Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Thomas15n
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 873
Εγγραφή: Τετ Μαρ 28, 2007 5:00 am

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Thomas15n »

Captain Yiannis έγραψε: Καθόσον με αφορά σεβαστέ , δεν είπα ποτέ ότι όλοι οι κληρικοί είναι αλάθητοι.
Όμως δεν δέχωμαι να μιλάει κανείς σαν τον Διονύση, ( τον οποίο εκτιμώ ) αλόγιστα , γιά τον Προκαθήμενο την Αρχιεπισκοπής Κρήτης.
Τόσο απλά , και μόνο γιαυτό ξεκίνησα αυτήν την συζήτηση ,
και τω Θεώ Δόξα.
Δεν εννοούσα κάποιον συγκεκριμένα, απλά χρόνια στον χώρο της Εκκλησίας υπάρχει το ίδιο ταμπού, "μην κρίνετε ινά μην κριθήτε" πήραν τον λόγο του Χριστού και τον έκαναν κόλλα και τον κολλάν παντού και ειδικότερα σε όσα αφορούν τον κλήρο και ειδικότερα την ιεραρχία της εκκλησίας, βέβαια και ο κλήρος είναι σεβαστός και ακόμη πιό πολύ οι επίσκοποι, ναι μεν αλλά δεν είναι κανείς στο απυρόβλητο. Δυστυχώς στον χώρο των ιεραρχών αρκετοί όχι όλοι λειτουργούν με μεθοδολογία "κλίκας" οι απλοί παπάδες άλλο και οι επίσκοποι άλλο. Ο απλός παπάς τραβάει τα πάνδεινα και αν παρανομήσει καταλήγει στην φυλακή χωρίς δεύτερη κουβέντα αν όμως είναι γιά μητροπολίτη γίνωνται διεργασίες επί διεργασιών και τους αθωώνουν, ο μόνος που καταδικάστηκε τα τελευταία χρόνια ήταν ο Μπεζενίτης και αυτός με τα χίλια ζόρια και από την επιμονή του εισαγγελέα γιατί οι μητροπολίτες τον αθώωσαν! Οι περισσότεροι δεν το γνωρίζουν και μπήκε στην μέση ο Υπουργός δικαιοσύνης στον Αρχιεπίσκοπο και απαίτησε την καταδίκη του εφ'όσον τον καταδίκασε το δικαστήριο. Ο Αρχιεπίσκοπος πριν είχε καλέσει την ενδημούσα Σύνοδο και τον αθώωσε, πρώτος το ανακοίνωσε μάλιστα περιχαρής ο Ιερισσού και Αγίου Όρους Νικόδημος "Τον αθωώσαμε! Τον αθωώσαμε! Το πιστεύετε;τελικά τον αθωώσαμε!" από έγκυρη πηγή αυτά.
Και γιά να επιβεβαιώσω το παράδειγμά μου θα ανοίξω νέο θέμα γιά την αργία παπά που κοινώνησε με όστια παπικών ενώ τον παριστάμενο μητροπολίτη τον άφησαν στο απυρόβλητο που δεν το ανέφερε καν! Άσε τον Μεσσηνίας που τον αθώωσαν πάλι γιά όσα πρεσβεύει περί Εκκλησίας, γιά να ξέρουμε τί λέμε σε αυτόν τον τόπο πιά.
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από ψυχουλα »

Κάρτα Πολίτη, ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ

Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2010, 10:34

(skymnos).blogspot.com
Τα κάτωθι (κατοχικά)Υπουργεία
Εσωτερικών, Προστασίας του Πολίτη, Δικαιοσύνης καί Κλιματικής Αλλαγής σας ενημερώνουν για την ΚΑΡΤΑ του ΠΟΛΙΤΗ καθώς θέλουν να σας καθησυχάσουν από την παραπληροφόρηση και την κατευθυνόμενη υστερία από μερίδα θρησκόληπτων, συντηρητικών και εθνικιστικών κατά βάσιν κύκλων που σκόπιμα και παραπλανητικά δημιουργούν κλίμα τρομοκρατίας σχετικά με αυτήν την αθώα Κάρτα.

