ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Συντονιστής: Συντονιστές
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
O Σαλος απο τα παράλια των Σερρών, σας εύχεται Χριστός Ανέστη.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- stathisekp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 8565
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
- Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Ελπίζω να μετέφερες και τις δικές μας ευχές στον εκλεκτό μας φίλο!!stathis73 έγραψε:O Σαλος απο τα παράλια των Σερρών, σας εύχεται Χριστός Ανέστη.
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
GeorgiosM έγραψε:Χριστός Ανέστη, η Υπεραγία Θεοτόκος βοηθός μας!
Αληθώς Ανέστη Γιώργη αδελφέ μου, ΑΜΗΝ!
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
stathisekp έγραψε:Ελπίζω να μετέφερες και τις δικές μας ευχές στον εκλεκτό μας φίλο!!stathis73 έγραψε:O Σαλος απο τα παράλια των Σερρών, σας εύχεται Χριστός Ανέστη.![]()
![]()
![]()
DITTO τον ekp
ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ στον Ορθόδοξο αδελφό μας!!!
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
- stathisekp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 8565
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
- Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Το οποίον μεθερμηνευόμενον;;;;;ΜΙΧΣ έγραψε:stathisekp έγραψε:Ελπίζω να μετέφερες και τις δικές μας ευχές στον εκλεκτό μας φίλο!!stathis73 έγραψε:O Σαλος απο τα παράλια των Σερρών, σας εύχεται Χριστός Ανέστη.![]()
![]()
![]()
DITTO τον ekp
ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ στον Ορθόδοξο αδελφό μας!!!
(Να ξέρω, καλό είναι για κακό;)
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
-
dimitrismpr
- Απλό Μέλος

- Δημοσιεύσεις: 21
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 25, 2009 11:06 am
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Χριστός Ανέστη Αδέλφια...!!!
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Το οποίον μεθερμηνευόμενον;;;;;stathisekp έγραψε:ΜΙΧΣ έγραψε:Ελπίζω να μετέφερες και τις δικές μας ευχές στον εκλεκτό μας φίλο!!stathis73 έγραψε:O Σαλος απο τα παράλια των Σερρών, σας εύχεται Χριστός Ανέστη.![]()
![]()
![]()
DITTO τον ekp
ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ στον Ορθόδοξο αδελφό μας!!!
(Να ξέρω, καλό είναι για κακό;)
ΣΕ ΚΟΠΙΑΡΑ ΜΕΓΑΛΕ....
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.