Xρόνια πολλά Σύμο...

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

gkou
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2629
Εγγραφή: Τρί Μαρ 21, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Γεωργία@Κόρινθος

Xρόνια πολλά Σύμο...

Δημοσίευση από gkou »

Χρόνια πολλά κι ευλογημένα στον διαχειριστή μας Νίκο, στον Σύμο, στην λένα και στον thrinodos! :8
g_aggelos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1474
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 24, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Άγγελος @ Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Xρόνια πολλά Νίκο, Σύμο...

Δημοσίευση από g_aggelos »

Αχ βρε Γεωργία.... Είδες πώς επικοινωνούμε; Μαζί το ανοίξαμε το θέμα.... :)
gkou
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2629
Εγγραφή: Τρί Μαρ 21, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Γεωργία@Κόρινθος

Re: Xρόνια πολλά Νίκο, Σύμο...

Δημοσίευση από gkou »

Είμαι σίγουρη :25
toula
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 53090
Εγγραφή: Παρ Δεκ 11, 2009 7:29 am
Τοποθεσία: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΟΥΛΑ) - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΑΘΗΝΑ

Re: Xρόνια πολλά Νίκο, Σύμο...

Δημοσίευση από toula »

Χρόνια Πολλά σε όλους τους φίλους μας που έχουν γενέθλια σήμερα και που προανέφερε η Γεωργία μας !!! :8 :8 :8

Ιδιαίτερα Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα στον Νίκο μας και στον Σύμο μας !!!! Σας εύχομαι ολόψυχα να έχετε υγεία και να χαίρεστε τις οικογένειές σας !!! :8 :8

Νίκο σε ευχαριστώ πολύ που κρατάς αυτόν τον χώρο "ζωντανό" !!!!!!! :8 :8 :8
vasilisalt
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6177
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm

Re: Xρόνια πολλά Νίκο, Σύμο...

Δημοσίευση από vasilisalt »

Παρότι δεν ΄΄πάω΄΄ κανέναν από τους δύο, επειδή είμαστε σε χριστιανικό φόρουμ να κρατήσω τα προσχήματα.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΠΑΙΔΕΣ!!!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ!!!
Άβαταρ μέλους
stathisekp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 8565
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής

Re: Xρόνια πολλά Νίκο, Σύμο...

Δημοσίευση από stathisekp »

Χρόνια πολλά στα αγαπημένα μας αδέλφια, ο καλός Θεός ας είναι βοηθός και παραστάτης τους !!!!
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26226
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Xρόνια πολλά Νίκο, Σύμο...

Δημοσίευση από aposal »

vasilisalt έγραψε:Παρότι δεν ΄΄πάω΄΄ κανέναν από τους δύο, επειδή είμαστε σε χριστιανικό φόρουμ να κρατήσω τα προσχήματα.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΠΑΙΔΕΣ!!!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ!!!
+1
Παραδόξως θα συμφωνήσω με τον Βασίλη που επίσης δεν πάω με τίποτε, αλλά εν μέσω νηστείας, κάνω την καρδιά μου πέτρα (stone)!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
angieholi
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί Μάιος 05, 2009 5:25 pm
Τοποθεσία: Αγγελική@Αθήνα

Re: Xρόνια πολλά Σύμο...

Δημοσίευση από angieholi »

Χρόνια πνευματικά και ευλογημένα εύχομαι στον Σύμο που από τότε που έμπλεξε με "κακές" παρέες (βλ. Αποζαλ) βρήκε τον μπελά του, έχασε προς στιγμήν την υγειά του και ελπίζω όχι και τον ύπνο του!!!!!!
Σου εύχομαι πάντοτε να νιώθεις την βοήθεια του Θεού σε κάθε δυσκολία σου και πάντοτε να βρίσκεις παρηγοριά στην αγκαλιά της Παναγίας μας και να αξιωθείς να πας πολλές πολλές φορές ακόμα στο περιβόλι της...

Καλό παράδεισο και να τον κερδίσεις άξια, Σύμο!!!!!!
Χρόνια πολλά!
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...
Άβαταρ μέλους
fotis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4712
Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ

Re: Xρόνια πολλά Σύμο...

Δημοσίευση από fotis »

Χρόνια πολλά αδέλφια μου.
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
nikiforos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2005 5:00 am
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Re: Xρόνια πολλά Σύμο...

Δημοσίευση από nikiforos »

Χρόνια Πολλά με Υγεία. Παντού κ Πάντα επιτυχίες στη ζωή σας Νίκο κ Σύμο!!! Η Παναγιά μαζί σας!!!
Συλλογάται Καλά!!!, όποιος Συλλογάται Ελεύθερα , Χριστιανικά και Ορθόδοξα......
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”