Περί Άβατου του Αγίου Όρους

Συζήτηση σχετικά με το Αγιο Όρος γενικότερα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Tom1
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Τρί Ιαν 30, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: κύθηρα

Περί Άβατου του Αγίου Όρους

Δημοσίευση από Tom1 »

ΠΑΙΔΙΑ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ,ΠΩΣ ΑΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΥΠΟΒΙΒΑΣΕ ΤΟ ΑΒΑΤΟΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ,ΘΑΥΜΑΖΩ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΕΚΕΙ ... ΨΗΛΑ ΠΟΥ ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΑ ... "ΧΑΜΗΛΑ", ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΔΙΑ ΠΡΕΣΒΙΩΝ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΗΜΩΝ, ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΩΣ ΜΟΝΑΧΟΙ, ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΕΔΩ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΛΕΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΚΛΑΜΠ, ΠΕΡΙ ΤΡΙΤΟΥ ΦΙΛΟΥ,ΠΕΡΙ ΧΛΙΔΗΣ ΤΩΝ ΜΟΝΩΝ,...
ΕΔΩ,ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ"ΑΒΑΤΟΝ".ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ!ΜΕ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ.ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ "ΚΛΑΜΠ" ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΕΛΗ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ,ΑΛΛΟΤΕ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΙ ΑΛΛΟΤΕ ΜΕ ΘΕΟΥ ΘΕΛΗΜΑ. Η ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΜΑΣ ΘΑ "ΣΩΣΟΥΜΕ" ΤΟ ΑΒΑΤΟΝ ΤΟΥ ΟΡΟΥΣ? ΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ. ΚΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΧΛΙΔΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΡΕΠΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΑ.ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2....20 ΧΙΤΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ,ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΧΛΙΔΑΤΟ Η ΟΧΙ,ΠΑΝΤΑ ΔΙΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΤΟΥ.Η ΜΗΠΩΣ Ο ΧΙΤΟΝΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΟΥΛΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ?ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΣ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΜΕ ΠΑΠΛΩΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΕΛΙ ΜΕ ΘΕΡΜΑΝΣΗ...
ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΜΕ ΠΑΡΑΞΗΓΕΙΤΑΙ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΚΙ ΟΛΑΣ. ΠΑΝΤΩΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΧΑΡΗ ΘΕΟΥ,Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΚ ΤΩΝ ΕΞΩ.
ΑΥΤΑ.
ΠΑΡΑ ΚΥΡΙΟΥ ΕΓΕΝΕΤΟ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΕΣΤΙ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΕΝ ΟΦΘΑΛΜΟΙΣ ΗΜΩΝ
Άβαταρ μέλους
ANTREAS
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 311
Εγγραφή: Τετ Μαρ 07, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από ANTREAS »

μπραβο για την αποψη σου.ουτως η αλλος το αβατο του ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ δεν εχει να κανει με το θεμα το οτι η γυναικα ειναι κατωτερο ον απο τον αντρα ουτε οτι ειναι πιο αμαρτωλη απο τον αντρα..εγω δεν μπορω να καταλαβω την εμμονη των γυναικων σε αυτο το θεμα..οι μοναχοι εκει εργαζονται αυστηρα και για την δικη τους ψυχη και για τις δικες μας ...γνωμη μου ειναι οτι αν επιτραπει η εισοδος της γυναικας στο ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ θα ειναι και το τελος του ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ..
Tom1
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Τρί Ιαν 30, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: κύθηρα

Δημοσίευση από Tom1 »

ANTREAS έγραψε:μπραβο για την αποψη σου.ουτως η αλλος το αβατο του ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ δεν εχει να κανει με το θεμα το οτι η γυναικα ειναι κατωτερο ον απο τον αντρα ουτε οτι ειναι πιο αμαρτωλη απο τον αντρα..εγω δεν μπορω να καταλαβω την εμμονη των γυναικων σε αυτο το θεμα..οι μοναχοι εκει εργαζονται αυστηρα και για την δικη τους ψυχη και για τις δικες μας ...γνωμη μου ειναι οτι αν επιτραπει η εισοδος της γυναικας στο ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ θα ειναι και το τελος του ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ..
ΝΑΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ,ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΩ ΤΗΝ (ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΙΠΕΣ) ΕΜΜΟΝΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ (ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΒΕΒΑΙΑ...).ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΩΣΩ,ΣΕ ΚΑΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ?,ΣΕ ΕΛΛΕΙΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ(ΤΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΜΑΣ)?,ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ "ΟΛΑ" ΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΓΚΛΟΒΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ?..ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.ΜΑΛΙΣΤΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ,ΠΟΥ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΑ ΜΕΝ,ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΒΑΤΟΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ...ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΛΕΣ,ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΤΟ ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΑΥΤΟ,ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ,ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΑ.
ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΕΡΙ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΕΔΩ,ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΕΝΩ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ "ΜΕ ΤΗ ΣΕΣΟΥΛΑ...".
ΑΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ,ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ,ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ,ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΑΚΟΗ,ΟΧΙ ΣΕ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΕΟ (ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ),ΤΟΤΕ,ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΥΠΕΡΜΑΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ "ΚΑΤΑΠΙΕΖΜΕΝΩΝ" ΓΥΝΑΙΚΩΝ,ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ...
ΤΙ ΝΑ ΠΩ,ΚΑΛΗ ΦΩΤΗΣΗ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΟΥΝ,ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟ ΕΠΙΠΛΑΣΤΟ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ....Τ Ι Π Ο Τ Α.
ΠΑΡΑ ΚΥΡΙΟΥ ΕΓΕΝΕΤΟ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΕΣΤΙ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΕΝ ΟΦΘΑΛΜΟΙΣ ΗΜΩΝ
Melpomeni
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1750
Εγγραφή: Τετ Σεπ 28, 2005 5:00 am
Τοποθεσία: USA

