Σελίδα 36 από 82

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 15, 2010 6:33 pm
από ψυχουλα
συμφωνω με το Βασιλη.

αλλα η Εκκλησια δε σιωπα μονο για την καρτα αλλα και για πολλα αλλα. αν ασχολουνταν τουλαχιστον με τα αλλα θα ηταν πιο αποδεκτη η σιωπη για την καρτα.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 15, 2010 6:52 pm
από Μ.Δ.Κ.
Andreasmas έγραψε:dionysisgr έγραψε:
"..Αλλά τι περιμένεις όταν οι περισσότεροι φοβούνται να πούν ακόμα και τη γνώμη τους; Δείτε πόσοι συμμετέχουν στη συζήτηση και βγάλτε τα συμπεράσματά σας...."
Διονύση αγαπητέ μου αδελφέ ,ξέφυγες δε λέγονται τα λόγια αυτά .
Μη γίνεσαι κριτής των πάντων ,γιατί ζημιώνεις την ψυχή σου.

Κανείς μα κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τον αγώνα που κάνει ο κάθε αδελφός του εναντίον του ίδιου του κακού του εαυτού.
Κανείς δεν είναι σε θέση να ξέρει το γιατί ο άλφα ή ο βήτα διάλεξε τον αγώνα της σιωπής και της ατομικής πνευματικής του περισυλλογής .
Μην τον κατακρίνεις και μην τον χλευάζεις, γιατί άλλα είναι δυνατόν να φέρει ο χρόνος .
Όλα αλλάζουν ,τα πάντα διαφοροποιούνται στη ζωή.
Τα δυνατά γίνονται αδύνατα και τα αδύνατα δυνατά .
Δεν είναι λόγια και λάθος του Διονύση, εγώ έσφαλα εγώ τα πρωτοέγραψα.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 15, 2010 7:36 pm
από Μ.Δ.Κ.
vasilisalt έγραψε:Τον κακομοίρη τον παππού που τον έπεισαν για το σατανικό ΑΜΚΑ, ποιος θα τον βοηθήσει που πρέπει να ζει χωρίς περίθαλψη?
Για τον ΄΄κακομοίρη΄΄ τον παππού δεν υπάρχει έλεος απο το Ελληνικό κράτος, αφού έχει πρόβλημα συνείδησης, για τον γιαχωβά που έχει επίσης πρόβλημα συνείδησης, υπάρχει και παραυπάρχει.

Τον ΄΄κακομοίρη΄΄ τον παππού έπρεπε να τον φροντίσει με αγάπη η μητέρα Εκκλησία του, για να μην γίνουν όλα τα παιδιά της μια μέρα έτσι κακομοίρηδες.
Και έχω ξαναγράψει ότι υπάρχουν όντως κάποιοι ΄΄κακομοίρηδες΄΄ που τους έπεισαν να μην πάρουν το ΑΜΚΑ.

Αν οι ΄΄κακομοίρηδες΄΄ αυξηθούν τώρα με την κάρτα του πολίτη, όχι επειδή τους έπεισαν, αλλά επειδή είναι επιλογή τους;

Απλώς θα αυξηθούν οι κακομοίρηδες.

Προσωπικά δεν ξανατοποθετούμαι στο θέμα άχρι καιρού.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 15, 2010 7:59 pm
από dionysisgr
Andreasmas, δεν θελω καν να μου ζητησεις συγνωμη,
αδερφε μου,
οταν ξαναδιαβασεις νηφαλια,
θα δεις οτι δεν εγραψα, εγω τα λογια αυτα,
αλλα πολυ αντρικεια, οπως παντα κανει,
ανελαβε την ευθυνη των λογων του ο Μ.Δ.Κ.
που εχει και γνωμη και θαρρος, και το εχει αποδειξει πολλακις.

Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι δεν συμφωνω με τα λογια αυτα εν μερει.
Ως προς την ουσια απολυτα, και οχι τοσο ως προς το υφος το οποιο ειναι επουσιωδες ομως.

