Θα πάρουμε την Πόλη!
Συντονιστής: Συντονιστές
-
Misha
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3872
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2005 6:00 am
- Τοποθεσία: http://clubs.pathfinder.gr/seraphim
- Επικοινωνία:
Για τούς ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ πλανεμένους αιρετικούς :
ΑΓΑΠΗΣΑΝ την ΔΟΞΑ που προέρχεται από τούς ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από την ΔΟΞΑ που προέρχεται από τον ΘΕΟ, και
ΑΓΑΠΗΣΑΝ την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ τού Θεού, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από τον ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ Θεό.
ΑΓΑΠΗΣΑΝ την ΔΟΞΑ που προέρχεται από τούς ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από την ΔΟΞΑ που προέρχεται από τον ΘΕΟ, και
ΑΓΑΠΗΣΑΝ την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ τού Θεού, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από τον ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ Θεό.
Τέλειος Θεός, και τέλειος και ΑΠΟΛΥΤΑ αναμάρτητος άνθρωπος, και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Σωτήρας τού κόσμου, Ιησούς Χριστός: «Εγώ θα είμαι μαζί σας όλες τις ημέρες, έως την συντέλεια τού κόσμου».
-
Yunan
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 444
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 19, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: Συμβασιλεύουσα
Καλήν Εσπέραν!
Ολίγες πληροφορίες για την Πόλη, που ίσως βοηθήσουν τη συζήτηση, προσωπικές μεν, υποκειμενικές όχι!
Κατ'αρχήν ο πληθυσμός της Κωνσταντινούπολης ή İstanbul επίσης Ελληνιστί αλλά με επαρχιώτικη προφορά "Εις Την Πόλ" (Εις την Πόλη) είναι σήμερα 17.000.000 κάτοικοι.
Ούτε ένας λιγότερος! Κάθε μέρα γίνονται περισσότεροι.
Έπειτα, εμφανισιακά, είναι περισσότερο ανοιχτόχρωμοι απ΄ότι νομίζουμε.
Οι Τουρκάλες είναι μαζί με τις Ελληνίδες οι πιο ξανθιές στην Ευρώπη! (Δε κάνω πλάκα!!!)
Είναι στην πλειοψηφία τους ευγενέστεροι από εμάς τους Νεοέλληνες.
Σέβονται ιδιαίτερα τους γεροντότερους και τις γυναίκες και το αποδεικνύουν στην πράξη.
Στηρίζουν την κοινωνία τους στους νέους.
Δεν συζητάμε για υποδομή... Η Αθήνα ευτυχώς σώθηκε λόγο Ολυμπιάδας και των χρημάτων από τη φορολογία όλης της υπόλοιπης Ελλάδας...........
Προβληματισμός και περίσκεψη για όλους μας τα παραπάνω....
Αυτά τα ολίγα για αρχή. Εάν μπορώ να απαντήσω σε άλλα ερωτήματα σχετικά με τη σημερινή Πόλη, ευχαρίστως...
Όλα τα παραπάνω είναι συμπεράσματα που απέκτησα από προσωπικές εμπειρίες...
Υ.Γ. Εκεί θα είμαι αν θέλει ο Θεός και την άλλη εβδομάδα!!! :) :) :) :) :)
Ολίγες πληροφορίες για την Πόλη, που ίσως βοηθήσουν τη συζήτηση, προσωπικές μεν, υποκειμενικές όχι!
Κατ'αρχήν ο πληθυσμός της Κωνσταντινούπολης ή İstanbul επίσης Ελληνιστί αλλά με επαρχιώτικη προφορά "Εις Την Πόλ" (Εις την Πόλη) είναι σήμερα 17.000.000 κάτοικοι.
Ούτε ένας λιγότερος! Κάθε μέρα γίνονται περισσότεροι.
Έπειτα, εμφανισιακά, είναι περισσότερο ανοιχτόχρωμοι απ΄ότι νομίζουμε.
