ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Συντονιστής: Συντονιστές
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26226
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Αληθώς Ανέστη Πολύμνια!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Καλή Ανάσταση σε όλους.
Πάσχα έκανα -λογω συγγενικού μου προσώπου- μέσα στο νοσοκομείο, με.......... γιαουρτάκι.
Απο τη μεγάλη Δευτέρα μέχρι τώρα και βλέπουμε......
Σας βεβαιώ ότι αν θα θυμάμαι ένα Πάσχα θα είναι πάνω απ'όλα αυτό.
Καλή Ανάσταση σε όλους.
Πάσχα έκανα -λογω συγγενικού μου προσώπου- μέσα στο νοσοκομείο, με.......... γιαουρτάκι.
Απο τη μεγάλη Δευτέρα μέχρι τώρα και βλέπουμε......
Σας βεβαιώ ότι αν θα θυμάμαι ένα Πάσχα θα είναι πάνω απ'όλα αυτό.
Αληθές είναι το πραγματικό, και Αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
- stathisekp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 8565
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
- Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Αληθώς Ανέστη!!!Μ.Δ.Κ. έγραψε:ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Καλή Ανάσταση σε όλους.
Πάσχα έκανα -λογω συγγενικού μου προσώπου- μέσα στο νοσοκομείο, με.......... γιαουρτάκι.
Απο τη μεγάλη Δευτέρα μέχρι τώρα και βλέπουμε......
Σας βεβαιώ ότι αν θα θυμάμαι ένα Πάσχα θα είναι πάνω απ'όλα αυτό.
Ας είναι περαστικά, και δε πειράζει, του χρόνου σου εύχομαι να είναι καλύτερα!!!
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Στάθη.
Αληθές είναι το πραγματικό, και Αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
-
toula
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 53090
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 11, 2009 7:29 am
- Τοποθεσία: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΟΥΛΑ) - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΑΘΗΝΑ
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Αληθώς Ανέστη Κυριάκο !!! Περαστικά να είναι !!!
Σε καταλαβαίνω πολύ καλά και ειλικρινά σε συμπονώ ! Τον τελευταίο μήνα "έφαγα" και εγώ το νοσοκομείο με το κουτάλι!
Δόξα τω Θεώ !!!
Σε καταλαβαίνω πολύ καλά και ειλικρινά σε συμπονώ ! Τον τελευταίο μήνα "έφαγα" και εγώ το νοσοκομείο με το κουτάλι!
Δόξα τω Θεώ !!!
- Captain Yiannis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3182
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Νάναι ευλογημένο, καλά κάνεις το χρέος σου , και που ξέρεις , ... από κάτι τέτοια μπορεί να γραφτούμαι στο βιβλίο της Ζωής.Μ.Δ.Κ. έγραψε:ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Καλή Ανάσταση σε όλους.
Πάσχα έκανα -λογω συγγενικού μου προσώπου- μέσα στο νοσοκομείο, με.......... γιαουρτάκι.
Απο τη μεγάλη Δευτέρα μέχρι τώρα και βλέπουμε......
Σας βεβαιώ ότι αν θα θυμάμαι ένα Πάσχα θα είναι πάνω απ'όλα αυτό.
Αληθώς Ανέστη Ο Κύριος ... καλή Ανάσταση μας...
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Μ.Δ.Κ. έγραψε:ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Καλή Ανάσταση σε όλους.
Πάσχα έκανα -λογω συγγενικού μου προσώπου- μέσα στο νοσοκομείο, με.......... γιαουρτάκι.
Απο τη μεγάλη Δευτέρα μέχρι τώρα και βλέπουμε......
Σας βεβαιώ ότι αν θα θυμάμαι ένα Πάσχα θα είναι πάνω απ'όλα αυτό.
Αδελφέ μου να ξέρεις ότι αυτό μετράει πολύ με τον Αρχηγό μας αλλά θα το ξέρεις ήδη μιας και είσαι και παλιά καραβάνα στο σπιτάκι μας. Επίσης από άποψη πεπτικού συστήματος είναι ότι καλύτερο θα μπορούσες να κάνεις μετά από μια τόσο μακρά νηστεία
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
Να 'σαι ευλογημένος, περαστικά και σιδερένιο το αγαπητό σου πρόσωπο!
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
ΜΙΧΣ, captain, Τούλα, ευχαριστώ απο καρδιάς για τα παρηγορητικά, αλλά και ενθαρρυντικά λόγια σας.
Αληθές είναι το πραγματικό, και Αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Χριστός Ανέστη, η Υπεραγία Θεοτόκος βοηθός μας!