Αληθεια ομως.. μας πειραζουν τα λογια εδω, περα, η, η ουσια των πραγματων;

Καπετανιε αληθεια σε πειραζει που η Ιεραρχια της Κρητης,
και οχι η Εκκλησια,
γιατι Εκκλησια ειμαστε ολοι μας, εαν δεν το εχετε καταλαβει,
οχι μονο δεν παιρνει θεση, αλλα μιλαει και για "ανευθυνους",
η που εμεις,
συμφωνα με την εσφαλμενη και αδικη και εκτος δικης μας σκεψης και προθεσης, λογικη σου,
"κριτικαρουμε" ως μη οφειλαμε, λες και ειμαστε εκτος Εκκλησιας, τους ποιμαινοντες;


Σε ποιους απευθυνεσαι και με ποιο δικαιωμα μιλας ετσι,
και θα μας πεις τι επιτρεπεις και τι οχι, και μας θυμιζεις ποιος ειναι ο ρολος μας,
μεσα στην Εκκλησια;

Κανε "κουμαντο" σε παρακαλω στο δικο σου "καραβι", και ασε το δικο μας,
να αρμενιζει οπως θελει, δεν εχεις ευθυνη για την δικη μας πορεια, ουτε θα δωσεις λογο εσυ.

Η μηπβς εσυ τα βρισκεις ολα καλως καμωμενα, και τελεια,
στην πνευματικη μας πορεια εν γενει Κληρου και Λαου,
και μας ονομαζεις και εμμεσως και ανομους κριτες και απο πανω;

Εαν θελεις παντως και εχεις την καλωσυνη, απαντησε μου και εσυ,
στο ερωτημα, που ακομα περιμενω, να απαντησει ο Νικολαος,
που μας λεει και "συνομωσιολογους", ολο και πιο συχνα πυκνα τελευταια.

Κατι θα ξερει προφανως παραπανω και δεν μας το λεει.

Περιμενω και απο τους δυο σας απαντηση,
σχετικα με το ερωτημα για τον Αγιορειτη Ηγουμενο,
διαβασε πιο πανω και θα το δεις.

Ειναι πλανεμενος ο Ηγουμενος της Καρακαλλου, η "ανευθυνος";


Για πειτε μας, εσεις που τα ξερετε καλυτερα.

Μεχρι τοτε, να μας επιτρεψετε, και εμας, τους αδαεις,
που δεν εχουμε φτασει στο μετρο της δικης σας απαθειας,
να "κρινουμε", για να κριθουμε και αναλογα..


Ευχαριστω.

Ερρωσθε εν Κυριω.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 15, 2010 8:39 pm
από Captain Yiannis
Διονύσιε , είσαι καυστικότατος δεν θα ενδώσω.

Σύνελθε και κοίτα να διορθωθείς , όχι γιά μένα πάντως.

Θα σου πω μόνο επιγραμματικά ο τ ι
αυτά τα πλανεμένος και τα ανεύθυνος , είναι δικά σου λόγια και μην προσπαθείς να τα βάλεις και στο στόμα άλλων.

Σύνελθε και μην κάνεις κρίσεις και επικρίσεις.

Δεν ξανα ασχολούμαι μαζί σου προς το παρόν , μέχρι να ηρεμήσεις.

Ο Κύριος να μας δίνει φώτιση.-

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 15, 2010 8:39 pm
από Andreasmas
vasilisalt έγραψε:Νομίζω πως τα πράγματα είναι απλά.
Τα έχουν πει και αρκετοί γεροντάδες.
Με τις κάρτες και τα τοιαύτα θα καταφέρουν να είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ
η σχέση του πολίτη με αυτά.
Όποιος δεν συμμετέχει, θα δυσκολεύεται πολύ,
Κάποια στιγμή ως ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ θα μας φέρουν και το χάραγμα.

