εκδοτικός οικος ,,Αστηρ,,
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Re: Για τις 40-άρες.....
Α!!! Δεν πάει έτσι! και γω πρέπει κάτι να κάνω τότε...
Οκ... Αφού εσύ ανέλαβες τα πνευματικά, αναλαμβάνω και γω τα....
http://www.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q
Οκ... Αφού εσύ ανέλαβες τα πνευματικά, αναλαμβάνω και γω τα....
http://www.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Re: Για τις 40-άρες.....
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Re: Για τις 40-άρες.....
Πολύ γέλασα με το δωράκι σου...Με τετοια δωρακια ειναι αδυνατον να μην της φτιαξουμε το κεφι.......σημερα αυτη τη δυσκολη ημερα!

Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Re: Για τις 40-άρες.....
Αμ την τούρτα... την τούρτα πού την πας...!smarti έγραψε:Αμ...έτσι πάει Ξένια...!!!!!!.Ξεχάσαμε τα λουλούδια όμως....!!!!

Re: Για τις 40-άρες.....
Μην ανησυχείς! Θα την απειλήσουμε ότι θα τα πάρουμε πίσω τα δωράκια αν μας πει ότι δεν της φτιάξαμε το κέφι!!!smarti έγραψε:Με τετοια δωρακια ειναι αδυνατον να μην της φτιαξουμε το κεφι.......σημερα αυτη τη δυσκολη ημερα!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Χαχαχαχα!!!! Αν μπορεί ας κάνει και αλλιώς τώρα
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Re: Για τις 40-άρες.....
Γιατί σταμάτησες ΞΕΝΙΑ μου...συνέχισε...βρε!!!!

Άλλο ένα δωράκι...
ΘΕΛΕΙΣ να έχεις ειρήνη με τη συνείδηση σου; Ας σε ευρίσκει ο φύλαξ Άγγελος σου, σε κάθε στιγμή να εκτελείς εν από τα τέσσερα αυτά, τα οποία αποτελούν τον κανόνα αγίας ζωής:
α) Να προσεύχεσαι.
β) Να εργάζεσαι.
γ) Να επιδιώκεις την αγιοσύνη.
δ) Να εξασκείσαι στην υπομονή.
Ω!!!! Η ειρήνη της ψυχής, η ηρεμία της συνειδήσεως είναι ατίμητος θυσαυρός. ΝΑΙ, θυσαυρός, απέναντι του οποίου κανείς άλλος επίγειος και υλικός θησαυρός δεν μπορεί να παραβληθεί.
Απο το ίδιο βιβλίο.

Άλλο ένα δωράκι...
ΘΕΛΕΙΣ να έχεις ειρήνη με τη συνείδηση σου; Ας σε ευρίσκει ο φύλαξ Άγγελος σου, σε κάθε στιγμή να εκτελείς εν από τα τέσσερα αυτά, τα οποία αποτελούν τον κανόνα αγίας ζωής:
α) Να προσεύχεσαι.
β) Να εργάζεσαι.
γ) Να επιδιώκεις την αγιοσύνη.
δ) Να εξασκείσαι στην υπομονή.
Ω!!!! Η ειρήνη της ψυχής, η ηρεμία της συνειδήσεως είναι ατίμητος θυσαυρός. ΝΑΙ, θυσαυρός, απέναντι του οποίου κανείς άλλος επίγειος και υλικός θησαυρός δεν μπορεί να παραβληθεί.
Απο το ίδιο βιβλίο.
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.