Χρόνια σου πολλά, καλά, Ευλογημένα και αρεστά στον Κύριο,αδελφέ μας Χαράλαμπε (αν δεν κάνω λάθος στο όνομα) !
Σε ευχαριστούμε για τις έξοχες παραθέσεις λειτουργικών κειμένων (και όχι μόνο).
Να είσαι πάντοτε καλά!
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Στον γλυκό Χαράλαμπο, εύχομαι Χρόνια Πολλά και θεάρεστα,
και ο καλός μας Θεός να του δίνει δύναμη και να τον "γλυκαίνει", στις όποιες δυσκολίες του παρουσιάζονται και τον πικραίνουν.....
Του εύχομαι δε, ο αγώνας και η πνευματική ζωή που κάνει, όχι μόνο να του αποφέρουν Στεφάνια στην μετέπειτα ζωή,
αλλά ο Θεός να τον ευλογήσει και να πάρει και μια γεύση και σ'αυτήν!
Χαράλαμπε, ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ!!!
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...
Καλόν αγώνα σου εύχομαι Χαράλαμπε και μόνιμη πνευματική προκοπή!
ΥΓ: Μην του γράφετε πολλά καλά λόγια και το πάρει επάνω του!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Χρόνια πολλά καλά και ευτυχισμένα σε σένα και σε όσους αγαπάς.
Διδάσκεις ότι στη ζωή οι πράξεις μετράνε περισσότερο από τα πολλά λόγια.
Σ ευχαριστούμε για όλα!
Σας ευχαριστώ όλους θερμά για τις ευχές σας. Εύχομαι στον καθένα κ στην κάθεμιά σας ξεχωριστά υγεία πνευματική, ψυχική κ σωματική.Η αλήθεια ειναι ότι τον τελευταίο καιρο δεν συμμετέχω ενεργά στις συζητήσεις του φορουμ καθαρα απο προσωπική επιλογή. Πάντα μου άρεσε να μιλάω. Ισως ήλθε η ώρα όμως να ακούω κ η αλήθεια ειναι οτι πραγματικά μαθαίνεις αλλά αποφεύγεις πολλά πράγματα συγχρόνως. Ελπίζω καποια στιγμη να τα πούμε κ απο κοντά.
Σας ευχαριστώ όλους
Χαράλαμπος
-Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με τον αμαρτωλό και ανάξιο δούλο σου.
-Γνώρισόν μοι, Κύριε, οδόν, εν ή πορεύσομαι, ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου.
-Εξομολογήσομαί σοι είς τον αιώνα, ότι εποίησας και υπομενώ το όνομά σου ότι χρηστόν εναντίον των οσίων σου.
Χρόνια πολλά και ευλογημέναΧαράλαμπε!! Καλήν Μετάνοια και καλόν Παράδεισο σου ευχομαι από καρδιάς!
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.