Οι Τουρκάλες είναι μαζί με τις Ελληνίδες οι πιο ξανθιές στην Ευρώπη! (Δε κάνω πλάκα!!!)
Είναι στην πλειοψηφία τους ευγενέστεροι από εμάς τους Νεοέλληνες.
Σέβονται ιδιαίτερα τους γεροντότερους και τις γυναίκες και το αποδεικνύουν στην πράξη.
Στηρίζουν την κοινωνία τους στους νέους.
Δεν συζητάμε για υποδομή... Η Αθήνα ευτυχώς σώθηκε λόγο Ολυμπιάδας και των χρημάτων από τη φορολογία όλης της υπόλοιπης Ελλάδας...........
Προβληματισμός και περίσκεψη για όλους μας τα παραπάνω....
Αυτά τα ολίγα για αρχή. Εάν μπορώ να απαντήσω σε άλλα ερωτήματα σχετικά με τη σημερινή Πόλη, ευχαρίστως...
Όλα τα παραπάνω είναι συμπεράσματα που απέκτησα από προσωπικές εμπειρίες...
Υ.Γ. Εκεί θα είμαι αν θέλει ο Θεός και την άλλη εβδομάδα!!! :) :) :) :) :)
Για να ξέρουμε και τί λέμε:elenas έγραψε:Yavi
Αν οι αγωνιστές του 1821 ήταν τόσο "ρεαλιστές" όσο εσύ η πικρή αληθεια είναι πως εσύ τώρα θα ήσουν Τούρκος υπήκοος!
Σε ποιές περιοχές της Ελλάδας ξεκίνησε η Επανάσταση;
Στις περιοχές όπου ο Ελληνισμός (στον οποίο συγκαταλέγω και τους σκόπιμα ξεχασμένους Αρβανίτες
Επίσης, στην Κρήτη, παρά την ισχυρή παρουσία των Τουρκοκρητικών, αλλά και στην Κύπρο (όπου ίσως πήγε να γίνει κάτι, αλλά κατεπνίγη το κίνημα εν τη γενέσει του).
Η Ελλάδα του 1881, όταν έγινε η προσάρτηση της Θεσσαλίας και της Άρτας με το Συνέδριο του Βερολίνου, και των Βαλκανικών Πολέμων του 1912-13, αλλλά και της Μικρασιατικής Εκστρατείας του 1919-22, ήταν μία Ελλάδα ισχυρή δημογραφικά. Δεν χρειάζεται να γνωρίζει κανείς στατιστικές: Πόσα αδέρφια είχαν οι παπούδες και προπαπούδες μας, ειδικά όσων, όπως εγώ, αυτοί ήταν γεννημένοι στην επαρχία; Σίγουρα πολύ περισσότερα από εμάς.
Στην Κρήτη ανετράπη η πληθυσμική ισορροπία μεταξύ Ελλήνων και (ελληνόφωνων) Τουρκοκρητικών τον 19ο αιώνα υπέρ των Ελλήνων αποκλειστικά για λόγους δημογραφικούς. Οι κρητικές εξεγέρσεις του 19ου αιώνα, σε μεγάλο βαθμό, βασίστηκαν στην μεγάλη δημογραφική υπεροχή των χριστιανών Ελλήνων έναντι των μουσουλμάνων (ελληνικής καταγωγής) Τούρκων.
Ο δημογραφικός μαρασμός της Ελλάδας είναι μείζον θέμα και δεν το θίγει κανείς σοβαρά. Και μετά λέμε να πάρουμε την Πόλη και π...ριές (συγγνώμη για την έκφραση, αλλά έτσι είναι). Θα το πω και ας φαίνομαι προκλητικός: Με τα δημογραφικά χάλια που έχουμε, πάλι καλά που ήρθαν τα Αλβανάκια και έχουν τα σχολεία κόσμο και διορίζονται και πιο πολλοί δάσκαλοι και είναι και λαός συγγενικός με εμάς, με τον οποίο έχουμε συμβιώσει και αναμιχθεί (ε ναι!) για αιώνες. Και δεν είναι όπως στη Γαλλία, με τους μουσουλμάνους της Βόρειας Αφρικής, ή όπως στην Αγγλία με τους μουσουλμάνους Πακιστανούς και τους Ινδουϊστές.
