Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Συντονιστής: Συντονιστές
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4281
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Ενταξει αυτοι εκει στην Κρητη, απο οτι φαινεται ειναι defacto σεσωσμενοι, οτι και να γινει,
με υπογραφη, ανωθεν,
και εκτος επικρατειας και πεδιου βολης διαβολου-αντιχριστου,
οποτε σου λεει, εμεις καθαρισαμε,
οποτε εσεις απο κατω καντε οτι καταλαβαινετε,
τσακιστειτε να βρειτε τον Χριστο να Τον βαλετε μεσα σας,
και δεν θα σας πειραξει κανενας..
Λες και τοσο καιρο, δεν εχουμε τον Χριστο μεσα μας, αλλα τον.. "αλλον".
Και εαν ειχαμε τον "αλλον", θα καναμε σαν τρελλοι για το θεμα αυτο,
και δεν θα ειχαμε βαλει απο καμμια δεκαρια καρτες και οταν ερθουν με το καλο.. και τσιπακια,
ο καθενας, να την περναμε και ζαχαρη..
Αντε γιατι.. αστο καλυτερα, γιατι θα σκανδαλιστουμε ασχημα και δεν κανει.
Παμε παρακατω.
Ενα παραδειγμα - ερωτηση, θα καταθεσω μονο, και το αφιερωνω στον αγαπητο μου Νικολαο,
που θα τα βρει ολα με την λογικη του, και του το ευχομαι ολοψυχα.
Ο εν ενεργεια, Καθηγουμενος, πολιος γεροντας, Αρχιμανδριτης, ο Φιλοθεος της Καρακαλλου,
απο τους πιο σεβαστους και οσιους γερονταδες αυτην την στιγμη στο Αγιον Ορος,
κατα γενικη ομολογια, και τον ειδατε και οσοι πηγαμε τον Μαϊο επανω,
που υπεγραψε απο τους πρωτους την αρνηση παραλαβης της ρημαδιασμενης καρτας πολιτη,
που ολοι μας ξερουμε που οδηγει, απο εκει και περα,
λοιπον ποιο απο τα παρακατω, κατα την γνωμη σου,
σεβαστε Νικολαε συμβαινει μαζι του;
1.Λειτουργει με το μυαλο και οχι με την καρδια;
η
2.Λειτουργει με την καρδια και χωρις μυαλο;
3.Ειναι ανευθυνος;
4.Ειναι παραπληροφορημενος;
5.Πλαναται και πλανα;
7.Eχει μωρο ζηλο ου κατ'επιγνωσην;
η
6.Εχει πνευμα Θεου και βλεπει τι ερχεται;
7.Εχει διαπυρη προσευχη, και μεσω αυτης εχει
'πληροφορια' οτι εφτασε ο καιρος που προφητευεται;
Μπορεις να μας τα ξεδιαλυνεις Νικολαε, γιατι εγω με τον φτωχο μου λογισμο, εχω μπερδευτει,
γιατι τα βλεπω με την καρδια.
Εσυ που τα βλεπεις με την λογικη για βοηθησε με λιγο. Τι λες;
με υπογραφη, ανωθεν,
και εκτος επικρατειας και πεδιου βολης διαβολου-αντιχριστου,
οποτε σου λεει, εμεις καθαρισαμε,
οποτε εσεις απο κατω καντε οτι καταλαβαινετε,
τσακιστειτε να βρειτε τον Χριστο να Τον βαλετε μεσα σας,
και δεν θα σας πειραξει κανενας..
Λες και τοσο καιρο, δεν εχουμε τον Χριστο μεσα μας, αλλα τον.. "αλλον".
Και εαν ειχαμε τον "αλλον", θα καναμε σαν τρελλοι για το θεμα αυτο,
και δεν θα ειχαμε βαλει απο καμμια δεκαρια καρτες και οταν ερθουν με το καλο.. και τσιπακια,
ο καθενας, να την περναμε και ζαχαρη..
Αντε γιατι.. αστο καλυτερα, γιατι θα σκανδαλιστουμε ασχημα και δεν κανει.
Παμε παρακατω.
Ενα παραδειγμα - ερωτηση, θα καταθεσω μονο, και το αφιερωνω στον αγαπητο μου Νικολαο,
που θα τα βρει ολα με την λογικη του, και του το ευχομαι ολοψυχα.
