Σελίδα 1 από 1
Χρόνια καλά και ευλογημένα .....λάθρα
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 27, 2012 6:17 pm
από Captain Yiannis
Χρόνια καλά και ευλογημένα .....λάθρα

Re: Χρόνια καλά και ευλογημένα .....λάθρα
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 28, 2012 5:01 am
από stathis73
Χρόνια πολλά και ευλογημένα και το κυριότερο μην σπας το κεφάλι σου αδερφέ

φτάνει.

Re: Χρόνια καλά και ευλογημένα .....λάθρα
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 28, 2012 5:46 am
από vasilisalt
Χρόνια πολλά!!!
Πως πάει το κεφάλι;
Πέρασε ο πονοκέφαλος;
Re: Χρόνια καλά και ευλογημένα .....λάθρα
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 28, 2012 9:50 am
από GeorgiosM
?
μα τί λέτε?!
Re: Χρόνια καλά και ευλογημένα .....λάθρα
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 28, 2012 10:53 am
από aposal
Χρόνια πολλά και αρεστά στον Κύριό μας, αδελφέ!
Re: Χρόνια καλά και ευλογημένα .....λάθρα
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 28, 2012 8:09 pm
από GeorgiosM
Χρόνια πολλά και ευλογημένα και απο εμένα. τώρα κατάλαβα,
λάθρας ειναι το username!