Όσο για το αν ήταν όλοι όπως εγώ θα ήμασταν ακόμα στους Τούρκους, απλά να σου πω ότι έχουμε έναν εθνομάρτυρα του 1821 στην οικογένειά μου, και μάλιστα μητροπολίτη. Επίσης, να σου πω ότι ο προπάπους μου, ιερέας όντας σε νησί των Κυκλάδων, φυλακίστηκε και βασανίστηκε από τους Ιταλούς στα Λαζαρέτα στη Σύρο, ενώ οι "αδελφοί Καθολικοί" της Σύρου και Τήνου (που είναι τα κολλητάρια του ουνιτίζοντα μητροπολίτη Σύρου Δωροθέου) ήταν οι πρώτοι και μεγαλύτεροι δοσίλογοι και συνεργάτες των ομοθρήσκων τους και (επίσης) ομόαιμών τους Ιταλών. Και είμαι περήφανος και για τους δυο. Αυτά για όσους τυχόν αμφισβητούν τον πατριωτισμό μου
-
silver
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3145
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κων/νος@Μόντρεαλ-Καναδά.
- Επικοινωνία:
Ο justin έγραψε :
Αδελφέ, σε πιάνει ο αντι-παπικός οίστρος και δεν προσέχεις τα γραφόμενά σου. Η Εκκλησία είναι "στύλος και εδραίωμα της αληθείας"(Α Τιμ.Γ:15), της Οποίας κεφαλή είναι ο Χριστός μας. Υποθέτω τη λέξη "ντροπή" να την εννοείς ίσως για μέλη της Εκκλησίας με αιρετικές δοξασίες. Εν πάση περιπτώσει, πρόσεχε!
====================
Με τη μάθηση αποκτά ο άνθρωπος την αυτοσυνειδησία του γνωρίζοντος, την βεβαιότητα και την αίσθηση ότι είναι επα-ίων. Γνωρίζει τάχα τα πάντα, οπότε ακολουθεί η έπαρση, η κενοδοξία, η υπερηφάνεια. Το δε χειρότερο είναι η οίηση, που όποιος προσβάλλεται από το δαίμονα αυτό, πολύ δύσκολα θεραπεύεται. Κι αυτό, γιατί, όπως λένε οι σοφοί, το πνεύμα της οιήσεως επικάθεται στο κέντρο της νοήσεως και δεν αφήνει το νού να δή την αλήθεια. Αν δε λάβη κανείς υπ’ όψη ότι οι αρρώστειες αυτές της ψυχής υπάρχουν σπερματικά στις ψυχές μας σαν αδαμιαία κληροδοσία, τότε είμαστε όλοι προσβεβλημένοι, αφού «τη εφέσει του καρπού της γνώσεως εκπεπτώκαμεν…», κατά τον άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά και την δογματική παράδοση της Εκκλησίας. Συνεπώς η ίδια η έφεση του ειδέναι γεννάει την φυσίωση, οπότε η αυτοσυνειδησία της γνώσεως από τους παιδευθέντες είναι μάλλον πρόσκομμα στην οδό του αγιασμού, θεμελιώδη θέση της οποίας κατέχει η ταπείνωση, που είναι η επίγνωση της αλήθειας.