Η Κάρτα του Πολίτη θα περιέχει απλώς τον αριθμό ταυτότητά σας, το ΑΦΜ σας, τον αριθμό διαβατηρίου σας, το ΑΜΚΑ σας, τους αριθμούς των τραπεζικών σας λογαριασμών και πιστωτικών καρτών, τα πλήρη βιομετρικά σας στοιχεία, το ιατρικό σας ιστορικό,το εκλογικό σας μητρώο, την οικογενειακή σας κατάσταση και τα ευαίσθητα προσωπικά σας δεδομένα.
Δεν συντρέχει ουδείς λόγος ανησυχίας επειδή ο κάθε ένας με το απαραίτητο λογισμικό ή την κατάλληλη τεχνοϋποδομή θα μπορεί να ελέγχει ανά πάσα στιγμή πού βρίσκεστε , με ποιόν βρίσκεστε, τί αγοράζετε, ποιές οι συνήθειές σας, ποιές οι προτιμήσεις σας, ποιές οι αδυναμίες σας και γενικότερα να γνωρίζει το πλήρες ψυχοκοινωνικό σας προφίλ.
Επίσης σας εγγυόμαστε πως όποια προσωπικά δεδομένα χρειαστούμε θα τα μοιραζόμαστε μόνο με φίλες και σύμμαχες υπηρεσίες πληροφοριών (CIA, MIT, MOSSAD κλπ) ή πολυεθνικές εταιρείες για το καλό της παγκόσμιας φιλελεύθερης αγοράς (Coca Cola, MOSANTO, Siemens κλπ).
Θα έχετε την ελευθερία αλλαγής της εξωτερικής σας εμφάνισης (κατόπιν ενημερώσεώς-εγκρίσεώς μας και με την καταβολή ενός παραβόλου 1.358 ευρώ).
Σε περίπτωση που συλληφθείτε χωρίς την κάρτα σας, την πρώτη φορά, θα σας γίνεται επίπληξη με πρόστιμο ίση με την μισή αντικειμενική αξία της περιουσίας σας και θα σας κουρεύουμε γουλί και αν ξανασυλληφθείτε θα σας τοποθετούμε την κάρτα υποδόρια στον αυχένα δωρεάν (μόνο επιβαρύνεστε τα ιατρικά έξοδα εγχειρήσεως).
Από 1-1-11 κρίνεται προαιρετική η κατοχή της κάρτας κι από 3-1-11 κρίνεται απαραίτητη.
Ενστάσεις, παράπονα, απορίες για βελτίωση της κάρτας δεκτές μόνο στις 31-12-10 και ώρες 21:00 -21:05 .
Η Κάρτα του Πολίτη φτιάχτηκε από εμάς για εσάς και για το καλό σας.

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=182680&cid=122

καλο ετσι;;; :101
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Άβαταρ μέλους
Captain Yiannis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Captain Yiannis »

Thomas15n έγραψε:
Captain Yiannis έγραψε: Καθόσον με αφορά σεβαστέ , δεν είπα ποτέ ότι όλοι οι κληρικοί είναι αλάθητοι.
Όμως δεν δέχωμαι να μιλάει κανείς σαν τον Διονύση, ( τον οποίο εκτιμώ ) αλόγιστα , γιά τον Προκαθήμενο την Αρχιεπισκοπής Κρήτης.
Τόσο απλά , και μόνο γιαυτό ξεκίνησα αυτήν την συζήτηση ,
και τω Θεώ Δόξα.
Δεν εννοούσα κάποιον συγκεκριμένα, απλά χρόνια στον χώρο της Εκκλησίας υπάρχει το ίδιο ταμπού, "μην κρίνετε ινά μην κριθήτε" πήραν τον λόγο του Χριστού και τον έκαναν κόλλα και τον κολλάν παντού και ειδικότερα σε όσα αφορούν τον κλήρο και ειδικότερα την ιεραρχία της εκκλησίας, βέβαια και ο κλήρος είναι σεβαστός και ακόμη πιό πολύ οι επίσκοποι, ναι μεν αλλά δεν είναι κανείς στο απυρόβλητο. Δυστυχώς στον χώρο των ιεραρχών αρκετοί όχι όλοι λειτουργούν με μεθοδολογία "κλίκας" οι απλοί παπάδες άλλο και οι επίσκοποι άλλο. Ο απλός παπάς τραβάει τα πάνδεινα και αν παρανομήσει καταλήγει στην φυλακή χωρίς δεύτερη κουβέντα αν όμως είναι γιά μητροπολίτη γίνωνται διεργασίες επί διεργασιών και τους αθωώνουν, ο μόνος που καταδικάστηκε τα τελευταία χρόνια ήταν ο Μπεζενίτης και αυτός με τα χίλια ζόρια και από την επιμονή του εισαγγελέα γιατί οι μητροπολίτες τον αθώωσαν! Οι περισσότεροι δεν το γνωρίζουν και μπήκε στην μέση ο Υπουργός δικαιοσύνης στον Αρχιεπίσκοπο και απαίτησε την καταδίκη του εφ'όσον τον καταδίκασε το δικαστήριο. Ο Αρχιεπίσκοπος πριν είχε καλέσει την ενδημούσα Σύνοδο και τον αθώωσε, πρώτος το ανακοίνωσε μάλιστα περιχαρής ο Ιερισσού και Αγίου Όρους Νικόδημος "Τον αθωώσαμε! Τον αθωώσαμε! Το πιστεύετε;τελικά τον αθωώσαμε!" από έγκυρη πηγή αυτά.
Και γιά να επιβεβαιώσω το παράδειγμά μου θα ανοίξω νέο θέμα γιά την αργία παπά που κοινώνησε με όστια παπικών ενώ τον παριστάμενο μητροπολίτη τον άφησαν στο απυρόβλητο που δεν το ανέφερε καν! Άσε τον Μεσσηνίας που τον αθώωσαν πάλι γιά όσα πρεσβεύει περί Εκκλησίας, γιά να ξέρουμε τί λέμε σε αυτόν τον τόπο πιά.
Γιά τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης , έχεις να πείς τίποτα??
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Thomas15n
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 873
Εγγραφή: Τετ Μαρ 28, 2007 5:00 am