Η θέση της εκκλησίας δεν είναι τόσο απλή.
Από τη μία δεν φαίνεται δυνατό να απαγορεύσει ΑΠΟ ΤΩΡΑ στους πιστούς να τη παραλάβουν,
γιατί δεν έχει επαρκή επιχειρήματα.
Από τη άλλη νομίζω δεν πρέπει να ξεκινάει με ευχολόγια για τη κάρτα, γιατί δίνει λάθος μηνύματα
και για τώρα αλλά βασικά για το μέλλον.
Νομίζω πως καλά κάνει η ιεραρχία και το μελετά με δύο και ίσως με περισσότερες επιτροπές.
Γιατί λέμε ότι δεν είναι χάραγμα, αλλά πρέπει να κλείσει κάθε πιθανότητα περί τούτου.
Και νομίζω πως τελικά αν δεν είναι χάραγμα, να πει το ναι με ΔΕΚΑΔΕΣ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ, ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ,
ώστε να καταλάβει το πλήρωμα τους φόβους για το μέλλον!!! Να καταλάβει που το πάνε.

Τώρα για τους σκληρούς.
Μια απόφαση έτσι απλά της ιεραρχίας για καταδίκη της κάρτας θα είναι πιθανό να λειτουργήσει απέναντι στους πολίτες
όπως το παραμύθι με το ψέυτη βοσκό που φώναζε συνέχεια για κλέφτες, και όταν τελικά ήρθαν δεν τον πίστεψε κανένας.
Και επίσης αφ υψηλού εύκολα τα λέτε.
Τον κακομοίρη τον παππού που τον έπεισαν για το σατανικό ΑΜΚΑ, ποιος θα τον βοηθήσει που πρέπει να ζει χωρίς περίθαλψη?
Δεν είναι τόσο απλά.

Για τους μαλακούς.
Η αλλοίωση γίνεται σιγά και σταθερά.
Όταν κάποιος έχει βάλει στο μάτι το ωραίο σου περιουσιακό στοιχείο, πρώτος πάντα σου δίνει δανεικά και βοήθεια.
Δεν είναι όλα όπως φάινονται.
Ας είμαστε λίγο επιφυλακτικοί. Δεν είναι κακό να το εξετάσουμε και να το ξαναεξετάσουμε και να το δούμε από όλες τις πλευρές του.
Είναι πράγματι ένα πολύ δύσκολο θέμα ,το δυσκολότερο πιστεύω που έχει και είχε να αντιμετωπίσει άνθρωπος επί της γης .
Δεν πρόκειται για το χάραγμα .....Αυτό ,όταν υπάρχει η Αγάπη και η Πίστη στον Κύριο , είναι ρητά βδελυρό και καταδικαστέο και με όλες τις μετέπειτα επιπτώσεις .

