Σελίδα 44 από 82

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 20, 2010 8:44 pm
από heart
aposal έγραψε:Του την είπες χοντρά βρε Κώστα! Και είναι ψυχούλα ο Νικολάκης!
apostoli moy,lathos katalaves,den toy thn eipa.gia onoma toy theoy,me kserei o nikos.
:8 :8

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 21, 2010 7:19 am
από aposal
Το ξέρω, γιατί σας ξέρω και τους δυο. Προς τα έξω όμως δεν γνωρίζω πώς φάνηκε. Τεσπα.
Οι Επιτροπές της Εκκλησίες θα επιτελεσουν το έργο τους και η Ιερά Σύνοδος θα αποφανθεί.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 21, 2010 9:05 am
από Captain Yiannis
aposal έγραψε:Το ξέρω, γιατί σας ξέρω και τους δυο. Προς τα έξω όμως δεν γνωρίζω πώς φάνηκε. Τεσπα.
Οι Επιτροπές της Εκκλησίες θα επιτελεσουν το έργο τους και η Ιερά Σύνοδος θα αποφανθεί.

Μου φάνηκε μιά χαρά η συνομιλία τους.

Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ = 666 ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 21, 2010 10:07 am
από spetzouras
Ένα βίντεο όπου ο γέρον γαβρηίλ μιλάει για ΤΗΝ ΚΆΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΊΤΗ...

http://www.youtube.com/watch?v=3kcvRkld ... r_embedded

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 21, 2010 10:29 am
από Dimitris39
Ολα καλα αδελφε αλλα αυτος ο Κυριος Ιωαννης Λ.....ς και εκει
εχει αναμηχθει?

Γιατι δεν παει στην Εσφηγμενου να ρωτηση τι θα γινει με την Καρτα
αφου εκει εχουνε αδυναμιες

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 21, 2010 10:45 am
από Gewrgiosgr
αδέλφια ευλογείτε.η εσφιγμένου και οι παλαιομηρολογίτες ούτε άμκα πήρε ούτε ταυτότητες θα πάρουνε το ζήτημα είναι εμείς τι κάνουμε?δεν πρέπει να την πάρουμε αδέλφια ειλικρινά τα πράγματα είναι πολυ δύσκολα μονάχοι σου λέει θα την πάρουνε εμεις πόσο μάλλον δύσκολο θα είναι για μας.τι να κάνουμε?ας προετοιμαστούμε οσο μπορούμε ...

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 21, 2010 10:58 am
από aposal
Ανησυχούμε και πανικοβαλλόμαστε (εμού συμπεριλαμβανομένου) γιατί δεν έχουμε εμπιστοσύνη στην Πρόνοια του Θεού. Θα κάνουμε ό,τι μας πει η ηγεσία της Εκκλησίας μας. Πιαστεύω ότι σε τόσο δύσκολες στιγμές, ο Κύριος ΔΕΝ θα μας αφήσει και θα φωτίσει του Ιεράρχες να πάρουν τη σωστή απόφαση.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 21, 2010 11:00 am
από Dimitris39
Ποιος το καταλαβαινει αυτο Αποστολε Παοκτση?
εκεινος το επιτρεπει λες να μην μας βοηθησει?
ετσι θα μας αφηση ας ειναι δοξασμενο το ονομα του

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 21, 2010 11:01 am
από filotas
aposal έγραψε:Ανησυχούμε και πανικοβαλλόμαστε (εμού συμπεριλαμβανομένου) γιατί δεν έχουμε εμπιστοσύνη στην Πρόνοια του Θεού. Θα κάνουμε ό,τι μας πει η ηγεσία της Εκκλησίας μας. Πιαστεύω ότι σε τόσο δύσκολες στιγμές, ο Κύριος ΔΕΝ θα μας αφήσει και θα φωτίσει του Ιεράρχες να πάρουν τη σωστή απόφαση.

+1

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 22, 2010 6:48 am
από agiooros