Σελίδα 1 από 2
Χρόνια πολλά Ανδρέα!
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 30, 2009 7:06 am
από grigoria-ka
καλημερα!χρονια πολλα andreastsa κ στον andteasmas κ σε ολους οσους γιορταζουν κ σε ολες (ανδρεας-ανδριανα)ευχομαι υγεια κ

αγαπη
Re: χρονια πολλα ανδρεας
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 30, 2009 7:16 am
από panagiotisspy
Χρόνια πολλά κι ευλογημένα, με υγεία και ό,τι ο καθένας ποθεί!
Εορτάζει και η γεννέτειρά μου σήμερα, η Πάτρα! Χρόνια πολλά στην πρωτεύουσα της Πελοποννήσου!
Re: χρονια πολλα ανδρεας
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 30, 2009 7:18 am
από vasilisalt
grigoria-ka έγραψε:καλημερα!χρονια πολλα andreastsa κ στον andteasmas κ σε ολους οσους γιορταζουν κ σε ολες (ανδρεας-ανδριανα)ευχομαι υγεια κ

αγαπη
Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία και από εμένα, στον Ανδρέαμας και σε όλους τους εορτάζοντες.
Re: χρονια πολλα ανδρεας
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 30, 2009 7:27 am
από nikiforos
Καλημέρα, Καλή εβδομάδα κ Χρόνια Πολλά με υγεία, στους δικούς μας..... κ σ' όσους κ όσες γιορτάζουν σήμερα!!!!
Re: χρονια πολλα ανδρεας
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 30, 2009 7:41 am
από spyridonas
Απολυτίκιο του Αγίου Ανδρέα:
Ως των Αποστόλων πρωτόκλητος, και του κορυφαίου αυτάδελφος, τον Δεσπότην των όλων Ανδρέα ικέτευε, ειρήνην τη οικουμένη δωρήσασθαι, και ταις ψυχαίς ημών το μέγα έλεος.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! Αντρέα και Αντριάνα
Re: χρονια πολλα ανδρεας
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 30, 2009 7:50 am
από angieholi
Re: χρονια πολλα ανδρεας
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 30, 2009 9:47 am
από aposal
Εύχομαι σε όσους γιορτάζουν σήμερα Χρόνια πολλά και - κυρίως - αρεστά στον Κύριο!
Το πτωχό αρχείο μου έχει να επιδείξει, από τα μέλη μας, τους:
1. AndreasGewrgios, από την Αιτωλοακαρνανία, που έχει ως προστάτη τον Άγιο Γεώργιο τον εξ Ιωαννίνοις.
2. Andreasmas από Κορινθία
3. andreastsa
4. ANTREAS από Θεσσαλονίκη
Εάν ξεχνώ κάποιους παρακαλώ να μου υπενθυμίσουν την βροντερή παρουσία τους!
Re: χρονια πολλα ανδρεας
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 30, 2009 12:11 pm
από smarti
Χρόνια πολλά , ευλογημένα και θεάρεστα στον Κύριο μας, σε όλους και όλες που εορτάζουν σήμερα!!

Re: χρονια πολλα ανδρεας
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 30, 2009 12:22 pm
από Dimitra79
χρόνια πολλά παιδιά και ότι επιθυμείτε!

Re: χρονια πολλα ανδρεας
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 30, 2009 5:14 pm
από Andreasmas
Σας ευχαριστώ όλους για τις θερμές ευχές σας και εύχομαι ο Πρωτόκλητος Ανδρέας να δίνει δύναμη και πίστη σε όλους μας ,στο δύσκολο αλλά ωραίο αγώνα μας .Έχουμε ανάγκη τη βοήθεια των Αγίων της Εκκλησίας μας.
Να είστε καλά αδέλφια μου,σας ευχαριστώ