Δημοσίευση από Melpomeni »

ANTREAS έγραψε:εγω δεν μπορω να καταλαβω την εμμονη των γυναικων σε αυτο το θεμα..οι μοναχοι εκει εργαζονται αυστηρα και για την δικη τους ψυχη και για τις δικες μας ...

Δεν ειναι "εμμονη των γυναικων" αδελφε μου η παραβιαση του αβατου.
Ειναι εμμονη μερικων γυναικων (και μερικων ανδρων),που δεν εχουν καμμια σχεση με την Εκκλησια,η που διαλεξαν αυτον τον τροπο για να μαχωνται την Εκκλησια.
...ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΕΓΩ ΜΕΘ`ΥΜΩΝ ΕΙΜΙ ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΩΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ. ΑΜΗΝ.
Melpomeni
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1750
Εγγραφή: Τετ Σεπ 28, 2005 5:00 am
Τοποθεσία: USA

Δημοσίευση από Melpomeni »

ANTREAS έγραψε: γνωμη μου ειναι οτι αν επιτραπει η εισοδος της γυναικας στο ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ θα ειναι και το τελος του ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ..
Αυτη καθ`εαυτη η παρουσια της γυναικας στο Αγιο Ορος,δεν θα σημανει "μαγικα" το τελος του Αγιου Ορους.
Οι λογοι μαλλον που θα επιτραπει η εισοδος των γυναικων,αυτοι θα φερουν το τελος του Αγιου Ορους.Λογοι που δεν θα εχουν καμμια σχεση με ισοτητα ,η με δικαιοσυνη,η με γενικευμενη ευσεβεια και ευλαβεια.
Οι λογοι θα ειναι μια εκκοσμικευση,μια επιθυμια για προβολη η χρηματικα οφελη απο μαζικο θρησκευτικο τουρισμο.
Αυτοι οι λογοι θα εχουν οπωσδηποτε βλαβερη επιδραση στον αγωνα των ασκητων.
...ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΕΓΩ ΜΕΘ`ΥΜΩΝ ΕΙΜΙ ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΩΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ. ΑΜΗΝ.
giannisxr
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: Δευ Δεκ 31, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από giannisxr »

εμ δεν τις πλακωσε κανας αντρας τους χριστιανος στο ξυλο να δουν.....
η αναλυση σκοτωνει την αγαπη
(αγιος νικολαος βελιμιροβιτς)
Melpomeni
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1750
Εγγραφή: Τετ Σεπ 28, 2005 5:00 am
Τοποθεσία: USA

Δημοσίευση από Melpomeni »

giannisxr έγραψε:εμ δεν τις πλακωσε κανας αντρας τους χριστιανος στο ξυλο να δουν.....
Αληθινος Χριστιανος Ορθοδοξος θελεις να πεις !
...ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΕΓΩ ΜΕΘ`ΥΜΩΝ ΕΙΜΙ ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΩΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ. ΑΜΗΝ.
giannisxr
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: Δευ Δεκ 31, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από giannisxr »

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΜΙΤΑΤΙΟΝ
ΑΛΛΑ ΞΥΛΟ ΘΕΛΟΥΝ ΠΑΝΤΩΣ
η αναλυση σκοτωνει την αγαπη
(αγιος νικολαος βελιμιροβιτς)
Melpomeni
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1750
Εγγραφή: Τετ Σεπ 28, 2005 5:00 am
Τοποθεσία: USA

Δημοσίευση από Melpomeni »

giannisxr έγραψε:ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΜΙΤΑΤΙΟΝ
ΑΛΛΑ ΞΥΛΟ ΘΕΛΟΥΝ ΠΑΝΤΩΣ
Για να δερνει,αληθινος Χριστιανος θα ειναι ! και αληθινος αντρας ! ! !
...ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΕΓΩ ΜΕΘ`ΥΜΩΝ ΕΙΜΙ ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΩΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ. ΑΜΗΝ.
giannisxr
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: Δευ Δεκ 31, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από giannisxr »

ΜΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΠΑΤΑΝ ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΩΝΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΟΣ !!!!
η αναλυση σκοτωνει την αγαπη
(αγιος νικολαος βελιμιροβιτς)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το Αγιο Όρος”