Συγχαρητήρια: vasilikirimp (42)
.....Βίκη μου,δε σε ξεχνάμε...
Συντονιστής: Συντονιστές
- eleimon
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3520
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
- Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα
.....Βίκη μου,δε σε ξεχνάμε...
Γενέθλια
Συγχαρητήρια: vasilikirimp (42)
......Μετὰ τῶν Ἁγίων ἀνάπαυσον, Χριστε, τὴν ψυχὴν της δούλης σου, ἔνθα οὐκ ἔστι πόνος, οὐ λύπη, οὐ στεναγμός, ἀλλὰ ζωὴ ἀτελεύτητος.
Συγχαρητήρια: vasilikirimp (42)
«Το θάνατο δεν τον φοβάμαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
-
toula
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 53090
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 11, 2009 7:29 am
- Τοποθεσία: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΟΥΛΑ) - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΑΘΗΝΑ
Re: .....Βίκη μου,δε σε ξεχνάμε...
Ο Θεός να την αναπαύσει !
Ασφαλώς και δεν την ξεχνάμε Ελπίδα μου !
Ασφαλώς και δεν την ξεχνάμε Ελπίδα μου !
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: .....Βίκη μου,δε σε ξεχνάμε...
Ο Θεός να αναπαυση την ψυχη της, αν και δεν την "γνωρισα" φανταζομαι οτι ηταν εξαιρετικος ανθρωπος.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- heart
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1069
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 6:24 pm
- Τοποθεσία: Κωσταντινος@Ευβοια
Re: .....Βίκη μου,δε σε ξεχνάμε...
Ο Θεός να την αναπαύσει.
"Κάθε πρωΐ ο Θεός ευλογεί τον κόσμο με το ένα χέρι, άλλ' όταν ιδή κανέναν ταπεινό άνθρωπο, τον ευλογεί με τα δυο Του χέρια. εκείνος πού έχει μεγαλύτερη ταπείνωση, είναι ο μεγαλύτερος από όλους." παπά Τύχων
Re: .....Βίκη μου,δε σε ξεχνάμε...
Αιωνία της η μνήμη.
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
- inaf
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 471
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 14, 2008 10:35 pm
- Τοποθεσία: Σωτήρης@Αγ. Παρασκευή
Re: .....Βίκη μου,δε σε ξεχνάμε...
Δεν είχα τη χαρά να την γνωρίσω από κοντά αλλά από το λίγο που την πρόλαβα έχω την ελπίδα πως έχουμε μια ακόμη ψυχή να πρεσβεύει για μας στον Κύριο.
eleimon έγραψε:Γενέθλια
Συγχαρητήρια: vasilikirimp (42)
![]()
![]()
![]()
......Μετὰ τῶν Ἁγίων ἀνάπαυσον, Χριστε, τὴν ψυχὴν της δούλης σου, ἔνθα οὐκ ἔστι πόνος, οὐ λύπη, οὐ στεναγμός, ἀλλὰ ζωὴ ἀτελεύτητος.
«Ιδού βαδίζω…» Κύριε, δέξου με
ξεχνώντας τον πολύ μου ρύπο…
Εσύ που ακούς τον κρυφό πόθο μου
και της καρδιά μου κάθε χτύπο.
ξεχνώντας τον πολύ μου ρύπο…
Εσύ που ακούς τον κρυφό πόθο μου
και της καρδιά μου κάθε χτύπο.
-
vasilisalt
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6177
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm
Re: .....Βίκη μου,δε σε ξεχνάμε...
Βικάκι ο Θεός να αναπαύει την ψυχούλα σου.
-
efthumhs
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1547
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 18, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Στερεά Ελλάδα
Re: .....Βίκη μου,δε σε ξεχνάμε...
Όσο περνάει ο καιρός τόσο συνειδητοποιείς την απουσία κάποιου...Το λέω αυτό γιατί διάβαζα και εγώ τα γραπτά της και μου είχε δώσει την εντύπωση πως ήταν άρκετά πνευματικός άνθρωπος με τεκμηριωμένες πάντα απόψεις...Σαν σήμερα γεννήθηκε επι γης πριν κάποια χρόνια! Σαν στις 11 Μαρτίου 2010 (αν δεν κάνω λάθος) γεννήθηκε στον Ουρανό! Ας είναι αιωνία η μνήμη της και ο Θεος ας την αναπαύσει στον Παράδεισο (μαζί με τη μητέρα της που εφυγε και αυτή πρόσφατα...)

-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26226
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: .....Βίκη μου,δε σε ξεχνάμε...
Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή της και να ενισχύει τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς της που έμειναν πίσω και σηκώνουν τον δικό τους σταυρό!
Είμαι πολύ χαρούμενος που ψάλαμε τρισάγιο (εντός της Θ. Λειτουργίας), στην Ι. Μονή Καρακάλου, στο Άγιο Όρος, τόσο για εκείνη, όσο και για ένα άλλο πρόωρα αναχωρήσαντα μέλος μας, τον Θεμιστοκλή.
Είμαι πολύ χαρούμενος που ψάλαμε τρισάγιο (εντός της Θ. Λειτουργίας), στην Ι. Μονή Καρακάλου, στο Άγιο Όρος, τόσο για εκείνη, όσο και για ένα άλλο πρόωρα αναχωρήσαντα μέλος μας, τον Θεμιστοκλή.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: .....Βίκη μου,δε σε ξεχνάμε...
Σε λιγες ημερες καταφθανει η ημερομηνια παλι, Βασιλικουλα
εισαι εδω καλη μας σε νιωθουμε
προσεχε μας
εισαι εδω καλη μας σε νιωθουμε
προσεχε μας
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