Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Gewrgiosgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Φλώρινα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Gewrgiosgr »

πρωσόπικα ο Γέρων Γαβρίηλ είπε να μην την πάρουμε γιατι είναι άρνηση (τωρά τι άρνηση εννωει δεν καταλάβα του βαπτίσματος? του Χριστού?)ο παπα Γιαννης με που του το είπα μου είπε απαπα ο Παπά Ευθύμιος με είπε δεν θα την πάρουμε(τον ρώτησα για καποιον που έχει μαγάζι και δεν θέλει να την πάρει και είπε το γράφει αλλόυ)...έδωσε να υπογράψουμε και χάρτια(ο Γαβριήλ).ψυχόυλα οπώς είχες πεί και να μην την πάρουμε για την αγάπη του Χριστού δεν θα την πάρουμε και να διψάσουμε για την άγαπή του Χριστόυ θα διψάσουμε.τον ρώτησα τον Γέρων Γαβριήλ αν η συνήδηση μου λέει να μην την πάρω και ο πνεύματικος μου μου λεεί να την πάρω τι κάνω?μου λεει δεν την παιρνεις.επισης ενα πράγμα που δεν ηξέρα είναι πνευματικός δεν είναι μονο ο Ιερέας που σου διαβάζει την ευχή αλλα κ ο Γέρωντας σου που σε αναπάυει και σε αναγέννησε πνευματικα και μπόρει να σου δωσει την ευλογία και να κοινωνήσεις μάλιστα .μήν έχουμε ζήλο ου κατ επιγνώσην αλλα και να μήν είμαστε χλιαροί
Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον.Τριάς Αγία Δόξα Σοι!
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26233
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από aposal »

ΕΑΝ η κάρτα εμπεριέχει το γραμμωτό κώδικα, τότε ναι μεν δεν είναι το χάραγμα η παραλαβή της, αλλά πρόκειται για πνευματική πτώση, όπως είπε και ο μακαριστός Γέροντας Παΐσιος! Ουσιαστικά δηλαδή κατεβαίνουμε πολλά σκαλιά από τη κλίμακα που οδηγεί τους Ουρανούς. Αλλά και σ' αυτήν την περίπτωση αργά ή γρήγορα το chip θα περάσει από την κάρτα στο δέρμα, οπότε θα πρέπει να βρούμε τον τρόπο να ζήσουμε εκτός συστήματος.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από stathis73 »

aposal έγραψε:ΕΑΝ η κάρτα εμπεριέχει το γραμμωτό κώδικα, τότε ναι μεν δεν είναι το χάραγμα η παραλαβή της, αλλά πρόκειται για πνευματική πτώση, όπως είπε και ο μακαριστός Γέροντας Παΐσιος! Ουσιαστικά δηλαδή κατεβαίνουμε πολλά σκαλιά από τη κλίμακα που οδηγεί τους Ουρανούς. Αλλά και σ' αυτήν την περίπτωση αργά ή γρήγορα το chip θα περάσει από την κάρτα στο δέρμα, οπότε θα πρέπει να βρούμε τον τρόπο να ζήσουμε εκτός συστήματος.
Αποστολε σχεδον ολα τα πραγματα που αγοραζεις εχουν αυτον τον γραμμωτο κωδικα.
Το πιο σωστο απο ολα αυτα που εχουμε πει ειναι αυτο με το οποιο τελειωνεις, " πρεπει να βρουμε αργα η γρηγορα τον τροπο να ζησουμε εκτος συστηματος"

+100000000000000000000000000000000000000000000000 φιλε αποστολε
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26233
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από aposal »

Άλλο πράγμα το προϊόν και άλλο η ταυτότητα που είναι κάτι προσωπικό και για την παραλαβή του οποίου υπογράφεις.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από stathis73 »

aposal έγραψε:Άλλο πράγμα το προϊόν και άλλο η ταυτότητα που είναι κάτι προσωπικό και για την παραλαβή του οποίου υπογράφεις.
ναι ειναι ευλογημενο το προιον αποστολε
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από ψυχουλα »

