Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 16, 2010 6:08 pm
Δεν εννοούσα κάποιον συγκεκριμένα, απλά χρόνια στον χώρο της Εκκλησίας υπάρχει το ίδιο ταμπού, "μην κρίνετε ινά μην κριθήτε" πήραν τον λόγο του Χριστού και τον έκαναν κόλλα και τον κολλάν παντού και ειδικότερα σε όσα αφορούν τον κλήρο και ειδικότερα την ιεραρχία της εκκλησίας, βέβαια και ο κλήρος είναι σεβαστός και ακόμη πιό πολύ οι επίσκοποι, ναι μεν αλλά δεν είναι κανείς στο απυρόβλητο. Δυστυχώς στον χώρο των ιεραρχών αρκετοί όχι όλοι λειτουργούν με μεθοδολογία "κλίκας" οι απλοί παπάδες άλλο και οι επίσκοποι άλλο. Ο απλός παπάς τραβάει τα πάνδεινα και αν παρανομήσει καταλήγει στην φυλακή χωρίς δεύτερη κουβέντα αν όμως είναι γιά μητροπολίτη γίνωνται διεργασίες επί διεργασιών και τους αθωώνουν, ο μόνος που καταδικάστηκε τα τελευταία χρόνια ήταν ο Μπεζενίτης και αυτός με τα χίλια ζόρια και από την επιμονή του εισαγγελέα γιατί οι μητροπολίτες τον αθώωσαν! Οι περισσότεροι δεν το γνωρίζουν και μπήκε στην μέση ο Υπουργός δικαιοσύνης στον Αρχιεπίσκοπο και απαίτησε την καταδίκη του εφ'όσον τον καταδίκασε το δικαστήριο. Ο Αρχιεπίσκοπος πριν είχε καλέσει την ενδημούσα Σύνοδο και τον αθώωσε, πρώτος το ανακοίνωσε μάλιστα περιχαρής ο Ιερισσού και Αγίου Όρους Νικόδημος "Τον αθωώσαμε! Τον αθωώσαμε! Το πιστεύετε;τελικά τον αθωώσαμε!" από έγκυρη πηγή αυτά.Captain Yiannis έγραψε: Καθόσον με αφορά σεβαστέ , δεν είπα ποτέ ότι όλοι οι κληρικοί είναι αλάθητοι.
Όμως δεν δέχωμαι να μιλάει κανείς σαν τον Διονύση, ( τον οποίο εκτιμώ ) αλόγιστα , γιά τον Προκαθήμενο την Αρχιεπισκοπής Κρήτης.
Τόσο απλά , και μόνο γιαυτό ξεκίνησα αυτήν την συζήτηση ,
και τω Θεώ Δόξα.
Και γιά να επιβεβαιώσω το παράδειγμά μου θα ανοίξω νέο θέμα γιά την αργία παπά που κοινώνησε με όστια παπικών ενώ τον παριστάμενο μητροπολίτη τον άφησαν στο απυρόβλητο που δεν το ανέφερε καν! Άσε τον Μεσσηνίας που τον αθώωσαν πάλι γιά όσα πρεσβεύει περί Εκκλησίας, γιά να ξέρουμε τί λέμε σε αυτόν τον τόπο πιά.