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Thomas15n »

Captain Yiannis έγραψε:Γιά τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης , έχεις να πείς τίποτα??
Προσωπικά φυσικά και δεν έχω να πω κάτι, τουναντίον εξ όσων έχω ακούσει η εικόνα του δείχνει έναν καλό ποιμενάρχη. Αλλά υπάρχει και το ρητό των αρχαίων ημών προγόνων "ΜΗΔΕΝΑ ΠΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΜΑΚΑΡΙΖΕ" μακάρι να συνεχίσει καλά, επιθυμητό και ευλογημένο είναι, αν και τον τελευταίο καιρό μου προκάλεσε κακή εντύπωση αυτή η πρωτοβουλία των ιεραρχών της Κρήτης να θέλουν να πάρουν την τουρκική υπηκοότητα οικειοθελώς, προφανώς γιά να διευκολύνουν το Οικουμενικό Πατριαρχείο, παρά ταύτα αυτή η πρωτοβουλία προσωπικά μου είναι αδιανόητη. Αμάν με το Πατριαρχείο γιά να σωθεί να γίνουμε και τούρκοι πιά! Ε φτάνει όχι και τόσος γραικυλισμός ντροπή πιά, λίγο φιλότιμο δεν υπάρχει κάποιοι πρόγονοί μας πέθαιναν γιά να μην γίνουν τούρκοι και να φτάσουμε έλληνες ελεύθεροι να θέλουν οικειοθελώς να πάρουν την τουρκική υπηκοότητα, έστω γιά να βοηθήσουν το Πατριαρχείο δηλαδή το Πατριαρχείο είναι ανώτερο από την Ελλάδα, η γνώμη μου είναι ΟΧΙ.
Η Ελλάδα και η Ελληνική Εκκλησία είναι πιό πάνω από το Πατριαρχείο που στο κάτω κάτω της γραφής τα τελευταία χρόνια δεν έχει δώσει και τα καλύτερα δείγματα γραφής που λένε.
Andreasmas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
Τοποθεσία: Κορινθία

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Andreasmas »