Gewrgiosgr έγραψε:πρωσόπικα ο Γέρων Γαβρίηλ είπε να μην την πάρουμε γιατι είναι άρνηση (τωρά τι άρνηση εννωει δεν καταλάβα του βαπτίσματος? του Χριστού?)ο παπα Γιαννης με που του το είπα μου είπε απαπα ο Παπά Ευθύμιος με είπε δεν θα την πάρουμε(τον ρώτησα για καποιον που έχει μαγάζι και δεν θέλει να την πάρει και είπε το γράφει αλλόυ)...έδωσε να υπογράψουμε και χάρτια(ο Γαβριήλ).ψυχόυλα οπώς είχες πεί και να μην την πάρουμε για την αγάπη του Χριστού δεν θα την πάρουμε και να διψάσουμε για την άγαπή του Χριστόυ θα διψάσουμε.τον ρώτησα τον Γέρων Γαβριήλ αν η συνήδηση μου λέει να μην την πάρω και ο πνεύματικος μου μου λεεί να την πάρω τι κάνω?μου λεει δεν την παιρνεις.επισης ενα πράγμα που δεν ηξέρα είναι πνευματικός δεν είναι μονο ο Ιερέας που σου διαβάζει την ευχή αλλα κ ο Γέρωντας σου που σε αναπάυει και σε αναγέννησε πνευματικα και μπόρει να σου δωσει την ευλογία και να κοινωνήσεις μάλιστα .μήν έχουμε ζήλο ου κατ επιγνώσην αλλα και να μήν είμαστε χλιαροί
σ ευχαριστω Γιώργο. ρώτησα, γιατι θεωρω οτι η αποψη των γεροντων του Αγιου Ορους ειναι και η πιο αξια προσοχης χωρις να θελω να υποτιμησω την αποψη που θα εκφρασει η επισημη Εκκλησια βεβαια αλλα εγω προσωπικα οταν μιλανε οι αγιονορειτες στηνω καλα τα αυτια της καρδιας μου. και σ ευχαριστω που μου θυμισες τα λογια μου γιατι αυτο ειναι αληθεια ολα απο αγαπη για το Χριστο τα κανουμε κι ο, τι γινεται ετσι δε παει χαμενο.
ο Χριστος ειπε οτι ο Πατερας φροντιζει και για τα κρινα του αγρου ποσο μαλλον για εμας αρα δε πρεπει να φοβομαστε τιποτα.
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Άβαταρ μέλους
heart
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1069
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 6:24 pm
Τοποθεσία: Κωσταντινος@Ευβοια

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από heart »

agiooros έγραψε:
heart έγραψε:Γέροντας Νεκτάριος Μουλατσιώτης

Γιατί λέμε όχι στην κάρτα του πολίτη, στη φοροκάρτα και στο κινητό της 4ης Γενεάς!!!



http://gerontasnektarios.blogspot.com/2010/10/4.html
Κωστα ο παπα Γιωργης τη λεει?
exei pei polla niko.ti na soy pw twra apo edw.na erxese na twn akoys.ante na pame kai gia kanena kafe.
pare thl. :25
"Κάθε πρωΐ ο Θεός ευλογεί τον κόσμο με το ένα χέρι, άλλ' όταν ιδή κανέναν ταπεινό άνθρωπο, τον ευλογεί με τα δυο Του χέρια. εκείνος πού έχει μεγαλύτερη ταπείνωση, είναι ο μεγαλύτερος από όλους." παπά Τύχων
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26233
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από aposal »

Του την είπες χοντρά βρε Κώστα! Και είναι ψυχούλα ο Νικολάκης!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από dionysisgr »

Ο Χριστιανος που θα αρνηθει και θα τα αφησει ολα στον Χριστο,
υλοποιωντας ετσι, την συγκλονιστικη λειτουργικη προτροπη:
«ἑαυτούς καί ἀλλήλους καί πᾶσαν τήν ζωήν ἡμῶν Χριστῷ τῷ Θεῷ παραθώμεθα»,
θα ειναι με την Χαρη του Κυριου,
ικανος να ζει και με το αντιδωρο, απο Κυριακη σε Κυριακη.

Και απο τις πετρες κανει ψωμια, ο Κυριος,
και με το τιποτα, και απο το πουθενα, θα Οικονομει τους πιστους δουλους Του.

Εαν ομως δεν πεσουμε πρωτα εμεις ελευθερα, στα χερια Του,
πως θα μας παρει αγκαλια να μας περιθαλψει;

Η μηπως θαρρειτε οτι οσοι, παρουν καρτες, τσιπακια, τατουαζ, χαλκαδες, κλπ,
και τα πασης φυσεως δαιμονιλικια και καραγκιοζιλικια,
θα την περνανε.. ζαχαρη;

Ειναι βαθια και ανειπωτα νυχτωμενοι, και οικτρα γελασμενοι.
Θα αναθεματισουν την ωρα και την στιγμη, που μπηκαν στον κλοιο, και που γεννηθηκανε ακομα.

Οποτε στωμεν καλως, στωμεν μετα φοβου. Ει ο Θεός μεθ' ημών, ουδείς καθ' ημών..
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από ψυχουλα »

dionysisgr έγραψε: ικανος να ζει και με το αντιδωρο, απο Κυριακη σε Κυριακη.

Εαν ομως δεν πεσουμε πρωτα εμεις ελευθερα, στα χερια Του,
πως θα μας παρει αγκαλια να μας περιθαλψει;
+10000000000000
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”