Εγώ πάντως σας δηλώνω ότι δεν θα την πάρω την "γρουσούζα"!
Η Εκκλησία δεν νομίζω να με υποχρεώσει να την πάρω, έτσι δεν είναι ?
Αααααααααααα πιαααααα!
Συντονιστής: Συντονιστές

panagiotisspy έγραψε:Με κούρασε πια το θέμα της κάρτας..
Εγώ πάντως σας δηλώνω ότι δεν θα την πάρω την "γρουσούζα"!
Η Εκκλησία δεν νομίζω να με υποχρεώσει να την πάρω, έτσι δεν είναι ?![]()
![]()
Αααααααααααα πιαααααα!![]()
![]()
![]()
![]()




Διονύση αγαπητέ μου αδελφέ ,ξέφυγες δε λέγονται τα λόγια αυτά .dionysisgr έγραψε:"..Αλλά τι περιμένεις όταν οι περισσότεροι φοβούνται να πούν ακόμα και τη γνώμη τους; Δείτε πόσοι συμμετέχουν στη συζήτηση και βγάλτε τα συμπεράσματά σας...."
