Σελίδα 41 από 82

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 1:11 pm
από Captain Yiannis
aposal έγραψε:
Captain Yiannis έγραψε:Σταματήστε επιτέλους

Δεν σας επιτρέπω να κάνετε κρίσεις και επικρίσεις Αρχιερέων και Αρχιεπισκόπων.

Αρκετά.

Ποιός είσαι εσύ Διονύση και Απόστολε και κάθε άλλος που θα κρίνει τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης??

Μήπως τον ξέρετε?? ή μήπως νομίζετε ότι κατά λάθος είναι εκεί ??

Συνέλθετε :8 :8 :8

Αν είναι ευλογημένο
Γιατί λανθάνεις τόσο πολύ αγαπητέ Γιάννη; Δεν κατέκρινα πρόσωπα, αλλά διαφώνησα με κάποια σημεία της απόφασης της Αρχιεπισκοπής Κρήτης. Όπως δεν μ' αρέσει και όλη αυτή η σιωπή εκ μέρους της δικής μας Αρχιεπισκοπής.
Σαφώς και θα ακολουθήσω ό,τι πει η Εκκλησία μας. Σαφώς και δεν θα κάνω του κεφαλιού μου!
Η ένστασή μου είναι στη συνεχιζόμενη αιτιολόγηση, εκ μέρους της ηγεσίας της Εκκλησίας, περί της ΜΗ θέσης της.
Δεν λέω να πάρει η Εκκλησία συγκεκριμένη θέση για την κάρτα, είτε αρνητική είτε θετική. Δεν είμαι εγώ ο αρμόδιος να κρίνω ποιο από τα δύο είναι το σωστό. Είμαι όμως αρμόδιος να γκρινιάξω επειδή ΔΕΝ παίρνει θέση.


Σεβαστέ και αγαπητέ Απόστολε,
Μας διδάσκεις ήθος.

Άξια και δίκαια η ανησυχία σου,
και ζητώ συγνώμη γιατί τοποθετήθηκα εν θερμώ προηγουμένως , -και έτσι σας σκανδάλησα όλους , edo-
αλλά (νάτο και το αλλά) σε κάποια στιγμή νόμισα οτι είχαμε ξεφύγει ,
και ότι η γλώσσα μας προέτρεχε της διανοίας ,
και κάναμε κρίσεις και επικρίσεις , πέραν των επιτρεπτών , και έτσι κινδυνεύαμε να πέσουμε σε Ιεροκρισία , με ότι αυτό συνεπάγεται.
Και αντέδρασα , όπως θα αντιδρούσα αν άκουγα να καταλαλούν για κάποιον
Πέραν των άλλων σκέψου να σου έθιγα τον Πατέρα Ματθαίο π.χ. , σε κάποιο θέμα για το οποίο είχες άποψη, γι’ αυτόν.

Ίσως θα έπρεπε να πω ,

υπομονή παιδιά υπομονή , άμα χρειαστεί θα πάρουμε και "τα’ άρματα" (σαν Κρητικός που είμαι)

Ζητώ ξανά , ταπεινά συγνώμη , αν είναι ευλογημένο.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 2:50 pm
από ψυχουλα
Ινστιτούτο καταναλωτών (ΙΝΚΑ) - Όχι στην "Κάρτα του πολίτη", PDF Εκτύπωση E-mail
18.10.10

Ινστιτούτο καταναλωτών (ΙΝΚΑ)

- Όχι στην "Κάρτα του πολίτη"

***

"...Το ΙΝΚΑ θα χρησιμοποιήσει κάθε νομικό μέσο,

αλλά καλεί από τώρα τους πολίτες σε ετοιμότητα αν χρειαστεί,

για να μην παραλάβουν τέτοιες κάρτες,

με βάση το Ελληνικό Σύνταγμα

και τις διακηρύξεις των δικαιωμάτων του Ανθρώπου..."

***

ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

GENERAL CONSUMERS’ FEDERATION OF GREECE

Κέντρο Πληροφοριών:Γ. Σεπτεμβρίου 13 – Αθήνα 10432όρ. 5οςτηλ. 210 36.32.443 Fax. 210 36.33.976

Ανοιχτή Γραμμή: 11711 email: inka – http://www.inka.gr 40 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ

ΙΝΚΑ ΔΤ 275/04.09.10

ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δεν μας έφταναν η κατάργηση και μείωση των μισθών και των συντάξεων, αυξήσεις φόρων, κατάργηση δικαιωμάτων και αυξήσεις στα είδη πρώτης ανάγκης.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα από έγκριτες εφημερίδες, και από το Διαδίκτυο, η κυβέρνηση προωθεί δύο μέτρα, συν τοις άλλοις πολυέξοδα για το κράτος:

