Σελίδα 1 από 1

Για τον Σπύρο και τον Παναγιώτη

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 05, 2009 6:15 am
από theodosis79
Χρόνια σας πολλά Σπύρο και Παναγιώτη(υπέθεσα απο το νικ οτι θα σε λένε Παναγιώτη). Υγεια, ευτυχία και ατέλειωτη αγάπη να υπάρχει στη ζωή σας και να σας χαίρονται οι αγαπημένοι σας! Οτι επιθυμείτε στην ζωή σας να υπάρχει και να σας δίνει χαρά, ευτυχία και πνευματική πρόοδο! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Re: Για τον Σπύρο και τον Παναγιώτη

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 05, 2009 7:24 am
από panagiotisspy
Και από μένα αδελφοί, χρόνια σας πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευλογημένα!