Σελίδα 9 από 82
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 9:49 am
από stathis73
Παναγιωτη αδερφε μου και παλαιοτερα το ειπα οτι καποια στιγμη θα κατεβασω ρολα στο βενζιν(αδικο) που λεει και η διαφημιση για αυτους ακριβως τους λογους.
Φυσικά και δεν θα την παρω την κάρτα, διαφορετικά για ποιον λόγο υπεγραψα;
Αδερφια μου θα ερθη η ωρα που θα πρεπει να παρουμε πολυ σοβαρες αποφασεις για ολους μας(οικογενεια κ.τ.λ) και πρεπει να ημαστε προετοιμασμενοι για αυτο γιατι διαφορετικα Παναγιωτη θα μας ερθη πολύ βαρη και αποτομα θα πρεπει να παρουμε πολυ πιο σοβαρες αποφασεις και ισως την πατησουμε λογο προτερου εντιμου υπνου.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 9:54 am
από panagiotisspy
Αλλο είναι, κατά τη γνώμη μου, το να μην παίρνει κάποιος μιά κάρτα χωρίς να υπάρχουν συνέπειες και άλλο το να μην την παίρνει, όταν έχει να αντιμετωπίσει νομικές κυρώσεις και καθημερινές γραφειοκρατικές δυσκολίες. Βέβαια, δεν γνωρίζω αν θα υπάρξουν κυρώσεις κλπ.
Θεωρώ πως πρέπει να υπάρχει σωστή διάκριση ανάμεσα στο "πνευματικό" διακύβευμα και στις "κοσμικές" επιπτώσεις.
Και στην προκειμένη περίπτωση, νομίζω πως το διακύβευμα (απλή κατοχή μιάς κάρτας) δεν "αξίζει" ενδεχόμενες συνέπειες.
Το ότι η αλληλουχία τέτοιων "αποδοχών", μας "εκπαιδεύει" σιγά-σιγά στην μελλοντική ενδεχόμενη "αποδοχή των πάντων", είναι κάτι που συμφωνώ κι' εγώ και το έχω γράψει πολλές φορές.
Σας ευχαριστώ αδέρφια, για τις άμεσες απαντήσεις σας

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 9:54 am
από ψυχουλα
OΡΙΣΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ??????
To Yπουργείο Εσωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου θα καταργήσει το σχέδιο για την ηλεκτρονική Εθνική Αστυνομική Ταυτότητα (Κάρτα Πολίτη) εντός 100 ημερών και όλες οι ταυτότητες που έχουν ήδη εκδοθεί θα ακυρωθούν, δήλωσε η Γραμματεύς του Υπουργείου Theresa May.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα πάντα, η νέα κυβέρνηση του Η.Β. θα περάσει πρώτα την σχετική νομοθεσία για την κατάργηση του προγράμματος των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων από την Βουλή και σκοπεύει να έχει επιτύχει την κατάργησή τους μέχρι τον Αύγουστο. Προγραμματίζουν την ακύρωση της λειτουργίας των ήδη κυκλοφορούντων νέων ταυτοτήτων μέχρι την 3η Σεπτεμβρίου και, σύμφωνα με δηλώσεις υπουργών, θα καταστραφούν όλα τα ψηφιακά αρχεία των ταυτοτήτων αυτών. Επίσης όσοι αγόρασαν τις νέες ταυτότητες δεν θα αποζημιωθούν για τα χρήματα που κατέβαλαν για την αγορά τους.
Η κατάργηση έρχεται έπειτα από την αντίδραση των Βρεττανών πολιτών κατά της άνευ προηγουμένου καταστρατήγησης των προσωπικών ελευθεριών μέσω της νέας ηλεκτρονικής ταυτότητας, η οποία σημειωτέον είναι το αντίστοιχο αυτής που έχει προγραμματίσει να μας επιβάλλει υποχρεωτικά και η δική μας κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στην Ελλάδα: Περιέχει πολλά βιομετρικά δεδομένα, φωτογραφία, δακτυλικά αποτυπώματα και επιπλέον προσωπικά δεδομένα σε αόρατο ηλεκτρονικό τσιπ.
Nεώτερο δημοσίευμα της Guardian επίσης επιβεβαιώνει την πρόθεση της κυβέρνησης συνασπισμού του Η.Β. για την άμεση κατάργηση των ηλεκτρονικών βιομετρικών ταυτοτήτων:
http://www.guardian.co.uk/commentisfree ... mian-green
ΠΗΓΗ:
http://apopsikaloskalatrava.blogspot.co ... oi_28.html
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 10:03 am
από panagiotisspy
Εάν η κάρτα περιλαμβάνει προσωπικού χαρακτήρα δεδομένα, ή βιομετρικά χαρακτηριστικά, είναι κάτι που δεν το ξέρω και που τώρα το μαθαίνω.
Αν είναι έτσι, αλλάζει το πράγμα.
Αν όμως πρόκειται για μιά κάρτα όπως οι άλλες, η οποία αντικαθιστά δεκάδες άλλα χαρτιά, τότε δεν με ενοχλεί.
