apostoli moy,lathos katalaves,den toy thn eipa.gia onoma toy theoy,me kserei o nikos.aposal έγραψε:Του την είπες χοντρά βρε Κώστα! Και είναι ψυχούλα ο Νικολάκης!
Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Συντονιστής: Συντονιστές
- heart
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1069
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 6:24 pm
- Τοποθεσία: Κωσταντινος@Ευβοια
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
"Κάθε πρωΐ ο Θεός ευλογεί τον κόσμο με το ένα χέρι, άλλ' όταν ιδή κανέναν ταπεινό άνθρωπο, τον ευλογεί με τα δυο Του χέρια. εκείνος πού έχει μεγαλύτερη ταπείνωση, είναι ο μεγαλύτερος από όλους." παπά Τύχων
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26233
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Το ξέρω, γιατί σας ξέρω και τους δυο. Προς τα έξω όμως δεν γνωρίζω πώς φάνηκε. Τεσπα.
Οι Επιτροπές της Εκκλησίες θα επιτελεσουν το έργο τους και η Ιερά Σύνοδος θα αποφανθεί.
Οι Επιτροπές της Εκκλησίες θα επιτελεσουν το έργο τους και η Ιερά Σύνοδος θα αποφανθεί.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- Captain Yiannis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3182
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
aposal έγραψε:Το ξέρω, γιατί σας ξέρω και τους δυο. Προς τα έξω όμως δεν γνωρίζω πώς φάνηκε. Τεσπα.
Οι Επιτροπές της Εκκλησίες θα επιτελεσουν το έργο τους και η Ιερά Σύνοδος θα αποφανθεί.
Μου φάνηκε μιά χαρά η συνομιλία τους.
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
- spetzouras
- Έμπειρος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 27, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Lakonia
- Επικοινωνία:
Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ = 666 ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ
Ένα βίντεο όπου ο γέρον γαβρηίλ μιλάει για ΤΗΝ ΚΆΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΊΤΗ...
http://www.youtube.com/watch?v=3kcvRkld ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=3kcvRkld ... r_embedded
Όλα επί των ημερών μας?! ;-)
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Ολα καλα αδελφε αλλα αυτος ο Κυριος Ιωαννης Λ.....ς και εκει
εχει αναμηχθει?
Γιατι δεν παει στην Εσφηγμενου να ρωτηση τι θα γινει με την Καρτα
αφου εκει εχουνε αδυναμιες
εχει αναμηχθει?
Γιατι δεν παει στην Εσφηγμενου να ρωτηση τι θα γινει με την Καρτα
αφου εκει εχουνε αδυναμιες
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
-
Gewrgiosgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Φλώρινα
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
αδέλφια ευλογείτε.η εσφιγμένου και οι παλαιομηρολογίτες ούτε άμκα πήρε ούτε ταυτότητες θα πάρουνε το ζήτημα είναι εμείς τι κάνουμε?δεν πρέπει να την πάρουμε αδέλφια ειλικρινά τα πράγματα είναι πολυ δύσκολα μονάχοι σου λέει θα την πάρουνε εμεις πόσο μάλλον δύσκολο θα είναι για μας.τι να κάνουμε?ας προετοιμαστούμε οσο μπορούμε ...
Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον.Τριάς Αγία Δόξα Σοι!
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26233
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Ανησυχούμε και πανικοβαλλόμαστε (εμού συμπεριλαμβανομένου) γιατί δεν έχουμε εμπιστοσύνη στην Πρόνοια του Θεού. Θα κάνουμε ό,τι μας πει η ηγεσία της Εκκλησίας μας. Πιαστεύω ότι σε τόσο δύσκολες στιγμές, ο Κύριος ΔΕΝ θα μας αφήσει και θα φωτίσει του Ιεράρχες να πάρουν τη σωστή απόφαση.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Ποιος το καταλαβαινει αυτο Αποστολε Παοκτση?
εκεινος το επιτρεπει λες να μην μας βοηθησει?
ετσι θα μας αφηση ας ειναι δοξασμενο το ονομα του
εκεινος το επιτρεπει λες να μην μας βοηθησει?
ετσι θα μας αφηση ας ειναι δοξασμενο το ονομα του
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
aposal έγραψε:Ανησυχούμε και πανικοβαλλόμαστε (εμού συμπεριλαμβανομένου) γιατί δεν έχουμε εμπιστοσύνη στην Πρόνοια του Θεού. Θα κάνουμε ό,τι μας πει η ηγεσία της Εκκλησίας μας. Πιαστεύω ότι σε τόσο δύσκολες στιγμές, ο Κύριος ΔΕΝ θα μας αφήσει και θα φωτίσει του Ιεράρχες να πάρουν τη σωστή απόφαση.
+1
