Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!
Συντονιστής: Συντονιστές
Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!
Εύχομαι χρόνια πολλά και ευλογημένα στον αδελφό μας Ηλία που μένει "αγνάντι το Ιόνιο πέλαγο"
και που τον έχω "διαβάσει" at times... και στον αδελφό μας το Θεοδόση που δεν το γνωρίζω. Να είστε καλά με τις οικογένειές σας. Χριστός Ανέστη, καλό μήνα, και ολόψυχες ευχές για πνευματική, ψυχική και σωματική υγεία, και καλή δύναμη!!!
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
-
toula
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 53090
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 11, 2009 7:29 am
- Τοποθεσία: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΟΥΛΑ) - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΑΘΗΝΑ
Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!
Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα και από μένα στους δύο καλούς μας φίλους, τον Ηλία και τον Θεοδόση !!!
Εύχομαι να σας χαρίζει ο Θεός υγεία και ευτυχία !!! Να σας χαίρονται οι οικογένειές σας !!! Καλόν αγώνα !!!
Εύχομαι να σας χαρίζει ο Θεός υγεία και ευτυχία !!! Να σας χαίρονται οι οικογένειές σας !!! Καλόν αγώνα !!!
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!
Ηλία και Θεοδόση χρόνια πολλά και ευλογημένα, να σας χαίρονται οι οικείοι σας και να ζείτε πάντα μέσα στην αγάπη Του.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
-
vasilisalt
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6177
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm
Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!
Χρόνια πολλά αδέρφια!
-
nikiforos
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 2185
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2005 5:00 am
- Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!
Χρόνια Πολλά με Υγεία , Ηλία κ Θεοδόση. Η Παναγιά μαζί σας!!!
Συλλογάται Καλά!!!, όποιος Συλλογάται Ελεύθερα , Χριστιανικά και Ορθόδοξα......
- stathisekp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 8565
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
- Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής
Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!
Χρόνια πολλά Ηλία και Θεοδόση!!!
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26226
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!
Αδελφοί μου σας εύχομαι χρόνια πολλά και γεμάτα αγώνα για τον Χριστό μας!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- trader21
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1030
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 31, 2011 4:35 pm
- Τοποθεσία: Σύμος - Αθήνα
Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!
Χρόνια πολλά και ευλογημένα στα αδέλφια μας Ηλία και Θεοδόση, να είστε ευτυχισμένοι !!!
-
theodosis79
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1265
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 10, 2008 6:00 am
- Επικοινωνία:
Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!
Σας ευχαριστώ πολύ φίλοι μου μέσα απο την καρδιά μου που με θυμηθήκατε! Και εσείς όλοι να έχετε κάθε πνευματική προκοπή και φωτισμό Κυρίου. Ο λόγος που πλέον δεν μπαίνω πολύ είναι ότι προσπαθούσα επανειλημμένα να μπω ώσπου μπλόκαρα το pasword μου απο τις πολλές προσπάθειες για να διαπιστώσω στο τέλος πως είχα ξεχάσει να γυρίσω το πληκτρολόγιο στα λατινικά και γι' αυτό δεν με έβαζε στο φορουμ. Μετά έκανα αίτηση για νέο password και ο κωδικός που μου δώσανε δεν είναι κωδικός για χρήστη φορουμ αλλά για ...ενεργοποίηση πυρινικής βόμβας. τόσα πολλά ψηφία και γράμματα έχει. Τέλος πάντων να είσαστε όλοι σας καλά και ευχαριστώ πάρα πολύ! Ηλία και σε σένα χρόνια πολλά και ότι άλλο επιθυμείς , να σε χαίρονται οι οικείοι σου!
-
angieholi
- Συντονιστής

- Δημοσιεύσεις: 3227
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 05, 2009 5:25 pm
- Τοποθεσία: Αγγελική@Αθήνα
Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!
Χρόνια πολλά και ευλογημένα, τόσο στον Ηλία, όσο και στον Θεοδόση!!!!!!
Και να τους ευχηθούμε κάθε χρόνος που περνάει, να είναι ένας χρόνος που θα βλέπουν όχι μόνο τις καλές ή τις τυχόν κακές στιγμές,
διότι αναπόφευκτα, και είτε το θέλουμε είτε δεν το θέλουμε οι στιγμές αυτές εναλλάσσονται...
αλλά κάθε χρόνος που περνάει να είναι ένας χρόνος που θα βλέπουν ότι η πίστη τους αυξήθηκε, η αγάπη τους για το Θεό μεγάλωσε,
και θα μπορούν να διακρίνουν πίσω από όλα τα γεγονότα της ζωής τους Εκείνον και το Θεϊκό του σχέδιο για την σωτηρία τους!
Χρόνια σας πολλά και ευάρεστα στον Θεό, πάντοτε!!!!!!!!!!!!!!!
Και να τους ευχηθούμε κάθε χρόνος που περνάει, να είναι ένας χρόνος που θα βλέπουν όχι μόνο τις καλές ή τις τυχόν κακές στιγμές,
διότι αναπόφευκτα, και είτε το θέλουμε είτε δεν το θέλουμε οι στιγμές αυτές εναλλάσσονται...
αλλά κάθε χρόνος που περνάει να είναι ένας χρόνος που θα βλέπουν ότι η πίστη τους αυξήθηκε, η αγάπη τους για το Θεό μεγάλωσε,
και θα μπορούν να διακρίνουν πίσω από όλα τα γεγονότα της ζωής τους Εκείνον και το Θεϊκό του σχέδιο για την σωτηρία τους!
Χρόνια σας πολλά και ευάρεστα στον Θεό, πάντοτε!!!!!!!!!!!!!!!
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...