Εν πάση περιπτώσει, ας την δούμε πρώτα και μετά βλέπουμε.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 11:04 am
από heart
http://www.orthros.org/Greek/Eidiseis/E ... p?submit=1
Ἀρνοῦμαι νὰ παραλάβω τὴν "Κάρτα τοῦ Πολίτη"!
Πρωτοβουλία Ἀντιρρησιῶν Ὀρθόδοξης Συνείδησης.
Ὑπογράφουμε καὶ ἐκφράζουμε πρὸς τὴν Ἱεραρχία καὶ τὴν Πολιτεία τὶς Ὀρθόδοξες ἀντιρρήσεις μας ὅπως διατυπώθηκαν τὴν ἐπιστολὴ τοῦ Π. Σαράντη Σαράντου (βλέπε κείμενα: Ἡ "Κάρτα τοῦ Πολίτη") καθὼς καὶ στὸ κείμενο ποὺ ἀκολουθεῖ.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 11:06 am
από heart
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 11:13 am
από stathis73
Τωρα που γίνεται αυτη η προσπαθεια με τις υπογραφες, θυμηθηκα τον μακαριστο αρχιεπισκοπο Χριστοδουλο που στην πλατεια αριστοτελους ειχε στα χερια του το λαβαρο της επαναστασης και ριγος με διαπερασε, ευχομαι και αλλοι αρχιερεις να εχουν το ιδιο αγωνιστικο πνευμα.
Ἀρνοῦμαι νὰ παραλάβω τὴν "Κάρτα τοῦ Πολίτη"
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 11:19 am
από heart
Ὑπογράφουμε καὶ ἐκφράζουμε πρὸς τὴν Ἱεραρχία καὶ τὴν Πολιτεία τὶς Ὀρθόδοξες ἀντιρρήσεις μας ὅπως διατυπώθηκαν τὴν ἐπιστολὴ τοῦ Π. Σαράντη Σαράντου
http://www.orthros.org/Greek/Eidiseis/E_Arnoumai2.php
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 11:41 am
από aposal
Εγώ θα κάνω ό,τι μου πει:
1. Η Ιερά Σύνοδος
2. Ο οικείος Μητροπολίτης
3. Ο πνευματικός μου.
Ελλείψει απόφασης από τους 1 και 2 και επειδή το θέμα δεν το έχω συζητήσει με τον πνευματικό μου δεν μπορώ να πάρω θέση υπέρ ή κατά.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 30, 2010 12:01 pm
από dionysisgr
Ενταξει Αποστολε και λοιποι αδερφοι, δεν χρειαζεται να τρελλαινομαστε.
Προσωπικες αποψεις και ενεργειες εκφραζουμε εδω. Το ξανατονιζω για να μην παρεξηγηθω.
Ο καθενας θα τοποθετηθει εν καιρω. Και θα κανει οτι του λεει η συνειδηση του, ο πνευματικος του, και εννοειται κατ'επεκτασιν και η Εκκλησια του στην οποια εκφραζει την πιστη του.
Ουτε σημαινει οτι επειδη εγω σαν Διονυσης, η Ψυχουλα, ο Σταθης και αλλοι, ειπαμε οτι δεν θα παραλαβουμε την καρτα του πολιτη, πρεπει να αγχωθουν οι αλλοι, ουτε να κανουν το θελημα το δικο μας. Προς Θεου δηλαδη.
Το θελημα του, ο καθενας, με τον πνευματικο του,
και ευχης εργο ειναι βεβαια να συμβαδιζει και το θελημα τους με το θελημα του Θεου.
Αυτη ειναι η ουσια. Τωρα, σημερα ο ενας, αυριο ο αλλος,
ναι ο ενας, οχι ο αλλος, αυτα ειναι προσωπικα θεματα και αποφασεις.
Ουτε διαφωνουμε σε κατι εδω.
Αυτα ειναι προσωπικες επιλογες, και δεν μας επιτρεπεται να σχολιαζουμε, τι θα κανει ο ενας και ο αλλος,
η να υποδεικνυουμε στασεις.
Ο καθενας θα δωσει λογο για την ψυχη του, και ειδικα εμεις οι λαϊκοι, δεν εχουμε δικαιωμα να σερνουμε αλλους στο θελημα μας, γιατι ουτε ποιμενες ειμαστε ουτε πνευματικοι, αλλα εχουμε μονον την δικη μας καμπουρα να διαφεντευουμε.
Ας προσεχουν μερικοι, ειτε εκφραζονται θετικα ειτε αρνητικα, να εκφραζουν τον εαυτο τους, και μονο, γιατι το θεμα ειναι παρα πολυ σοβαρο, ιδιαιτερα και κρισιμα σοβαρο, και εδω δεν σηκωνει μπουρδολογια, και γενικολογια, αλλα ουτε και προσπαθειες καπελωματος η χειραγωγησης, απο κανεναν, και για κανεναν.
Οπως φωτισει τον καθεναν ο Θεος, ας πραξει, τιποτα περισσοτερο, τιποτα λιγοτερο.
Προσοχη και διακριση, ομως απαιτειται απο ολους, καθως και απο εσενα Heart..
Δεν μου αρεσε, ουτε με ανεπαυσε αυτο που εκανες παραπανω, με τις αφισοκολλησεις σου.