Thomas15n έγραψε:
Captain Yiannis έγραψε:Γιά τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης , έχεις να πείς τίποτα??
Προσωπικά φυσικά και δεν έχω να πω κάτι, τουναντίον εξ όσων έχω ακούσει η εικόνα του δείχνει έναν καλό ποιμενάρχη. Αλλά υπάρχει και το ρητό των αρχαίων ημών προγόνων "ΜΗΔΕΝΑ ΠΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΜΑΚΑΡΙΖΕ" μακάρι να συνεχίσει καλά, επιθυμητό και ευλογημένο είναι, αν και τον τελευταίο καιρό μου προκάλεσε κακή εντύπωση αυτή η πρωτοβουλία των ιεραρχών της Κρήτης να θέλουν να πάρουν την τουρκική υπηκοότητα οικειοθελώς, προφανώς γιά να διευκολύνουν το Οικουμενικό Πατριαρχείο, παρά ταύτα αυτή η πρωτοβουλία προσωπικά μου είναι αδιανόητη. Αμάν με το Πατριαρχείο γιά να σωθεί να γίνουμε και τούρκοι πιά! Ε φτάνει όχι και τόσος γραικυλισμός ντροπή πιά, λίγο φιλότιμο δεν υπάρχει κάποιοι πρόγονοί μας πέθαιναν γιά να μην γίνουν τούρκοι και να φτάσουμε έλληνες ελεύθεροι να θέλουν οικειοθελώς να πάρουν την τουρκική υπηκοότητα, έστω γιά να βοηθήσουν το Πατριαρχείο δηλαδή το Πατριαρχείο είναι ανώτερο από την Ελλάδα, η γνώμη μου είναι ΟΧΙ.
Η Ελλάδα και η Ελληνική Εκκλησία είναι πιό πάνω από το Πατριαρχείο που στο κάτω κάτω της γραφής τα τελευταία χρόνια δεν έχει δώσει και τα καλύτερα δείγματα γραφής που λένε.
Έχει τεκμηριωθεί εμπεριστατωμένα αυτό ,Thomas;
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Τελικά φαίνεται θα μας βασανίσει πολύ αυτή η κάρτα του Πολίτη, ακόμα δεν κυκλοφόρησε.. :(

Με διάφορους τρόπους, μέρος των οποίων παρατίθεται στις γραμμές του τόπικ..

Ισως τελικά αυτή η κάρτα του Πολίτη, να είναι κάτι σαν "κίτρινη κάρτα" στις αντοχές μας.
Και αν δυστυχώς κάποιος έχει κίτρινη κάρτα, είναι πιό κοντά και η "κόκκινη κάρτα".

Ασε που (όπως άλλωστε γνωρίζουν όλοι οι ποδοσφαιρόφιλοι :smile: ), όταν έχεις "κίτρινη", φοβούμενος ανά πάσα στιγμή την "κόκκινη", δειλιάζεις να δώσεις όλες τις δυνάμεις σου.

Κάπως έτσι (γλαφυρά και λιγάκι υπερβολικά διατυπωμένα ,είναι η αλήθεια), είναι κατά τη γνώμη μου τα πράγματα εν όψει της περιβόητης τούτης κάρτας..

ΥΓ.
Είχα πει δεν θα ξαναγράψω στο θέμα, συγγνώμη, αλλά μου ήρθε αυτή η "εξυπνάδα" με τις κιτρινοκόκκινες κάρτες και σκέφτηκα να σας την πω, να ελαφρύνουμε λιγάκι και το στενάχωρο κλίμα βρε αδέρφια! :oops: :oops: :8 :8
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από ψυχουλα »

panagiotisspy έγραψε:Τελικά φαίνεται θα μας βασανίσει πολύ αυτή η κάρτα του Πολίτη, ακόμα δεν κυκλοφόρησε.. :(

Με διάφορους τρόπους, μέρος των οποίων παρατίθεται στις γραμμές του τόπικ..

Ισως τελικά αυτή η κάρτα του Πολίτη, να είναι κάτι σαν "κίτρινη κάρτα" στις αντοχές μας.
Και αν δυστυχώς κάποιος έχει κίτρινη κάρτα, είναι πιό κοντά και η "κόκκινη κάρτα".

Ασε που (όπως άλλωστε γνωρίζουν όλοι οι ποδοσφαιρόφιλοι :smile: ), όταν έχεις "κίτρινη", φοβούμενος ανά πάσα στιγμή την "κόκκινη", δειλιάζεις να δώσεις όλες τις δυνάμεις σου.

Κάπως έτσι (γλαφυρά και λιγάκι υπερβολικά διατυπωμένα ,είναι η αλήθεια), είναι κατά τη γνώμη μου τα πράγματα εν όψει της περιβόητης τούτης κάρτας..