Ο εν ενεργεια, Καθηγουμενος, πολιος γεροντας, Αρχιμανδριτης, ο Φιλοθεος της Καρακαλλου,
απο τους πιο σεβαστους και οσιους γερονταδες αυτην την στιγμη στο Αγιον Ορος,
κατα γενικη ομολογια, και τον ειδατε και οσοι πηγαμε τον Μαϊο επανω,
που υπεγραψε απο τους πρωτους την αρνηση παραλαβης της ρημαδιασμενης καρτας πολιτη,
που ολοι μας ξερουμε που οδηγει, απο εκει και περα,
λοιπον ποιο απο τα παρακατω, κατα την γνωμη σου,
σεβαστε Νικολαε συμβαινει μαζι του;
1.Λειτουργει με το μυαλο και οχι με την καρδια;
η
2.Λειτουργει με την καρδια και χωρις μυαλο;
3.Ειναι ανευθυνος;
4.Ειναι παραπληροφορημενος;
5.Πλαναται και πλανα;
7.Eχει μωρο ζηλο ου κατ'επιγνωσην;
η
6.Εχει πνευμα Θεου και βλεπει τι ερχεται;
7.Εχει διαπυρη προσευχη, και μεσω αυτης εχει
'πληροφορια' οτι εφτασε ο καιρος που προφητευεται;
Μπορεις να μας τα ξεδιαλυνεις Νικολαε, γιατι εγω με τον φτωχο μου λογισμο, εχω μπερδευτει,
γιατι τα βλεπω με την καρδια.
Εσυ που τα βλεπεις με την λογικη για βοηθησε με λιγο. Τι λες;
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ, ΑΝ Η ΚΑΡΤΑ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΖΗΤΑΓΑΜΕ ΤΩΡΑ.
Μας στερούν την ελευθερία, μας δένουν σιγα σιγά, μας οδηγούν δεμένους χειροπόδαρα, στο μελλοντικό ( έτσι όπως και όταν τα καταφέρουν - για το ΄΄όταν και το πότε΄΄έχει λόγο και ο Θεός -) χάραγμα.
Όποιος έχει αντίθετη άποψη σ'αυτό να το δηλώσει ξεκάθαρα για να ξέρουμε τι συζητάμε.
Υπάρχει και πνευματικό και πολιτικό ζήτημα. Αλλά τι περιμένεις όταν οι περισσότεροι φοβούνται να πούν ακόμα και τη γνώμη τους; Δείτε πόσοι συμμετέχουν στη συζήτηση και βγάλτε τα συμπεράσματά σας....
Μας στερούν την ελευθερία, μας δένουν σιγα σιγά, μας οδηγούν δεμένους χειροπόδαρα, στο μελλοντικό ( έτσι όπως και όταν τα καταφέρουν - για το ΄΄όταν και το πότε΄΄έχει λόγο και ο Θεός -) χάραγμα.
Όποιος έχει αντίθετη άποψη σ'αυτό να το δηλώσει ξεκάθαρα για να ξέρουμε τι συζητάμε.
Υπάρχει και πνευματικό και πολιτικό ζήτημα. Αλλά τι περιμένεις όταν οι περισσότεροι φοβούνται να πούν ακόμα και τη γνώμη τους; Δείτε πόσοι συμμετέχουν στη συζήτηση και βγάλτε τα συμπεράσματά σας....
Αληθές είναι το πραγματικό, και Αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
το πιο πιθανο ειναι το 6-7, αλλα το καλυτερο ειναι την επομενη φορα να τον ρωτησουμε τον λογο, για να μην κανουμε εικασιες, αν και αυτοι οι ανθρωποι οπως ειπατε και εσεις ειναι φωτισμενοι και οταν αφορα κατι που ειναι για ολους μας δεν περνουν μια θεση ελαφρα την καρδια, αυτο ειναι το μονο σιγουρο.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4281
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
"..Αλλά τι περιμένεις όταν οι περισσότεροι φοβούνται να πούν ακόμα και τη γνώμη τους; Δείτε πόσοι συμμετέχουν στη συζήτηση και βγάλτε τα συμπεράσματά σας...."
Μ.Δ.Κ. ειπες τα πραγματα με το ονομα τους. Ετσι ακριβως.
Οταν εσυ χ,ψ,ζ αδερφε Ορθοδοξε Χριστιανε, δεν εχεις καν γνωμη,
και δεν τολμας να εκφερεις καν λογο,
περιμενεις να προχωρησεις και παρακατω σε.. αρνησεις και αγωνες; Πως; Δια μαγειας; Ξαφνικα;
Ε, οχι, ρε παιδια, μην κοροϊδευομαστε και μεταξυ μας.
