Σελίδα 40 από 82
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 10:06 am
από Thomas15n
filotas έγραψε:Οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι η κάρτα του πολίτη θα είναι μια απλή κάρτα συναλλαγών (αναλήψεων), με την οποία θα γίνονται στο εξής οι συναλλαγές από μια αξία και πάνω, ώστε το Υπουργείο Οικονομικών να εισπράττει άμεσα το ΦΠΑ. Το κέρδος του πολίτη από την χρήση της κάρτας θα είναι ότι δεν θα χρειάζεται να μαζεύει αποδείξεις.
Το ερώτημα είναι βέβαια, τι χρειάζεται αυτή η κάρτα, αφού σχεδόν όλοι έχουμε κάρτα αναλήψεων και θα μπορούσαμε να τη χρησιμοποιούμε και γι αυτό το σκοπό;
Να δούμε τι άλλο θ' ακούσουμε παρακάτω.
Δεν είναι έτσι τα έχεις μπερδέψει, δεν μιλάμε γιά μία κάρτα αλλά για δύο, αυτή που αναφέρεις είναι η δεύτερη η κάρτα συναλλαγών, εδώ μιλάμε γιά την κάρτα του πολίτη με το ΑΦΜ τον ΑΜΚΑ τον ΑΔΤ και ποιός ξέρει τί άλλο θα γράφει μέσα, και ως ηλεκτρονική σε κάθε ευκαιρία θα ενημερώνει και θα ενημερώνεται!
Όχι πως και η άλλη η κάρτα συναλλαγών δεν θα μας φακελώνει, έχουν βρεί την κρίση (που μάλλον αυτοί την δημιούργησαν γιά να μας ελέγχουν απόλυτα) και δώστου αυτοί τα έφαγαν διότι αυτοί έχουν και το μαχαίρι και το πεπόνι, το ρόλο του απατημένου συζύγου να τον αφήσουν δεν είναι απατημένοι αυτοί αλλά εμείς που τους ακούμε ακόμη και δεν τους έχουμε πάρει με τις πέτρες.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 10:16 am
από ψυχουλα
εχουν πει οτι τη καρτα συναλλαγων θα την ενσωματωσουν και αυτη στη καρτα πολιτη για να....μας διευκολυνουν βεβαια!!!!!!!
καταλαβαινετε τι σημαινει σε μια καρτα ολα αυτα;;;;
καταλαβαινετε τι σημαινει να μη μπορεις να αγορασεις τιποτα χωρις αυτο να περασει πριν απο την καρτα; ουτε τσιχλα;
αληθεια,,, τα ναρκωτικα τους πως θα μας τα πουλανε οταν καταργηθει το χρημα με τη μορφη που ξερουμε και γινονται ολα μεσα καρτας;

