Τελικά έχω καταμπερδευτεί. Πόσες "κάρτες του πολίτη" υπάρχουν
Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Συντονιστής: Συντονιστές
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Αυτή δεν είναι "κάρτα του πολίτη", είναι νέα ταυτότητα, ίδια με τα διαβατήρια και τα διπλώματα οδήγησης, και περιέχει μόνο στοιχεία ταυτότητας.
Τελικά έχω καταμπερδευτεί. Πόσες "κάρτες του πολίτη" υπάρχουν
.
Τελικά έχω καταμπερδευτεί. Πόσες "κάρτες του πολίτη" υπάρχουν
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4281
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Εμεις τα λεγαμε, αλλα μας κοροϊδευανε...
Καλη μας ορεξη, καλως τα δεχτηκαμε,
σαφως πιο γρηγορα απο οτι τα περιμεναμε.
Και βεβαια ο ηρωας αστυνομικος,
ο οποιος απαξιωνεται εμμεσως πλην σαφως,
απο τις σουπερ ξερολες, ρεπορτερ-τηλεπαντογνωστριες,
που δεν αδειαζουν και απαξιουν,
να ασχοληθουν με το.. "εκκλησιαστικο-θρησκευτικο",
θεμα της υποθεσης, γιατι αυτες προφανως ειναι.. υπερανω,
αξιζει χιλια μπραβο ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΟΛΟΥΣ!!!
Το παρτυ αρχισε και οποιος αντεξει. Οσοι πιστοι, οσοι ζωντανοι.
ὁ δὲ ὑπομείνας εἰς τέλος, οὗτος σωθήσεται.
ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ 24:13
Καλη μας ορεξη, καλως τα δεχτηκαμε,
σαφως πιο γρηγορα απο οτι τα περιμεναμε.
Και βεβαια ο ηρωας αστυνομικος,
ο οποιος απαξιωνεται εμμεσως πλην σαφως,
απο τις σουπερ ξερολες, ρεπορτερ-τηλεπαντογνωστριες,
που δεν αδειαζουν και απαξιουν,
να ασχοληθουν με το.. "εκκλησιαστικο-θρησκευτικο",
θεμα της υποθεσης, γιατι αυτες προφανως ειναι.. υπερανω,
αξιζει χιλια μπραβο ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΟΛΟΥΣ!!!
Το παρτυ αρχισε και οποιος αντεξει. Οσοι πιστοι, οσοι ζωντανοι.
ὁ δὲ ὑπομείνας εἰς τέλος, οὗτος σωθήσεται.
ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ 24:13
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4281
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Και κατι ακομα, για οσους θυμουνται.
Απο Βολο μερια, ξερετε εκει με το.. εργαστηρι,
ακουστηκε και η φραση, οτι ακουσον ακουσον: "οι πιστοι εχουν πεσει θυματα πραπαπληροφορησης",
σχετικα με την καρτα του Πολιτη-Ερημοσπιτη,
προκαταλαμβανοντας ετσι την οποια αποφαση της Ιεραρχιας της Εκκλησιας.
Τυχαιο; Δεν νομιζω.. Βγαλτε τα συμπερασματα σας. Πως δενει το παζλ.
Βλεπε και Αγιο Κοσμα τον Αιτωλο. Τα εχει δει ολα σε "τηλεοραση" πριν 231 χρονια.
Βλεπε και π.Παϊσιο: "θα φασκιωνονται τα πνευματικα τεκνα απο τους ποιμενες τους, οτι δεν τρεχει τιποτα.."
Να αναφερω και αλλους, δεν νομιζω οτι χρειαζεται..
Απο Βολο μερια, ξερετε εκει με το.. εργαστηρι,
ακουστηκε και η φραση, οτι ακουσον ακουσον: "οι πιστοι εχουν πεσει θυματα πραπαπληροφορησης",
σχετικα με την καρτα του Πολιτη-Ερημοσπιτη,
προκαταλαμβανοντας ετσι την οποια αποφαση της Ιεραρχιας της Εκκλησιας.
Τυχαιο; Δεν νομιζω.. Βγαλτε τα συμπερασματα σας. Πως δενει το παζλ.
Βλεπε και Αγιο Κοσμα τον Αιτωλο. Τα εχει δει ολα σε "τηλεοραση" πριν 231 χρονια.
Βλεπε και π.Παϊσιο: "θα φασκιωνονται τα πνευματικα τεκνα απο τους ποιμενες τους, οτι δεν τρεχει τιποτα.."
Να αναφερω και αλλους, δεν νομιζω οτι χρειαζεται..