Άλλο είναι το δύσκολο.
Το δύσκολο είναι οι γρήγορες αποφάσεις ,αποφάσεις τύπου δεν παίρνω την κάρτα και δε σκέφτομαι τίποτε άλλο από αυτό ,και το θέμα τελείωσε , έκλεισε.
Αποφάσεις που ναι μεν σου προσφέρουν τη χαρά της γενναιότητας και της αυτοθυσίας του <<Εγώ σου >>στο βωμό της έμπρακτη Πίστης και Αγάπης σου προς τον Καλό Θεό ,αλλά έρχονται τότε δικαίως στον αμαρτωλό σου νου όλοι αυτοί οι αντιμαχόμενοι συνειρμοί που περιπλέκουν καταστάσεις και δε σε αφήνουν να γνωρίσεις ,να κατασταλάξεις και χωρίς καμιά αμφιβολία να αποφασίσεις πιο είναι το πρέπον και η αλήθεια όχι μόνο για τον εαυτό σου αλλά και για το κοινωνικό σύνολο που επηρεάζεται λόγω της κοινωνικής σου θέση από εσένα .
Όταν η Εκκλησία με την μέχρι τώρα στάση της ,σου επιδεικνύει φανερά το δρόμο της υπομονής και της προσευχής ,ποιος είμαι εγώ ο τιποτένιος που θέλω να γίνω μπροστάρης στο αγώνα και να αφήσω την Μητέρα Εκκλησία πίσω από εμένα τον
τρισάθλιο και κομπορρήμονα;
Ποιος είμαι εγώ αυτός που θα κρίνω ,κατακρίνω ,και καταδικάσω τον κάθε έναν και ιδίως Επίσκοπο για καταστάσεις που από μακριά ίσως δείχνουν τις προθέσεις τους ;
Ας κάνουν ό,τι θέλουν ,όχι πως δε με νοιάζει ,αντίθετα μάλιστα .
Προτιμώ όμως να μη μιλώ .
Όποτε είπα κάτι παραπάνω το μετάνιωσα πικρά .
Χίλιες φορές ας μου βγει ένας βαθύς αναστεναγμός για τα τεκταινόμενα που συμβαίνουν και που δε συμφωνώ ,παρά να βγω στο βήμα ως επικριτής των πάντων και να σηματοδοτώ καταστάσεις και να χαράσσω δρόμους .Αναμένω πολλά από την Εκκλησία μας. Κάποια στιγμή βεβαίως θα μιλήσει.
Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι αυτό θέλει ο Δίκαιος Θεός.
Ειλικρινά δε θέλω να πρωτοστατώ ,δε θέλω να φαίνομαι ,και γι` αυτό δεν έχω ,αν προσέξατε εκφράσει επαρκώς τη γνώμη μου επί του σοβαροτάτου τούτου σωτηριολογικού ζητήματος ,παρά μόνο αρκούμαι να αναδημοσιεύω άλλων αδελφών θέματα επιδεικνύοντας εμμέσως κάποιες ας το πω θέσεις μου.

Δε θα συνεχίσω άλλο .
Συμφωνώ με το ύφος ,την αποφασιστικότητα ,τους στοχασμούς και τα διλήμματα
του Βασίλη.
Μα πάνω απ` όλα συμφωνώ να εγκαρτερούμε και να εμπιστευόμαστε όσο τίποτε άλλο
την Εκκλησία μας .
Την Ορθόδοξη Εκκλησία μας δεν την διοικούν οι Αρχιερείς και Πατριάρχες ανά την Οικουμένη ,αλλά το Άγιο Πνεύμα ,το Πνεύμα της Αληθείας ,Αυτό που φωτίζει και ενδυναμώνει τους την πίστη και αγάπη κατέχοντες.
Κι αν όλοι αυτοί προδώσουν την Αγία μας Εκκλησία , η Εκκλησία μας ποτέ μα ποτέ δε θα
μας εγκαταλείψει .Πάντα κοντά μας θα `ναι ,και στη ζωή και στο θάνατο .
Αμήν!

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 15, 2010 8:43 pm
από Captain Yiannis
Νάσαι καλά Ανδρέα , θα μπορούσα να συμπληρώσω ,

καλύτερα να πλανηθώ μαζί με την Εκκλησία παρά μόνος μου.

Δόξα τω Θεώ Πάντων Ένεκεν

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 16, 2010 9:25 am
από taxiarxhs
Andreasmas έγραψε:
vasilisalt έγραψε:Νομίζω πως τα πράγματα είναι απλά.
Τα έχουν πει και αρκετοί γεροντάδες.
Με τις κάρτες και τα τοιαύτα θα καταφέρουν να είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ
η σχέση του πολίτη με αυτά.
Όποιος δεν συμμετέχει, θα δυσκολεύεται πολύ,
Κάποια στιγμή ως ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ θα μας φέρουν και το χάραγμα.

