Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Με κούρασε πια το θέμα της κάρτας.. :(

Εγώ πάντως σας δηλώνω ότι δεν θα την πάρω την "γρουσούζα"! :8

Η Εκκλησία δεν νομίζω να με υποχρεώσει να την πάρω, έτσι δεν είναι ? :105 :wink:

Αααααααααααα πιαααααα! :P :P :mrgreen: :lol: :lol:
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από ψυχουλα »

panagiotisspy έγραψε:Με κούρασε πια το θέμα της κάρτας.. :(

Εγώ πάντως σας δηλώνω ότι δεν θα την πάρω την "γρουσούζα"! :8

Η Εκκλησία δεν νομίζω να με υποχρεώσει να την πάρω, έτσι δεν είναι ? :105 :wink:

Αααααααααααα πιαααααα! :P :P :mrgreen: :lol: :lol:

συμφωνω εχει καταντησει κουραστικο!
ας δημοσιευουμε εδω ο, τι νεοτερο ανακοινωνεται σχετικα και ας σχολιαζουμε οταν δουμε κατι πραγματικα αξιο σχολιασμου.
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Άβαταρ μέλους
Μ.Δ.Κ.
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1324
Εγγραφή: Τετ Ιουν 16, 2010 8:55 am

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Μ.Δ.Κ. »

Captain Yiannis έγραψε:
Δεν σας επιτρέπω

Είναι σωστή έκφραση αυτή αδελφέ; Νομίζεις ότι εμείς μετά χαράς, σχολιάζουμε αρνητικά ανακοινώσεις Ιεραρχίας;
Captain Yiannis έγραψε:
να κάνετε κρίσεις

Το δικαίωμα και τη δυνατότητα της κρίσεως το έχει δώσει ο ίδιος ο Θεός, ΄΄ου κρίνατε κατ όψιν¨΄δικαίαν κρίσιν κρίνατε΄΄ κλπ
Captain Yiannis έγραψε:
και επικρίσεις Αρχιερέων και Αρχιεπισκόπων.

Εάν κακώς ομίλησε τις ( ενώπιον νοητού Καϊάφα), μαρτύρησον περί του κακού,εαν καλώς τι μας δέρεις;
Αληθές είναι το πραγματικό, και Αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
Άβαταρ μέλους
Captain Yiannis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Captain Yiannis »

Τα είπε μιά χαρά ο Νίκος , λίγα ίσως , θα μπορούσα να προσθέσω , όμως δεν θα περιπέσω σε τέτοιο ατόπημα.
Ψάξε μέσα σου και θα δείς τι είπες σωστό και τι λάθος.

Όσον αφορά το δεν σας επιτρέπω σημαίνει ό τ ι
τον Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο Κρήτης , κκ Ειρηναίο , γνωρίζω εκ του μακρόθεν τα τελευταία σαράντα χρόνια , τουλάχιστον.
Και έτσι λοιπόν, επειδή αμφιβάλω εάν εσείς τον γνωρίζεται ,
(-και αυτό από τα γραφόμενα κάποιων , :8
-όσον αφορά εσένα Κυριάκο , δεν σε ανέφερα ονομαστικά :8 )
έκρινα ότι πρέπει να μιλήσω , έστω και έτσι.
Ο καθένας άλλωστε δεν μπορεί να πει "δεν σας επιτρέπω"

Ζητώ συγνώμη.

Νάναι ευλογημένο
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Thomas15n
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 873
Εγγραφή: Τετ Μαρ 28, 2007 5:00 am

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Thomas15n »

Ας περιμένουμε λίγο να δούμε τί θα γίνει αν το αφήσει η Ιεραρχία και περάσει πάνω από εξάμηνο δεν πάμε καλά αν όμως ασχοληθούν σχετικά κοντά θα βγεί κάποιο αποτέλεσμα και για τον λαό, λίγη υπομονή όχι όμως και πολύ. Γιά το άλλο η αποκάλυψη είναι σαφέστατη το χάραγμα θα γίνει τον καιρό του Αντίχριστου στο μέτωπο και στο δεξί χέρι, ακόμη δεν έχει συμβεί δεν λέω να εφησυχάζουμε αλλά όχι και να πανικοβληθούμε κι'όλας από τώρα. Ψυχραιμία.
Ο καθένας μας έχει μυαλό και ενδιαφέρεται ο ίδιος ο Θεός δεν μας καλύπτει μόνο η ιεραρχία απόλυτα υπάρχει και ο Χριστός μην τον βάζουμε στην άκρη, λέτε να μας αφήσει χωρίς βοήθεια; Δεν το πιστεύω, και ο λαός και ο κλήρος είναι υπό τον Θεό.
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Dimitris39 »

Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Dimitris39 έγραψε:Πατηστε εδω :mrgreen:
:wav :wav :wav

Ηταν ο μοναδικός τρόπος να ξαναγράψω σε αυτό το τόπικ!! :lol: :lol: :lol:
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από ψυχουλα »

Dimitris39 έγραψε:Πατηστε εδω :mrgreen:
ευτυχως που ειπες καληνύχτα εσυ απο τη μία το μεσημέρι!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Andreasmas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
Τοποθεσία: Κορινθία

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Andreasmas »

dionysisgr έγραψε:"..Αλλά τι περιμένεις όταν οι περισσότεροι φοβούνται να πούν ακόμα και τη γνώμη τους; Δείτε πόσοι συμμετέχουν στη συζήτηση και βγάλτε τα συμπεράσματά σας...."
Διονύση αγαπητέ μου αδελφέ ,ξέφυγες δε λέγονται τα λόγια αυτά .
Μη γίνεσαι κριτής των πάντων ,γιατί ζημιώνεις την ψυχή σου.

Κανείς μα κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τον αγώνα που κάνει ο κάθε αδελφός του εναντίον του ίδιου του κακού του εαυτού.
Κανείς δεν είναι σε θέση να ξέρει το γιατί ο άλφα ή ο βήτα διάλεξε τον αγώνα της σιωπής και της ατομικής πνευματικής του περισυλλογής .
Μην τον κατακρίνεις και μην τον χλευάζεις, γιατί άλλα είναι δυνατόν να φέρει ο χρόνος .
Όλα αλλάζουν ,τα πάντα διαφοροποιούνται στη ζωή.
Τα δυνατά γίνονται αδύνατα και τα αδύνατα δυνατά .
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
vasilisalt
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6177
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από vasilisalt »

Νομίζω πως τα πράγματα είναι απλά.
Τα έχουν πει και αρκετοί γεροντάδες.
Με τις κάρτες και τα τοιαύτα θα καταφέρουν να είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ
η σχέση του πολίτη με αυτά.
Όποιος δεν συμμετέχει, θα δυσκολεύεται πολύ,
Κάποια στιγμή ως ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ θα μας φέρουν και το χάραγμα.

Η θέση της εκκλησίας δεν είναι τόσο απλή.
Από τη μία δεν φαίνεται δυνατό να απαγορεύσει ΑΠΟ ΤΩΡΑ στους πιστούς να τη παραλάβουν,
γιατί δεν έχει επαρκή επιχειρήματα.
Από τη άλλη νομίζω δεν πρέπει να ξεκινάει με ευχολόγια για τη κάρτα, γιατί δίνει λάθος μηνύματα
και για τώρα αλλά βασικά για το μέλλον.
Νομίζω πως καλά κάνει η ιεραρχία και το μελετά με δύο και ίσως με περισσότερες επιτροπές.
Γιατί λέμε ότι δεν είναι χάραγμα, αλλά πρέπει να κλείσει κάθε πιθανότητα περί τούτου.
Και νομίζω πως τελικά αν δεν είναι χάραγμα, να πει το ναι με ΔΕΚΑΔΕΣ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ, ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ,
ώστε να καταλάβει το πλήρωμα τους φόβους για το μέλλον!!! Να καταλάβει που το πάνε.

Τώρα για τους σκληρούς.
Μια απόφαση έτσι απλά της ιεραρχίας για καταδίκη της κάρτας θα είναι πιθανό να λειτουργήσει απέναντι στους πολίτες
όπως το παραμύθι με το ψέυτη βοσκό που φώναζε συνέχεια για κλέφτες, και όταν τελικά ήρθαν δεν τον πίστεψε κανένας.
Και επίσης αφ υψηλού εύκολα τα λέτε.
Τον κακομοίρη τον παππού που τον έπεισαν για το σατανικό ΑΜΚΑ, ποιος θα τον βοηθήσει που πρέπει να ζει χωρίς περίθαλψη?
Δεν είναι τόσο απλά.

Για τους μαλακούς.
Η αλλοίωση γίνεται σιγά και σταθερά.
Όταν κάποιος έχει βάλει στο μάτι το ωραίο σου περιουσιακό στοιχείο, πρώτος πάντα σου δίνει δανεικά και βοήθεια.
Δεν είναι όλα όπως φάινονται.
Ας είμαστε λίγο επιφυλακτικοί. Δεν είναι κακό να το εξετάσουμε και να το ξαναεξετάσουμε και να το δούμε από όλες τις πλευρές του.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”