η μεγαλύτερη ντροπή για την εκκλησία μας
Αδελφέ, σε πιάνει ο αντι-παπικός οίστρος και δεν προσέχεις τα γραφόμενά σου. Η Εκκλησία είναι "στύλος και εδραίωμα της αληθείας"(Α Τιμ.Γ:15), της Οποίας κεφαλή είναι ο Χριστός μας. Υποθέτω τη λέξη "ντροπή" να την εννοείς ίσως για μέλη της Εκκλησίας με αιρετικές δοξασίες. Εν πάση περιπτώσει, πρόσεχε!
====================
Με τη μάθηση αποκτά ο άνθρωπος την αυτοσυνειδησία του γνωρίζοντος, την βεβαιότητα και την αίσθηση ότι είναι επα-ίων. Γνωρίζει τάχα τα πάντα, οπότε ακολουθεί η έπαρση, η κενοδοξία, η υπερηφάνεια. Το δε χειρότερο είναι η οίηση, που όποιος προσβάλλεται από το δαίμονα αυτό, πολύ δύσκολα θεραπεύεται. Κι αυτό, γιατί, όπως λένε οι σοφοί, το πνεύμα της οιήσεως επικάθεται στο κέντρο της νοήσεως και δεν αφήνει το νού να δή την αλήθεια. Αν δε λάβη κανείς υπ’ όψη ότι οι αρρώστειες αυτές της ψυχής υπάρχουν σπερματικά στις ψυχές μας σαν αδαμιαία κληροδοσία, τότε είμαστε όλοι προσβεβλημένοι, αφού «τη εφέσει του καρπού της γνώσεως εκπεπτώκαμεν…», κατά τον άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά και την δογματική παράδοση της Εκκλησίας. Συνεπώς η ίδια η έφεση του ειδέναι γεννάει την φυσίωση, οπότε η αυτοσυνειδησία της γνώσεως από τους παιδευθέντες είναι μάλλον πρόσκομμα στην οδό του αγιασμού, θεμελιώδη θέση της οποίας κατέχει η ταπείνωση, που είναι η επίγνωση της αλήθειας.
-
Yunan
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 444
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 19, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: Συμβασιλεύουσα
Φίλε Yiavi καλησπέρα!
ανέφερα κάτι πριν λίγες ημέρες αλλά λίγοι το κατάλαβαν.
Το επαναλαμβάνω...
Τα Σάββατα στη Θεσσαλονίκη, με την είσοδο Ρουμανίας και κυρίως Βουλγαρίας στην Ε.Ε. δύσκολα μπορείς να συννενοηθείς στα ελληνικά....(το λέω καθ'υπερβολή)
Και σε δύο χρόνια, λόγω Ε.Ε. θα είναι ελεύθερη και η μόνιμη εγκατάστασή τους...
Αλλά σίγουρα δεν το έχουμε καταλάβει... Οι θάνατοι ξεπέρασαν τις γεννήσεις ενώ περίπου το 20% των παιδιών των νηπιαγωγείων είναι παιδιά αλλοδαπών.
Προσωπικά δεν με ενοχλεί πια...
Άλλωστε μόνο ένα θαύμα μας σώζει....
ανέφερα κάτι πριν λίγες ημέρες αλλά λίγοι το κατάλαβαν.
Το επαναλαμβάνω...
Τα Σάββατα στη Θεσσαλονίκη, με την είσοδο Ρουμανίας και κυρίως Βουλγαρίας στην Ε.Ε. δύσκολα μπορείς να συννενοηθείς στα ελληνικά....(το λέω καθ'υπερβολή)
Και σε δύο χρόνια, λόγω Ε.Ε. θα είναι ελεύθερη και η μόνιμη εγκατάστασή τους...
Αλλά σίγουρα δεν το έχουμε καταλάβει... Οι θάνατοι ξεπέρασαν τις γεννήσεις ενώ περίπου το 20% των παιδιών των νηπιαγωγείων είναι παιδιά αλλοδαπών.
Προσωπικά δεν με ενοχλεί πια...
Άλλωστε μόνο ένα θαύμα μας σώζει....
