Σελίδα 1 από 2

Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 12:42 pm
από panagiotisspy
Χρόνια πολλά κι' Ευλογημένα αδελφέ μας..
Δεν πολυεμφανίζεσαι στο φόρουμ, μα δεν πειράζει, φτάνει η καρδιά σου (heart) νάναι πάντα γεμάτη απ' την Αγάπη Του.. :8 :8
Νάσαι καλά Κώστα.... :8 :8

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 12:54 pm
από trader21
Χρόνια πολλά και Ευτυχισμένα !!!

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 12:56 pm
από aposal
Χρόνια πολλά και κυρίως αρεστά στον Κύριό μας, αδελφέ μας Κώστα! Ο Κώστας ήταν παρών στην παράδοση της επιταγής στην Κιβωτό του κόσμου.

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 2:11 pm
από stathis73
Χρόνια πολλά και καλό παράδεισο φίλε Κώστα.

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 2:27 pm
από vasilisalt
Που είσαι βρε Κωστάρα;
Τι έχετε πάθει εσείς στην Εύβοια και έχετε αραιώσει;
Μήπως σας έσπρωξε κανα χωράφι ο Νίκος;;;

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 2:28 pm
από vasilisalt
Χρόνια πολλά φίλε Κώστα!!!

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 3:27 pm
από toula
Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα !!!

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 3:31 pm
από Captain Yiannis
Νάσαι πάντα καλά Κώστα.

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 3:32 pm
από Captain Yiannis
Captain Yiannis έγραψε:Νάσαι πάντα καλά Κώστα.
Τώρα όμως είσαι;;;; :105

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 20, 2012 6:02 pm
από ULYSSES
Εικόνα

Χρόνια Πολλά Καλά και Ευλογημένα Κώστα.