Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
ΜΙΧΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2012 9:24 am

Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!

Δημοσίευση από ΜΙΧΣ »

Εύχομαι χρόνια πολλά και ευλογημένα στον αδελφό μας Ηλία που μένει "αγνάντι το Ιόνιο πέλαγο" :wink: και που τον έχω "διαβάσει" at times... και στον αδελφό μας το Θεοδόση που δεν το γνωρίζω. Να είστε καλά με τις οικογένειές σας. Χριστός Ανέστη, καλό μήνα, και ολόψυχες ευχές για πνευματική, ψυχική και σωματική υγεία, και καλή δύναμη!!!
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
toula
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 53090
Εγγραφή: Παρ Δεκ 11, 2009 7:29 am
Τοποθεσία: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΟΥΛΑ) - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΑΘΗΝΑ

Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!

Δημοσίευση από toula »

Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα και από μένα στους δύο καλούς μας φίλους, τον Ηλία και τον Θεοδόση !!!
Εύχομαι να σας χαρίζει ο Θεός υγεία και ευτυχία !!! Να σας χαίρονται οι οικογένειές σας !!! Καλόν αγώνα !!!
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!

Δημοσίευση από stathis73 »

Ηλία και Θεοδόση χρόνια πολλά και ευλογημένα, να σας χαίρονται οι οικείοι σας και να ζείτε πάντα μέσα στην αγάπη Του.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
vasilisalt
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6177
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm

Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!

Δημοσίευση από vasilisalt »

Χρόνια πολλά αδέρφια!
nikiforos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2005 5:00 am
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!

Δημοσίευση από nikiforos »

Χρόνια Πολλά με Υγεία , Ηλία κ Θεοδόση. Η Παναγιά μαζί σας!!!
Συλλογάται Καλά!!!, όποιος Συλλογάται Ελεύθερα , Χριστιανικά και Ορθόδοξα......
Άβαταρ μέλους
stathisekp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 8565
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής

Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!

Δημοσίευση από stathisekp »

Χρόνια πολλά Ηλία και Θεοδόση!!!
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26226
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!

Δημοσίευση από aposal »

Αδελφοί μου σας εύχομαι χρόνια πολλά και γεμάτα αγώνα για τον Χριστό μας!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
trader21
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1030
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 31, 2011 4:35 pm
Τοποθεσία: Σύμος - Αθήνα

Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!

Δημοσίευση από trader21 »

Χρόνια πολλά και ευλογημένα στα αδέλφια μας Ηλία και Θεοδόση, να είστε ευτυχισμένοι !!!
theodosis79
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1265
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 10, 2008 6:00 am
Επικοινωνία:

Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!

Δημοσίευση από theodosis79 »

Σας ευχαριστώ πολύ φίλοι μου μέσα απο την καρδιά μου που με θυμηθήκατε! Και εσείς όλοι να έχετε κάθε πνευματική προκοπή και φωτισμό Κυρίου. Ο λόγος που πλέον δεν μπαίνω πολύ είναι ότι προσπαθούσα επανειλημμένα να μπω ώσπου μπλόκαρα το pasword μου απο τις πολλές προσπάθειες για να διαπιστώσω στο τέλος πως είχα ξεχάσει να γυρίσω το πληκτρολόγιο στα λατινικά και γι' αυτό δεν με έβαζε στο φορουμ. Μετά έκανα αίτηση για νέο password και ο κωδικός που μου δώσανε δεν είναι κωδικός για χρήστη φορουμ αλλά για ...ενεργοποίηση πυρινικής βόμβας. τόσα πολλά ψηφία και γράμματα έχει. Τέλος πάντων να είσαστε όλοι σας καλά και ευχαριστώ πάρα πολύ! Ηλία και σε σένα χρόνια πολλά και ότι άλλο επιθυμείς , να σε χαίρονται οι οικείοι σου!
angieholi
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί Μάιος 05, 2009 5:25 pm
Τοποθεσία: Αγγελική@Αθήνα

Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!

Δημοσίευση από angieholi »

Χρόνια πολλά και ευλογημένα, τόσο στον Ηλία, όσο και στον Θεοδόση!!!!!!

Και να τους ευχηθούμε κάθε χρόνος που περνάει, να είναι ένας χρόνος που θα βλέπουν όχι μόνο τις καλές ή τις τυχόν κακές στιγμές,
διότι αναπόφευκτα, και είτε το θέλουμε είτε δεν το θέλουμε οι στιγμές αυτές εναλλάσσονται...
αλλά κάθε χρόνος που περνάει να είναι ένας χρόνος που θα βλέπουν ότι η πίστη τους αυξήθηκε, η αγάπη τους για το Θεό μεγάλωσε,
και θα μπορούν να διακρίνουν πίσω από όλα τα γεγονότα της ζωής τους Εκείνον και το Θεϊκό του σχέδιο για την σωτηρία τους!

Χρόνια σας πολλά και ευάρεστα στον Θεό, πάντοτε!!!!!!!!!!!!!!!
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”