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 10:19 am
από aposal
Captain Yiannis έγραψε:Σταματήστε επιτέλους
Δεν σας επιτρέπω να κάνετε κρίσεις και επικρίσεις Αρχιερέων και Αρχιεπισκόπων.
Αρκετά.
Ποιός είσαι εσύ Διονύση και Απόστολε και κάθε άλλος που θα κρίνει τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης??
Μήπως τον ξέρετε?? ή μήπως νομίζετε ότι κατά λάθος είναι εκεί ??
Συνέλθετε
Αν είναι ευλογημένο
Γιατί λανθάνεις τόσο πολύ αγαπητέ Γιάννη; Δεν κατέκρινα πρόσωπα, αλλά διαφώνησα με κάποια σημεία της απόφασης της Αρχιεπισκοπής Κρήτης. Όπως δεν μ' αρέσει και όλη αυτή η σιωπή εκ μέρους της δικής μας Αρχιεπισκοπής.
Σαφώς και θα ακολουθήσω ό,τι πει η Εκκλησία μας. Σαφώς και δεν θα κάνω του κεφαλιού μου!
Η ένστασή μου είναι στη συνεχιζόμενη αιτιολόγηση, εκ μέρους της ηγεσίας της Εκκλησίας, περί της ΜΗ θέσης της.
Δεν λέω να πάρει η Εκκλησία συγκεκριμένη θέση για την κάρτα, είτε αρνητική είτε θετική. Δεν είμαι εγώ ο αρμόδιος να κρίνω ποιο από τα δύο είναι το σωστό. Είμαι όμως αρμόδιος να γκρινιάξω επειδή ΔΕΝ παίρνει θέση.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 10:32 am
από filotas
Thomas15n έγραψε:filotas έγραψε:Οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι η κάρτα του πολίτη θα είναι μια απλή κάρτα συναλλαγών (αναλήψεων), με την οποία θα γίνονται στο εξής οι συναλλαγές από μια αξία και πάνω, ώστε το Υπουργείο Οικονομικών να εισπράττει άμεσα το ΦΠΑ. Το κέρδος του πολίτη από την χρήση της κάρτας θα είναι ότι δεν θα χρειάζεται να μαζεύει αποδείξεις.
Το ερώτημα είναι βέβαια, τι χρειάζεται αυτή η κάρτα, αφού σχεδόν όλοι έχουμε κάρτα αναλήψεων και θα μπορούσαμε να τη χρησιμοποιούμε και γι αυτό το σκοπό;
Να δούμε τι άλλο θ' ακούσουμε παρακάτω.
Δεν είναι έτσι τα έχεις μπερδέψει, δεν μιλάμε γιά μία κάρτα αλλά για δύο, αυτή που αναφέρεις είναι η δεύτερη η κάρτα συναλλαγών, εδώ μιλάμε γιά την κάρτα του πολίτη με το ΑΦΜ τον ΑΜΚΑ τον ΑΔΤ και ποιός ξέρει τί άλλο θα γράφει μέσα, και ως ηλεκτρονική σε κάθε ευκαιρία θα ενημερώνει και θα ενημερώνεται!
Όχι πως και η άλλη η κάρτα συναλλαγών δεν θα μας φακελώνει, έχουν βρεί την κρίση (που μάλλον αυτοί την δημιούργησαν γιά να μας ελέγχουν απόλυτα) και δώστου αυτοί τα έφαγαν διότι αυτοί έχουν και το μαχαίρι και το πεπόνι, το ρόλο του απατημένου συζύγου να τον αφήσουν δεν είναι απατημένοι αυτοί αλλά εμείς που τους ακούμε ακόμη και δεν τους έχουμε πάρει με τις πέτρες.
Δεν τα έχω μπερδέψει. Το αρχικό σχέδιο ήταν να είναι όλα σε μία, απλά το υπόλοιπο σκόνταψε στην Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Ούτως ή άλλως η κυβέρνηση δε φαίνεται δεν έχει καταλήξει στο τι θέλει να κάνει και πως. Αναρωτιέμαι, υπ' αυτές τις συνθήκες τι συμπέρασμα μπορεί να βγάλει η επιτροπή της Εκκλησίας.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 10:35 am
από aposal
Αρκεί μια ανακοίνωση της Επιτροπής που να λέει πως όταν η κυβέρνηση καταλήξει στο τι θα περιέχουν οι κάρτες, τότε θα δώσουμε κι εμείς το πόρισμα στο ποίμνιο.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 10:37 am
από ψυχουλα
και τελικα θα φερουν το βιοτσιπ να τελειωνουν μια κι εξω!!! αλλα μπορει να πουν να το βαλουμε στο αριστερο κουτουπιέ και να αναρωτιομαστε παλι μηπως δεν ειναι το χαραγμα!

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 10:41 am
από aposal
ψυχουλα έγραψε:και τελικα θα φερουν το βιοτσιπ να τελειωνουν μια κι εξω!!! αλλα μπορει να πουν να το βαλουμε στο αριστερο κουτουπιέ και να αναρωτιομαστε παλι μηπως δεν ειναι το χαραγμα!

Χιούμορ βλέπω χμμμμμ, καλά πρέπει να πηγαίνουμε!
ΥΓ: Ως κουτουπιέ εννοείς το γαλλικό coup de pied προφανώς.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 10:44 am
από panagiotisspy
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 10:45 am
από vasilisalt
ψυχουλα έγραψε:και τελικα θα φερουν το βιοτσιπ να τελειωνουν μια κι εξω!!! αλλα μπορει να πουν να το βαλουμε στο αριστερο κουτουπιέ και να αναρωτιομαστε παλι μηπως δεν ειναι το χαραγμα!

Το καλύτερο της ημέρας!!!!!!!!!!!
χα χα χα?
Είχα να γελάσω έτσι από τότε που έγραφε ανέκδοτα η Τούλα και την πείραζε ο Αποστολος.
(Πάντως ψυχούλα ήταν πράγματι πολύ καλό το σχόλιό σου!)
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 18, 2010 10:46 am
από stathis73
[quote="ψυχουλα"] αριστερο κουτουπιέ
Αυτο το περιμενα απο οποιονδηποτε εδω μεσα αλλα απο γυναικα οχι και ειναι και ψυχουλα