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26231
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Ο Θεός δεν θα μας αφήσει αβοήθητους ή πλανεμένους. Οι έχοντες ταπεινή διάθεση θα πληροφορηθούν με κάποιον τρόπο τι πρέπει να πράξουν. Οι υπόλοιποι, όσοι αντέξουν, θα το κάνουν όταν κληθούν να τοποθετήσουν το chip κάτω από το δέρμα τους. Τότε θα καταλάβουν και αν έχουν την ψυχική δύναμη θα αρνηθούν.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Επειδή είδα σήμερα το πρωϊ στην εκπομπή του Παπαδάκη το θέμα με την κάρτα έγινε ακριβώς όπως σας είχα γράψει, ο αστυνομικός μόλις ανέφερε γιά "θρησκευτικούς λόγους" τον πήραν λίγο στο ψιλό, μόλις όμως με τον δικηγόρο του έθεσε θέμα ατομικών δικαιωμάτων όλοι λίγο πολύ ήταν υπέρ του. Αν όποιος αρνηθεί λόγω καταπάτησης των ατομικών του δικαιωμάτων τους φέρνει προ αδιεξόδου τί να πουν αναγκαστικά έχουν πρόβλημα μέχρι και καθηγητής του ποινικού δικαίου συμφώνησε ότι μιά κάρτα που τα στοιχεία της δεν είναι άμεσα προσβάσιμα όλα στον κατοχό της αυτόματα συνιστά παράβαση των ατομικών του δικαιωμάτων. Εκεί ατομικά δικαιώματα και καταπάτηση του Συντάγματος της χώρας, και άστους να ψάχνονται να περάσουν την κάρτα τους.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
δε πειραζει να λεμε και για τη θρησκευτικη συνειδηση κι οσο για το ψιλο κακο δικο τους! Δηλαδη τους μαρτυρες του Ιεχωβα που επικαλουνται θρησκευτικη συνειδηση γιατι δε τους παιρνει κανεις στο ψιλο; ειναι πιο in;;; Να λεμε και για τα δυο αλλωστε και η θρησκευτικη συνειδηση προβλεπεται στο συνταγμα ετσι; αν εχουμε δυο οπλα γιατι να χρησιμοποιουμε μονο το ενα;
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
-
Gewrgiosgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Φλώρινα
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
είναι οπώς στο βάπτισμα που αρνήθηκες τον σατανα και την συντέλεια του τώρα σού λεεί αρνήσου τον Χριστό και μπές στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση του αντιχρίστου(αφού στην ταυτοτητα σου υπάρχει η σφραγίδα του) (αόρατα πράγματα).πάντως παιδιά είδα το άμκα του αδελφού μου του μικρού στο βιβλιαριο υγείας και έχει ενα μπαρκούντ κανονικοτατο με τις τρεις γραμμές αριστερα δεξιά και κέντρο οταν μπορώ θα ανεβάσω φοτογραφία.ας αγωνιστόυμε όσο μπορούμε γιατι η κατάσταση είναι χείροτερη και απο την ειδωλολατρική εποχή. Η Μητέρα του Θεού και οι πρεσβείες του αγίου Αβερκίου να μας βοηθήσουν.
Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον.Τριάς Αγία Δόξα Σοι!
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26231
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
+1ψυχουλα έγραψε:δε πειραζει να λεμε και για τη θρησκευτικη συνειδηση κι οσο για το ψιλο κακο δικο τους! Δηλαδη τους μαρτυρες του Ιεχωβα που επικαλουνται θρησκευτικη συνειδηση γιατι δε τους παιρνει κανεις στο ψιλο; ειναι πιο in;;; Να λεμε και για τα δυο αλλωστε και η θρησκευτικη συνειδηση προβλεπεται στο συνταγμα ετσι; αν εχουμε δυο οπλα γιατι να χρησιμοποιουμε μονο το ενα;
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Ναι πολύ ωραία όλα και σωστές απόψεις...
Αλλά αν δεν το έχουμε καταλάβει η ουσία είναι μία: Η Εκκλησία βρίσκεται εν διωγμώ.
Οι Χριστιανοί άρχισαν με πρώτο τον αστυνομικό κ. Δημήτρη Ανδρεάκο να διώκονται
από την τροΐκανή κυβέρνηση. Η Επίσημη Εκκλησία ακόμη περιμένει επιτροπές;
Πόσους θα αφήσει να θυσιαστούν; Τα παιδάκια του αστυνομικού κανείς δεν τα σκέφτηκε;
τόση απανθρωπιά από τους άθλιους κατοχικούς υπάλληλους της τρόϊκας;
Είναι παληκάρι και ομολογητής αυτός ο άνθρωπος.
Τους Ιαχωβάδες τους σέβονται και δεν πιάνουν όπλο..απολαμβάνοντας όμως την ελευθερία που κερδίθηκε με θυσίες και όπλα και την Χάρη του Θεού.
Είναι ενοχή και καταδίκη η σιωπή και αποδοχή του γεγονότος από την Διοικούσα Εκκλησία και όλους μας.
Αλλά αν δεν το έχουμε καταλάβει η ουσία είναι μία: Η Εκκλησία βρίσκεται εν διωγμώ.
Οι Χριστιανοί άρχισαν με πρώτο τον αστυνομικό κ. Δημήτρη Ανδρεάκο να διώκονται
από την τροΐκανή κυβέρνηση. Η Επίσημη Εκκλησία ακόμη περιμένει επιτροπές;
Πόσους θα αφήσει να θυσιαστούν; Τα παιδάκια του αστυνομικού κανείς δεν τα σκέφτηκε;
τόση απανθρωπιά από τους άθλιους κατοχικούς υπάλληλους της τρόϊκας;
Είναι παληκάρι και ομολογητής αυτός ο άνθρωπος.
Τους Ιαχωβάδες τους σέβονται και δεν πιάνουν όπλο..απολαμβάνοντας όμως την ελευθερία που κερδίθηκε με θυσίες και όπλα και την Χάρη του Θεού.
Είναι ενοχή και καταδίκη η σιωπή και αποδοχή του γεγονότος από την Διοικούσα Εκκλησία και όλους μας.