Η θέση της εκκλησίας δεν είναι τόσο απλή.
Από τη μία δεν φαίνεται δυνατό να απαγορεύσει ΑΠΟ ΤΩΡΑ στους πιστούς να τη παραλάβουν,
γιατί δεν έχει επαρκή επιχειρήματα.
Από τη άλλη νομίζω δεν πρέπει να ξεκινάει με ευχολόγια για τη κάρτα, γιατί δίνει λάθος μηνύματα
και για τώρα αλλά βασικά για το μέλλον.
Νομίζω πως καλά κάνει η ιεραρχία και το μελετά με δύο και ίσως με περισσότερες επιτροπές.
Γιατί λέμε ότι δεν είναι χάραγμα, αλλά πρέπει να κλείσει κάθε πιθανότητα περί τούτου.
Και νομίζω πως τελικά αν δεν είναι χάραγμα, να πει το ναι με ΔΕΚΑΔΕΣ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ, ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ,
ώστε να καταλάβει το πλήρωμα τους φόβους για το μέλλον!!! Να καταλάβει που το πάνε.

Τώρα για τους σκληρούς.
Μια απόφαση έτσι απλά της ιεραρχίας για καταδίκη της κάρτας θα είναι πιθανό να λειτουργήσει απέναντι στους πολίτες
όπως το παραμύθι με το ψέυτη βοσκό που φώναζε συνέχεια για κλέφτες, και όταν τελικά ήρθαν δεν τον πίστεψε κανένας.
Και επίσης αφ υψηλού εύκολα τα λέτε.
Τον κακομοίρη τον παππού που τον έπεισαν για το σατανικό ΑΜΚΑ, ποιος θα τον βοηθήσει που πρέπει να ζει χωρίς περίθαλψη?
Δεν είναι τόσο απλά.

Για τους μαλακούς.
Η αλλοίωση γίνεται σιγά και σταθερά.
Όταν κάποιος έχει βάλει στο μάτι το ωραίο σου περιουσιακό στοιχείο, πρώτος πάντα σου δίνει δανεικά και βοήθεια.
Δεν είναι όλα όπως φάινονται.
Ας είμαστε λίγο επιφυλακτικοί. Δεν είναι κακό να το εξετάσουμε και να το ξαναεξετάσουμε και να το δούμε από όλες τις πλευρές του.
Είναι πράγματι ένα πολύ δύσκολο θέμα ,το δυσκολότερο πιστεύω που έχει και είχε να αντιμετωπίσει άνθρωπος επί της γης .
Δεν πρόκειται για το χάραγμα .....Αυτό ,όταν υπάρχει η Αγάπη και η Πίστη στον Κύριο , είναι ρητά βδελυρό και καταδικαστέο και με όλες τις μετέπειτα επιπτώσεις .

