Χρόνια Πολλά και πάλι.
Xρόνια πολλά dionysiskosm
Συντονιστής: Συντονιστές
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Xρόνια πολλά dionysiskosm
Χρόνια πολλά και ευλογημένα Διονύση σου εύχομαι οτι καλύτερο για σένα και τους οικείους σου και μακριά απο τον βουρδουνάρη
Χρόνια Πολλά και πάλι.

Χρόνια Πολλά και πάλι.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Xρονια πολλά dionysiskosm
Χρόνια πολλά κι' Ευλογημένα αδελφέ μου και συμπροσκυνητή Διονύση, νάσαι πάντα καλά μέσα στην Αγάπη του Χριστού..
Καλή αντάμωση στις 19 Μαϊου..

Καλή αντάμωση στις 19 Μαϊου..
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
- trader21
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1030
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 31, 2011 4:35 pm
- Τοποθεσία: Σύμος - Αθήνα
Re: Xρονια πολλά dionysiskosm
Χρόνια πολλά και ευλογημένα Διονύση !!!
- stathisekp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 8565
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
- Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής
Re: Xρονια πολλά dionysiskosm
Χρόνια σου πολλά, κάθε ευτυχία, φίλε Διονύση.
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
-
nikiforos
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 2185
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2005 5:00 am
- Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
Re: Xρονια πολλά dionysiskosm
Χρόνια πολλά με υγεία Διονύση. Παντού κ Πάντα επιτυχίες στη Ζωή σου. Η Παναγιά μαζί σου!!!
Συλλογάται Καλά!!!, όποιος Συλλογάται Ελεύθερα , Χριστιανικά και Ορθόδοξα......
-
vasilisalt
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6177
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm
Re: Xρονια πολλά dionysiskosm
Χρόνια πολλά Διονύση.
Παροτι με πίκρανες πολύ που δεν ψηφισες τον Απόστολο, δεν μπορώ
να σου κρατήσω κακία. Όλοι κάνουμε λάθη.
Χρονια πολλά!!!
Παροτι με πίκρανες πολύ που δεν ψηφισες τον Απόστολο, δεν μπορώ
να σου κρατήσω κακία. Όλοι κάνουμε λάθη.
Χρονια πολλά!!!
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26226
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Xρόνια πολλά dionysiskosm
Ο φίλος και συνάδελφος Διονύσης έφερε χθες γλυκά στη δουλειά, για να κεράσει τους συναδέλφους του (νηστίσιμα και μη) κι έτσι τον ...θυμηθήκαμε!
Θα είναι μαζί μας, πρώτα ο Θεός στο προσκυνηματικό μας ταξίδι στο Α.Ο. 19-26 Μαΐου.
Θα είναι μαζί μας, πρώτα ο Θεός στο προσκυνηματικό μας ταξίδι στο Α.Ο. 19-26 Μαΐου.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Re: Xρονια πολλά dionysiskosm
vasilisalt έγραψε:Χρόνια πολλά Διονύση.
Παροτι με πίκρανες πολύ που δεν ψηφισες τον Απόστολο, δεν μπορώ
να σου κρατήσω κακία. Όλοι κάνουμε λάθη.
Χρονια πολλά!!!
Χρόνια πολλά Διονύση αδελφέ μας. Να είναι με ευλογία Ορθόδοξα και Χριστιανικά!
Βασίλη αν θές εξήγησέ μου τι είναι αυτό με τις ψήφους και τον Απόστολο που ακούω τώρα τελευταία;
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
-
vasilisalt
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6177
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm
Re: Xρόνια πολλά dionysiskosm
Ο Απόστολος είναι συνάδελφοι με το Διονυσάρα.
Ο Απόστολος είναι και συνδικαλιστής (αριστερίζων δεξιός με σοσιαλδημοκρατικές επιρροές).
Στις εκλογές περίμενε να σαρώσει.
Τελικά πέρα από το δικό του πήρε ... και λίγων ακόμα.
Βλακείες λέω.
Ο Απόστολος εκλέχθηκε και έχει το σεβασμό όλων των συναδέλφων του.
Ο Απόστολος είναι και συνδικαλιστής (αριστερίζων δεξιός με σοσιαλδημοκρατικές επιρροές).
Στις εκλογές περίμενε να σαρώσει.
Τελικά πέρα από το δικό του πήρε ... και λίγων ακόμα.
Βλακείες λέω.
Ο Απόστολος εκλέχθηκε και έχει το σεβασμό όλων των συναδέλφων του.