Oι πιο πολλοι, εχουμε ξεπουλησει απο τωρα, δεν χρειαζεται ουτε καν η καρτα να ερθει για να φανει αυτο.
Δεν μιλαμε για το χαραγμα, αυτο αστο..
Δεν φερνει κυριοι, η αρνηση του μαμμωνα και η ομολογια του Χριστου, τον αγωνα και την προετοιμασια.
Αντιθετως.
Η προετοιμασια και ο αγωνας φερνουν ως φυσικη συνεπεια, την αρνηση του μαμμωνα και την ομολογια του Χριστου.
Καπου τα εχουμε δει λιγο αναποδα μου φαινεται.
Μ.Δ.Κ. ειπες τα πραγματα με το ονομα τους. Ετσι ακριβως.
Οταν εσυ χ,ψ,ζ αδερφε Ορθοδοξε Χριστιανε, δεν εχεις καν γνωμη,
και δεν τολμας να εκφερεις καν λογο,
περιμενεις να προχωρησεις και παρακατω σε.. αρνησεις και αγωνες; Πως; Δια μαγειας; Ξαφνικα;
Ε, οχι, ρε παιδια, μην κοροϊδευομαστε και μεταξυ μας.
Oι πιο πολλοι, εχουμε ξεπουλησει απο τωρα, δεν χρειαζεται ουτε καν η καρτα να ερθει για να φανει αυτο.
Δεν μιλαμε για το χαραγμα, αυτο αστο..
Δεν φερνει κυριοι, η αρνηση του μαμμωνα και η ομολογια του Χριστου, τον αγωνα και την προετοιμασια.
Αντιθετως.
Η προετοιμασια και ο αγωνας φερνουν ως φυσικη συνεπεια, την αρνηση του μαμμωνα και την ομολογια του Χριστου.
Καπου τα εχουμε δει λιγο αναποδα μου φαινεται.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Και αν είχαμε πραγματική αγάπη για το Χριστό, θα είχαμε έξω βάλλει τον φόβο - εγώ πρώτος-.
Αληθές είναι το πραγματικό, και Αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Συμφωνώ βεβαίως.Μ.Δ.Κ. έγραψε:ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ, ΑΝ Η ΚΑΡΤΑ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΖΗΤΑΓΑΜΕ ΤΩΡΑ.
Μας στερούν την ελευθερία, μας δένουν σιγα σιγά, μας οδηγούν δεμένους χειροπόδαρα, στο μελλοντικό ( έτσι όπως και όταν τα καταφέρουν - για το ΄΄όταν και το πότε΄΄έχει λόγο και ο Θεός -) χάραγμα.
Αλλά το έχουμε πει τόσες φορές όμως.
Το ζήτημα που δεν έχει επαρκώς απαντηθεί, είναι κατά πόσον περιμένουμε
1. να μας τα πει -με το νι και με το σίγμα- η Εκκλησία, τι ακριβώς να κάνουμε δηλαδή,
ή,
2. κατά πόσον χρειάζεται να κάνουμε κι' εμείς κάτι - έστω μικρό, πέραν της προσευχής.
Υπομονή και προσευχή λοιπόν?
ή
κάτι ακόμα, μαζί με την υπομονή και την προσευχή?
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Η προηγούμενη δημοσίευσή μου, είναι κάπως άκυρη, έχει απαντήσει κατά βάσιν ο Διονύσης σε αυτό που ρώτησα προηγουμένως.
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26233
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Η άρνηση της Εκκλησίας να πάρει θέση, όπως επιβάλλεται να κάνει, όπως είπε και ο μακαριστός Γέροντας Παΐσιος είναι η αιτία του κάθε είδους πανικού.
Εντάξει, ας συμμεριστώ την άποψη του Καρντάς (χημικού το επάγγελμα) ότι δεν πρέπει να φοβόμαστε τους αριθμούς και ότι τίποτε το πνευματικά κολάσιμο δεν υποκρύπτεται στις κάθε είδους κάρτες που θα κυκλοφορήσουν άμεσα.
Γιατί δεν βγαίνετε κύριοι Ιεράρχες να πάρετε μια ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ;
"Πάρε την κάρτα, δεν υπάρχει κάτι το μεμπτόν"!
Τόσο εύκολο είναι!