Άλλο είναι το δύσκολο.
Το δύσκολο είναι οι γρήγορες αποφάσεις ,αποφάσεις τύπου δεν παίρνω την κάρτα και δε σκέφτομαι τίποτε άλλο από αυτό ,και το θέμα τελείωσε , έκλεισε.
Αποφάσεις που ναι μεν σου προσφέρουν τη χαρά της γενναιότητας και της αυτοθυσίας του <<Εγώ σου >>στο βωμό της έμπρακτη Πίστης και Αγάπης σου προς τον Καλό Θεό ,αλλά έρχονται τότε δικαίως στον αμαρτωλό σου νου όλοι αυτοί οι αντιμαχόμενοι συνειρμοί που περιπλέκουν καταστάσεις και δε σε αφήνουν να γνωρίσεις ,να κατασταλάξεις και χωρίς καμιά αμφιβολία να αποφασίσεις πιο είναι το πρέπον και η αλήθεια όχι μόνο για τον εαυτό σου αλλά και για το κοινωνικό σύνολο που επηρεάζεται λόγω της κοινωνικής σου θέση από εσένα .
Όταν η Εκκλησία με την μέχρι τώρα στάση της ,σου επιδεικνύει φανερά το δρόμο της υπομονής και της προσευχής ,ποιος είμαι εγώ ο τιποτένιος που θέλω να γίνω μπροστάρης στο αγώνα και να αφήσω την Μητέρα Εκκλησία πίσω από εμένα τον
τρισάθλιο και κομπορρήμονα;
Ποιος είμαι εγώ αυτός που θα κρίνω ,κατακρίνω ,και καταδικάσω τον κάθε έναν και ιδίως Επίσκοπο για καταστάσεις που από μακριά ίσως δείχνουν τις προθέσεις τους ;
Ας κάνουν ό,τι θέλουν ,όχι πως δε με νοιάζει ,αντίθετα μάλιστα .
Προτιμώ όμως να μη μιλώ .
Όποτε είπα κάτι παραπάνω το μετάνιωσα πικρά .
Χίλιες φορές ας μου βγει ένας βαθύς αναστεναγμός για τα τεκταινόμενα που συμβαίνουν και που δε συμφωνώ ,παρά να βγω στο βήμα ως επικριτής των πάντων και να σηματοδοτώ καταστάσεις και να χαράσσω δρόμους .Αναμένω πολλά από την Εκκλησία μας. Κάποια στιγμή βεβαίως θα μιλήσει.
Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι αυτό θέλει ο Δίκαιος Θεός.
Ειλικρινά δε θέλω να πρωτοστατώ ,δε θέλω να φαίνομαι ,και γι` αυτό δεν έχω ,αν προσέξατε εκφράσει επαρκώς τη γνώμη μου επί του σοβαροτάτου τούτου σωτηριολογικού ζητήματος ,παρά μόνο αρκούμαι να αναδημοσιεύω άλλων αδελφών θέματα επιδεικνύοντας εμμέσως κάποιες ας το πω θέσεις μου.

Δε θα συνεχίσω άλλο .
Συμφωνώ με το ύφος ,την αποφασιστικότητα ,τους στοχασμούς και τα διλήμματα
του Βασίλη.
Μα πάνω απ` όλα συμφωνώ να εγκαρτερούμε και να εμπιστευόμαστε όσο τίποτε άλλο
την Εκκλησία μας .
Την Ορθόδοξη Εκκλησία μας δεν την διοικούν οι Αρχιερείς και Πατριάρχες ανά την Οικουμένη ,αλλά το Άγιο Πνεύμα ,το Πνεύμα της Αληθείας ,Αυτό που φωτίζει και ενδυναμώνει τους την πίστη και αγάπη κατέχοντες.
Κι αν όλοι αυτοί προδώσουν την Αγία μας Εκκλησία , η Εκκλησία μας ποτέ μα ποτέ δε θα
μας εγκαταλείψει .Πάντα κοντά μας θα `ναι ,και στη ζωή και στο θάνατο .
Αμήν!
:41 :41 :41 :41 :41 :41 :41 :41 :41 :41 :41

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 16, 2010 9:37 am
από panagiotisspy
Ακόμα δεν βγήκε η άτιμη η παλιό-κάρτα και "την κάνει τη δουλειά της".....
Μάς έχει χωρίσει σε "καρτικούς" Ορθοδόξους και "αντικαρτικούς" Ορθοδόξους..

Η καρδιά μου την "φοβάται", δεν την θέλει την κάρτα, δεν την παίρνω.

Το να μην την πάρω, δεν το φοβάμαι.

Μπορεί η μη παραλαβή της να μου δημιουργήσει προβλήματα.
Αλλά τα προβλήματα αυτά θα είναι κοσμικά, δεν θα είναι πνευματικά.

Τα κοσμικά προβλήματα τα "παλεύω", με τα πνευματικά δεν μπορώ, "βραχυκυκλώνω".

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 16, 2010 11:04 am
από heart
Γέροντας Νεκτάριος Μουλατσιώτης

Γιατί λέμε όχι στην κάρτα του πολίτη, στη φοροκάρτα και στο κινητό της 4ης Γενεάς!!!



http://gerontasnektarios.blogspot.com/2010/10/4.html