ΥΓ.
Είχα πει δεν θα ξαναγράψω στο θέμα, συγγνώμη, αλλά μου ήρθε αυτή η "εξυπνάδα" με τις κιτρινοκόκκινες κάρτες και σκέφτηκα να σας την πω, να ελαφρύνουμε λιγάκι και το στενάχωρο κλίμα βρε αδέρφια! :oops: :oops: :8 :8
εγω παλι λειτουργω αλλιως...στην κιτρινη κανω το παπι γιατι παει ασσορτι, στην κοκκινη κανω το ηφαιστειο που ξυπνα εφτα γενιες πιστων!!!!!!! (και παλι ειμαι ασσορτί!!!!!) :mrgreen:
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από panagiotisspy »

ψυχουλα έγραψε:εγω παλι λειτουργω αλλιως...στην κιτρινη κανω το παπι γιατι παει ασσορτι, στην κοκκινη κανω το ηφαιστειο που ξυπνα εφτα γενιες πιστων!!!!!!! (και παλι ειμαι ασσορτί!!!!!) :mrgreen:
Πολύ καλό! :lol: :lol: :lol: :lol:

Αλλά το θέμα είναι να μην έχουμε πάρει την κίτρινη, γιατί είναι πολύ ευκολότερο μετά με άλλη μία να πάρουμε κόκκινη, στην κόκκινη δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, πάει, τέρμα, αποβληθήκαμε, είμαστε εκτός παιχνιδιού.. :(
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
kausokalivia
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: Τρί Αύγ 25, 2009 9:44 am
Τοποθεσία: ΚΥΠΡΟΣ
Επικοινωνία:

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από kausokalivia »

Μια φορά ήμουν τυχαία παρών σε καποια παρέα στο κελλί του γ. Παίσιου. Τον ρωτάγανε για τον Αντίχριστο και του λεγανε οτι θαναι πολυ δυσκολα εκεινη η εποχή και οτι ακόμη και ο Μέγας Αγ. Χρυσόστομος ειπε οτι δεν ηθελε να ζέι εκεινα τα χρόνια. Ο γέροντας τους μαλωσε και τους ειπε



" Τι ειναι αυτά που λετε, ειναι δυνατόν φοβόταν ο αγιος τον Αντίχριστο? Απλα αηδίαζε με την τρομερή αποστασία της εποχής εκεινης. Τοτε καποιος ανεφερε την καρτα που σχεδιάζαν (νομιζω την ΕΚΑΜ-καρτα) λεγοντας θα εχει το 666 κα δεν πρέπει να την παρουμε.



Ο γέροντας τοτε τους ειπε:



Προσέξτε, δεν μπορεί ο καθενας να κανει ανταρτικο στην εκκλησία και να κανει του κεφαλιού του. Θα μας πει η Εκκλησία τι θα κανουμε.



Μα λενε αυτοί. Δεν θα το βρεί η εκκλησία και θα μας φορτώσουν με το 666.



Οποτε τους λεει ειρωνικά. Καλα η εκκλησία δεν θα το εντοπίσει και θα το εντοπίσεις ΕΣΥ ? Τι ειναι αυτά που λετε? Η Εκκλησία θα βαλει ανθρωπους να ψαξουν τις καρτες, εάν εινια καθαρες θα κανουμε οτι μας πει. Εάν παρ ελπιδα ειναι τοσο καλα κρυμενο κατι και βρεθεί αργότερα τοτε ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Αυτά τα ακουσα ο ίδιος απο τον γ. Παίσιο. Δεν θα κρίνω αν ειναι σωστά απλα σας τα παραθέτω για να μην γίνονται παραξηγήσεις στα λεγόμενά του.



μ. Προδρομος
angieholi
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί Μάιος 05, 2009 5:25 pm
Τοποθεσία: Αγγελική@Αθήνα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από angieholi »

Να με συγχωρήσετε για την επέμβαση, αλλά επειδή η συζήτηση έχει ήδη "πάει μακρυά",
κάποιες από τις τελευταίες απαντήσεις των μελών
που κάθε άλλο μας προκαλούν καλή διάθεση και μας ωφελούν, αλλά και δεν έχουν κάτι να προσθέσουν περισσότερο στο θέμα,
νομίζω ότι είναι καλύτερα να διαγραφούν.

Ας παραμείνουμε στο θέμα μας που είναι η Κάρτα του Πολίτη.
Σας ευχαριστώ και συγγνώμη, τόσο για την αναστάτωση, όσο και για την καθυστερημένη επέμβαση.
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”