1ο Θέλει να αντικαταστήσει την Ταυτότητα την με «κάρτα πολίτη», που πολύ σωστά έχει χαρακτηριστεί Κάρτα Φακελώματος του Πολίτη, η οποία μάλιστα δεν έγινε δεκτή στην Αγγλία, λόγω μεγάλου και άσκοπου κόστους και των αντιδράσεων για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Αυτή η κάρτα προγραμματίζουν να ενημερώνεται με κάθε αλλαγή στην οικονομική κατάσταση (ακίνητα, κινητές αξίες, λογαριασμοί, οφειλές), οικογενειακή κατάσταση, κατάσταση υγείας (φάρμακα, εισαγωγές σε νοσοκομεία, κληρονομικό ιστορικό), μετακινήσεις ταξίδια κτλ.

Όλα τα προηγούμενα θα εμφανίζονται σε «ενιαία οθόνη». Αναφέρουν ότι ο ίδιος κάτοχος «θα μπορεί να έχει πρόσβαση στα στοιχεία του από το Διαδίκτυο» – λες και δεν τα ξέρει. Θα έχει όμως και το κράτος πρόσβαση και μάλιστα σε τομείς που μέχρι σήμερα δεν επιτρέπεται. Εννοείται ότι πρόσβαση θα «αποκτήσουν» όλοι οι μεγάλοι προμηθευτές (πολυεθνικές, ασφαλιστικές, τράπεζες, διαγνωστικά κέντρα, πολυκλινικές, ιδιωτικά γραφεία «εύρεσης εργασίας», ενοικίασης εργαζομένων, εισπρακτικές …) και βέβαια οι χάκερς.

Είναι γνωστό ότι το διαδίκτυο είναι και θα είναι πάντα διάτρητο.

2ο Θέλει να επιβάλλει υποχρεωτικά σε όλες τις συναλλαγές την «κάρτα των συναλλαγών», που και αυτή έχει χαρακτηριστεί Χαφιές του Καταναλωτή, και αυτή δεν έγινε δεκτή ούτε καν από τον αρμόδιο επίτροπο της φορολογίας της ΕΕ.

Τη δεύτερη κάρτα επιδιώκουν να την έχει συνέχεια ο καταναλωτής (από ποια μέχρι ποια ηλικία άραγε;) για να καταγράφεται η κάθε συναλλαγή: το προϊόν ή η υπηρεσία, ο χρόνος και η χρηματική της αξία. Είναι προφανές ότι με αυτό τον τρόπο, και επειδή κάθε προϊόν διαθέτει μπαρ-κοντ –με μία αναγωγή στα προϊόντα που αγοράζει - θα είναι γνωστά τα πάντα ανεξαιρέτως, για τον πολίτη – καταναλωτή: Οι συνήθειές του, τα πιστεύω του, η σεξουαλική του ζωή … η υγεία του κλπ.

Με αυτές τις υποχρεωτικές κάρτες ουσιαστικά δρομολογούν να καταργηθεί το Τραπεζικό Απόρρητο, το Ιατρικό Απόρρητο, και γενικά κάθε είδους απόρρητο στην ιδιωτική ζωή, θα ενοποιηθούν όλοι οι αριθμοί (ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, κτλ ) και θα μετατραπεί ο πολίτης σε έναν ανθρωποαριθμό.

Το ΙΝΚΑ δηλώνει κάθετα ότι δεν θα δεχτεί τον Μεγάλο Αδελφό, δεν έχει να διαπραγματευτεί και να διαβουλευτεί την αξιοπρέπεια του πολίτη – καταναλωτή και καταδικάζει απερίφραστα τα προτεινόμενα μέτρα.

Καλεί όλες οργανώσεις πολιτών, τους συνδικαλιστικούς και τους επιστημονικούς φορείς και όλα τα πολιτικά κόμματα για να μην περάσει το φακέλωμα.

Το ΙΝΚΑ θα χρησιμοποιήσει κάθε νομικό μέσο, αλλά καλεί από τώρα τους πολίτες σε ετοιμότητα αν χρειαστεί, για να μην παραλάβουν τέτοιες κάρτες, με βάση το Ελληνικό Σύνταγμα και τις διακηρύξεις των δικαιωμάτων του Ανθρώπου.

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΥΠΟΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΦΤΩΧΙΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΤΡΟΦΙΜΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ.