Κι επειδή, όπως σωστά λέγει ο Νίκος:
Όσο δεν το κάνουν, μου έρχονται στο νου τα λόγια του μακαριστού Παϊσίου:
-Γέροντα, ...θα έρθει ο προφήτης Ηλίας στη γη;
-(χαμογελώντας) Ο προφήτης Ηλίας τροχάει και ετοιμάζει την μαχαίρα του! Και μάλιστα θα αρχίσει πρώτα από τους πατριάρχες, δεσποτάδες, παπάδες και μοναχούς!
-Και λαϊκούς!
-Τα δικά σας είναι αγνοήματα, ενώ τα δικά μας αμαρτήματα!
Εντάξει, ας συμμεριστώ την άποψη του Καρντάς (χημικού το επάγγελμα) ότι δεν πρέπει να φοβόμαστε τους αριθμούς και ότι τίποτε το πνευματικά κολάσιμο δεν υποκρύπτεται στις κάθε είδους κάρτες που θα κυκλοφορήσουν άμεσα.
Γιατί δεν βγαίνετε κύριοι Ιεράρχες να πάρετε μια ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ;
"Πάρε την κάρτα, δεν υπάρχει κάτι το μεμπτόν"!
Τόσο εύκολο είναι!
Κι επειδή, όπως σωστά λέγει ο Νίκος:
Είναι επομένως επιτακτική η ανάγκη οι Ιεράρχες να προστετεύσουν το πτωχό ποίμνιο.filotas έγραψε:Ο κόσμος πανικοβάλεται, επειδή κάποιοι έσπευσαν να τον πανικοβάλουν έστω και από καλή πρόθεση, και δυστυχώς δεν έχει την απαραίτητη κατάρτιση, ώστε να μπορεί να σταθεί κριτικά απέναντι στα μηνύματα που παίρνει.
Όσο δεν το κάνουν, μου έρχονται στο νου τα λόγια του μακαριστού Παϊσίου:
-Γέροντα, ...θα έρθει ο προφήτης Ηλίας στη γη;
-(χαμογελώντας) Ο προφήτης Ηλίας τροχάει και ετοιμάζει την μαχαίρα του! Και μάλιστα θα αρχίσει πρώτα από τους πατριάρχες, δεσποτάδες, παπάδες και μοναχούς!
-Και λαϊκούς!
-Τα δικά σας είναι αγνοήματα, ενώ τα δικά μας αμαρτήματα!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
η αληθεια ειναι οτι αν ελεγε η Συνοδος μη παρετε τη καρτα μετα θα λεγαν καποιοι, α ειναι μια απλη Συνοδος, δεν ειναι Οικουμενικη, δεν ειναι αλανθαστη!!! μετα αν γινοταν και πανορθοδοξη και προτρεπε να μη παρουμε τη καρτα παλι θα λεγαν οτι δεν ειναι εγκυρη γιατι ο ταδε κι ο ταδε ειναι fake ποιμεναρχης κτλ.
αμα θες να βαυκαλιζεσαι, βρισκεις τροπο!
κι οποιος δε θελει να ζυμωσει τρεις μερες κοσκινιζει!
παρολαυτα η Εκκλησία πρεπει να παρει θεση.
αμα θες να βαυκαλιζεσαι, βρισκεις τροπο!
κι οποιος δε θελει να ζυμωσει τρεις μερες κοσκινιζει!
παρολαυτα η Εκκλησία πρεπει να παρει θεση.
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
- Captain Yiannis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3182
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Σταματήστε επιτέλους
Δεν σας επιτρέπω να κάνετε κρίσεις και επικρίσεις Αρχιερέων και Αρχιεπισκόπων.
Αρκετά.
Ποιός είσαι εσύ Διονύση και Απόστολε και κάθε άλλος που θα κρίνει τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης??
Μήπως τον ξέρετε?? ή μήπως νομίζετε ότι κατά λάθος είναι εκεί ??
Συνέλθετε
Αν είναι ευλογημένο
Δεν σας επιτρέπω να κάνετε κρίσεις και επικρίσεις Αρχιερέων και Αρχιεπισκόπων.
Αρκετά.
Ποιός είσαι εσύ Διονύση και Απόστολε και κάθε άλλος που θα κρίνει τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης??
Μήπως τον ξέρετε?? ή μήπως νομίζετε ότι κατά λάθος είναι εκεί ??
Συνέλθετε
Αν είναι ευλογημένο
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.