Σελίδα 1 από 2
Χρόνια πολλά!! (07/01/10)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 07, 2010 7:40 am
από Teri
Χρόνια καλά κι ευλογημένα στον Ιωάννη, την Ιωάννα, τον Πρόδρομο κι όποιον άλλο φέρει και τιμά το όνομα του Τιμίου Προδρόμου και Βαπτιστού!
Θερμές ευχές και στους δικούς μας ktistos, Captain Yiannis, HXOS, keliotis, yianvla κι αν ξεχνώ κανέναν να με συγχωρέσετε, δεν είναι εσκεμμένο, είναι της ηλικίας το προχωρημένο!!!
Re: Χρόνια πολλά!! (07/01/10)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 07, 2010 7:48 am
από Dimitris39
Χρονια πολλα και ευτηχισμενα σε ολους και ολες
Καπετανιε??
θα σε ξεχνουσαμε καλα που η Κατερινα το θυμηθηκε
ετσι για να δεις ποσο σε αγαπαμε ουτε χρονια πολλα σε λεμε

Re: Χρόνια πολλά!! (07/01/10)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 07, 2010 7:52 am
από vasilisalt
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΜΑΤΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ, ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ
Re: Χρόνια πολλά!! (07/01/10)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 07, 2010 7:57 am
από nikiforos
Teri έγραψε:Χρόνια καλά κι ευλογημένα στον Ιωάννη, την Ιωάννα, τον Πρόδρομο κι όποιον άλλο φέρει και τιμά το όνομα του Τιμίου Προδρόμου και Βαπτιστού!
Θερμές ευχές και στους δικούς μας ktistos, Captain Yiannis, HXOS, keliotis, yianvla κι αν ξεχνώ κανέναν να με συγχωρέσετε, δεν είναι εσκεμμένο, είναι της ηλικίας το προχωρημένο!!!
Εύχομαι ολόψυχα Χρόνια Πολλά με Υγεία σε όλες κ όλους που γιορτάζουν σήμερα κ ιδιαίτερα στους δικούς μας που αναφέρονται ονομαστικά...
Ξεχωριστές ευχές για Τον Καπετάν - Γιάννη!!! Χρόνια Πολλά με υγεία. Επιτυχίες Παντού κ Πάντα στη Ζωή του...
Re: Χρόνια πολλά!! (07/01/10)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 07, 2010 8:00 am
από panagiotisspy
Χρόνια πολλά κι'ευλογημένα σε όλα τα αδέρφια μας!
Καπετάνιο μου, έχουμε θάλασσα σήμερα, 9 μποφόρ νοτιάς, το κύμα σαρώνει τις ακτές μας!
Νάσαι πάντα καλά και καλές θάλασσες να απαντάς!
Re: Χρόνια πολλά!! (07/01/10)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 07, 2010 8:25 am
από aposal
Εύχομαι κι εγώ τα χρόνια πολλά και - κυρίως - αρεστά στον Κύριό μας, σε όλους όσους γιορτάζοτν σήμερα, καθώς και στα μέλη και του επσκεπτες μας!
Το πτωχό μου αρχείο περιλαμβάνει τους:
1. Cloaca : Στον Γιάννη από την Κατερίνη και εύχομαι να σβήνει ΠΑΝΤΑ όλες τις φωτιές!
2. Yiavi: Στον Γιάννη από Αθήνα- Πειραιά που πρέπει πλέον να κοντεύει τα 42 (κρύψε χρόνια)
3. CaptainYiannis: Στον γνωστό και μη εξαιρετέο Καπετάνιο μας, που του εύχομαι να δαμάζει τα κύματα (όλων των ειδών) εσαεί!
4. HXOS: Στον Γιάννη από την Κρήτη που εύχομαι να συνεχίσει να πηγαίνει τα καλοκαίρια στο Α.Ο.
5. Ionas: Στον Γιάννη που μετακόμισε, εδώ και λίγο καιρό, κάπου δίπλα!
6. JOHNNYWALKER: Στον Γιάννη από τη Βέροια που πρέπει να σαρανταρίζει όπου να ‘ναι! Να χαίρεσαι τις κοριτσάρες σου!
7. johnserg: Στον Γιάννη, που το μόνο που γνωρίζω είναι το e-mail του!
8. keliotis: Στον Γιάννη από το μακρινό (και μαρτυρικό) Δοξάτο Δράμας! Να χαίρεσαι τα παιδιά και τα εγγόνια σου (εύχομαι να χαίρεσαι σε λίγο και τα δισέγγονά σου)!
9. ktistos: Στον Γιάννη με την υπέροχη οικογένειά του, που, εξ όσων θυμάμαι, έχει ακόμη πολλά περιθώρια περαιτέρω αύξησης!!!
10. xenofontinos : Στον Γιάννη, αγνώστων λοιπών στοιχείων
11. Dreamlander: Στον Γιάννη – Λούη από την Κύπρο
Re: Χρόνια πολλά!! (07/01/10)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 07, 2010 8:40 am
από panagiotisspy
Ωστε έχουμε τόσους πολλούς Γιάννηδες!
Απόστολε νάσαι καλά, τι θα κάναμε χωρίς το πτωχό - πλην πλούσιο! - αρχείο σου!
Επίσης να αναφέρουμε, ότι σήμερα στο Αγιον Ορος είναι Χριστούγεννα!
Θα είναι τόσο όμορφα και κατανυκτικά σήμερα στο Περιβόλι της Παναγίας.
Re: Χρόνια πολλά!! (07/01/10)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 07, 2010 8:53 am
από Dimitris39
8. keliotis: Στον Γιάννη από το μακρινό (και μαρτυρικό) Δοξάτο Δράμας! Να χαίρεσαι τα παιδιά και τα εγγόνια σου (εύχομαι να χαίρεσαι σε λίγο και τα δισέγγονά σου)!
Με του κελιωτη τα παιδια πηγαινα στο γυμνασιο
αν μας βλεπει ας απαντησει ειμε απο Χωριστη
Re: Χρόνια πολλά!! (07/01/10)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 07, 2010 9:03 am
από aposal
Dimitris39 έγραψε:Με του κελιωτη τα παιδια πηγαινα στο γυμνασιο
αν μας βλεπει ας απαντησει ειμε απο Χωριστη
Ίντα λες; Ο κελιώτης πρέπει να βρίσκεται (αισίως) στα τελειώματα της δεκαετίας των πενήντα!
Re: Χρόνια πολλά!! (07/01/10)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 07, 2010 9:15 am
από theodosis79
Χρόνια πολλά και ευλογημένα σε όλους τους εορτάζοντες! Και στον Στέφανο για τα γενέθλια του! Καλή δύναμη και καλή φώτιση!!