ΥΓ: Το Διαδίκτυο είναι χρήσιμο αλλού και όχι για φακέλωμα. Το ΙΝΚΑ έχει υποδείξει και πώς θα καταπολεμηθεί η Γραφειοκρατία και πώς θα εντοπιστούν οι φοροφυγάδες, που άλλωστε είναι γνωστοί. Τα επιχειρήματα αυτά είναι κουκούλες προσχήματα.

Πηγή: http://orthodox-watch.blogspot.com/2010 ... _7853.html

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 5:30 pm
από Thomas15n
Πάλι καλά, το ΙΝΚΑ λέει όχι, η Αρχή προσωπικών δεδομένων λέει όχι, η Αριστερά λέει όχι, αρκετός κόσμος λέει όχι, αν πει και η Εκκλησία όχι δεν θα περάσει.
Άντε να δούμε, τί θα γίνει τελικά έχω την αίσθηση ότι μάλλον δεν θα περάσει.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 6:48 pm
από Thomas15n
Πριν μπώ στο φόρουμ είδα κάτω που φαίνονται οι επισκέπτες και τα μέλη του φόρουμ κάτι ονόματα, Google bot, msn και τέτοια μήπως γνωρίζει κανείς να μου πει τί είναι αυτά;

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 7:42 pm
από aposal
Ο server.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 7:44 pm
από panagiotisspy
Thomas15n έγραψε:Πάλι καλά, το ΙΝΚΑ λέει όχι, η Αρχή προσωπικών δεδομένων λέει όχι, η Αριστερά λέει όχι, αρκετός κόσμος λέει όχι, αν πει και η Εκκλησία όχι δεν θα περάσει.
Άντε να δούμε, τί θα γίνει τελικά έχω την αίσθηση ότι μάλλον δεν θα περάσει.
Συμφωνώ.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 8:12 pm
από fotios
Προσωπικά πιστεύω, πως η Εκκλησία ήδη έχει πει όχι.
Θέλω να πω, πως στην συνείδηση των συνειδητών Χριστιανών, κατά πλειοψηφία το Σώμα του Χριστού λέει Όχι!!!
τώρα αν μια επιτροπή(όπου παρεπέμφθει το θέμα,και όχι η Σύνοδος της Εκκλησία της Ελλάδος) αποφανθεί Ναι, προσωπικά
δεν μου λέει τίποτα το γεγονός. Μερικές αποφάσεις ή μάλλον όλες κυρώνονται και ισχύουν διαμέσου του Πιστού Λαού και
των κληρικών φυσικά, οι οποίοι σε συντριπτική πλειοψηφία θεωρώ πως λένε "ΟΧΙ!!!"...μέρες που είναι ας
πούμε και εμείς ένα "Όχι" στην νέα κατοχή που μας σχεδιάζουν! Άνθρωποι που απλά φοβούνται
το ηλεκτρονικό φακέλωμα(που δεν έχει καμία σχέση με την έντυπη μορφή, διότι ανα πάσα στιγμή αλλοιώνεται
και καταγράφονται πάρα πολλές άλλες πληροφορίες...) αντιδρούν και εμείς ακόμη το
σκεφτόμαστε...και πολυπραγμονούμε. Απλά να πούμε "Όχι στην κάρτα, Όχι στην Εισαγωγή του Σφραγίσματος!"

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 8:15 pm
από fotios
Μάλιστα προτείνω δημοψήφισμα για το θέμα και δημιοργία κατάλληλου κειμένου με τις θέσεις
μας κατά της κάρτας του νεοεποχίτη, συγνώμη πολίτη.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 19, 2010 7:52 am
από aposal
Μία εφημερίδα (η Ελεύθερη Ώρα) έχει σήμερα πρωτοσέλιδο, ότι στην κάρτα του πολίτη εμπεριέχεται ο κωδικός "666". Δεν ξέρω από πού βγάζει το συμπέρασμα αυτό η εφημερίδα, αλλά αυτό αναφέρει ως πρώτο θέμα.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 19, 2010 7:57 am
από stathis73
aposal έγραψε:Μία εφημερίδα (η Ελεύθερη Ώρα) έχει σήμερα πρωτοσέλιδο, ότι στην κάρτα του πολίτη εμπεριέχεται ο κωδικός "666". Δεν ξέρω από πού βγάζει το συμπέρασμα αυτό η εφημερίδα, αλλά αυτό αναφέρει ως πρώτο θέμα.

Αυτο δινει αλλη διασταση στο θεμα αποστολε, αλλο να μιλαμε για προθαλαμο και αλλο για εμμεσο σφραγισμα.