ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26226
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από aposal »

Αληθώς Ανέστη Πολύμνια!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
Μ.Δ.Κ.
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1324
Εγγραφή: Τετ Ιουν 16, 2010 8:55 am

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από Μ.Δ.Κ. »

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Καλή Ανάσταση σε όλους.


Πάσχα έκανα -λογω συγγενικού μου προσώπου- μέσα στο νοσοκομείο, με.......... γιαουρτάκι.
Απο τη μεγάλη Δευτέρα μέχρι τώρα και βλέπουμε......
Σας βεβαιώ ότι αν θα θυμάμαι ένα Πάσχα θα είναι πάνω απ'όλα αυτό.
Αληθές είναι το πραγματικό, και Αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
Άβαταρ μέλους
stathisekp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 8565
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από stathisekp »

Μ.Δ.Κ. έγραψε:ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Καλή Ανάσταση σε όλους.


Πάσχα έκανα -λογω συγγενικού μου προσώπου- μέσα στο νοσοκομείο, με.......... γιαουρτάκι.
Απο τη μεγάλη Δευτέρα μέχρι τώρα και βλέπουμε......
Σας βεβαιώ ότι αν θα θυμάμαι ένα Πάσχα θα είναι πάνω απ'όλα αυτό.
Αληθώς Ανέστη!!!
Ας είναι περαστικά, και δε πειράζει, του χρόνου σου εύχομαι να είναι καλύτερα!!! :wink:
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
Άβαταρ μέλους
Μ.Δ.Κ.
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1324
Εγγραφή: Τετ Ιουν 16, 2010 8:55 am

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από Μ.Δ.Κ. »

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Στάθη.
Αληθές είναι το πραγματικό, και Αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
toula
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 53090
Εγγραφή: Παρ Δεκ 11, 2009 7:29 am
Τοποθεσία: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΟΥΛΑ) - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΑΘΗΝΑ

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από toula »

Αληθώς Ανέστη Κυριάκο !!! Περαστικά να είναι !!!
Σε καταλαβαίνω πολύ καλά και ειλικρινά σε συμπονώ ! Τον τελευταίο μήνα "έφαγα" και εγώ το νοσοκομείο με το κουτάλι!
Δόξα τω Θεώ !!!
Άβαταρ μέλους
Captain Yiannis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από Captain Yiannis »

Μ.Δ.Κ. έγραψε:ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Καλή Ανάσταση σε όλους.


Πάσχα έκανα -λογω συγγενικού μου προσώπου- μέσα στο νοσοκομείο, με.......... γιαουρτάκι.
Απο τη μεγάλη Δευτέρα μέχρι τώρα και βλέπουμε......
Σας βεβαιώ ότι αν θα θυμάμαι ένα Πάσχα θα είναι πάνω απ'όλα αυτό.
Νάναι ευλογημένο, καλά κάνεις το χρέος σου , και που ξέρεις , ... από κάτι τέτοια μπορεί να γραφτούμαι στο βιβλίο της Ζωής.
Αληθώς Ανέστη Ο Κύριος ... καλή Ανάσταση μας...
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Άβαταρ μέλους
ΜΙΧΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2012 9:24 am

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από ΜΙΧΣ »

Μ.Δ.Κ. έγραψε:ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Καλή Ανάσταση σε όλους.


Πάσχα έκανα -λογω συγγενικού μου προσώπου- μέσα στο νοσοκομείο, με.......... γιαουρτάκι.
Απο τη μεγάλη Δευτέρα μέχρι τώρα και βλέπουμε......
Σας βεβαιώ ότι αν θα θυμάμαι ένα Πάσχα θα είναι πάνω απ'όλα αυτό.

Αδελφέ μου να ξέρεις ότι αυτό μετράει πολύ με τον Αρχηγό μας αλλά θα το ξέρεις ήδη μιας και είσαι και παλιά καραβάνα στο σπιτάκι μας. Επίσης από άποψη πεπτικού συστήματος είναι ότι καλύτερο θα μπορούσες να κάνεις μετά από μια τόσο μακρά νηστεία :wink: Στ' αλήθεια για να το γνωρίζεις κιόλας ένα γιαουρτάκι για να κάνει (συγγνώμη Αποστόλη αδελφέ μου... :mrgreen: ) coat το στομαχάκι πριν επιστρέψει η διατροφή σε ποιό βαριά φαγητά είναι ότι πρέπει ειδικά ακριβώς πριν τη βρώση κρέατος!

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Να 'σαι ευλογημένος, περαστικά και σιδερένιο το αγαπητό σου πρόσωπο!
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
Άβαταρ μέλους
Μ.Δ.Κ.
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1324
Εγγραφή: Τετ Ιουν 16, 2010 8:55 am

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από Μ.Δ.Κ. »

ΜΙΧΣ, captain, Τούλα, ευχαριστώ απο καρδιάς για τα παρηγορητικά, αλλά και ενθαρρυντικά λόγια σας.
Αληθές είναι το πραγματικό, και Αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
Άβαταρ μέλους
ΜΙΧΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2012 9:24 am

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από ΜΙΧΣ »

:8 :8 :8 :8 :8 :8 :8 :25 :25 :25
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
GeorgiosM
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1071
Εγγραφή: Τρί Μαρ 13, 2012 11:19 am

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από GeorgiosM »

Χριστός Ανέστη, η Υπεραγία Θεοτόκος βοηθός μας!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”