Χρόνια πολλά Σμαρούλα!!!

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!

Δημοσίευση από Teri »

Για σένα Σμαρώ!!! :8
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!

Δημοσίευση από smarti »

Αποστόλη στην ερώτηση που μου έκανες για την μητέρα που έδειξε τόσο μεγάλη πίστη εκείνη τη στιγμή, νομίζω μαλλον δεν έχω λόγια να πω...Από τη ζωή αυτών των Αγίων ανθρώπων παίρνουμε παραδείγματα από τον αγώνα τον οποίο κάνανε και μας άφησαν εμάς παρακαταθήκη, ωστε να τους έχουμε σαν παράδειγμα κάθε μέρα μπροστά στα μάτια μας και να προσπαθούμε κάθε μέρα και για το καλύτερο , για το πως θα αρέσουμε πιο πολύ τον Κύριο μας, για τη σωτηρία της ψυχής μας. Μακάρι να μπορέσουμε έστω και λιγάκι να τους μοιάσουμε :cry: :cry: :cry: :cry:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!

Δημοσίευση από smarti »

Teri έγραψε:Για σένα Σμαρώ!!! :8
Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26226
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!

Δημοσίευση από aposal »

smarti έγραψε:Αποστόλη στην ερώτηση που μου έκανες για την μητέρα που έδειξε τόσο μεγάλη πίστη εκείνη τη στιγμή, νομίζω μαλλον δεν έχω λόγια να πω...Από τη ζωή αυτών των Αγίων ανθρώπων παίρνουμε παραδείγματα από τον αγώνα τον οποίο κάνανε και μας άφησαν εμάς παρακαταθήκη, ωστε να τους έχουμε σαν παράδειγμα κάθε μέρα μπροστά στα μάτια μας και να προσπαθούμε κάθε μέρα και για το καλύτερο , για το πως θα αρέσουμε πιο πολύ τον Κύριο μας, για τη σωτηρία της ψυχής μας. Μακάρι να μπορέσουμε έστω και λιγάκι να τους μοιάσουμε :cry: :cry: :cry: :cry:
Έτσι είναι! Αυτοί είναι τα πρότυπά μας και μακάρι να του μοιάσουμε, κάποια στιγμή!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
arxontopoulo
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 22, 2007 6:00 am

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!

Δημοσίευση από arxontopoulo »

smarti έγραψε:Ναι τη βρήκα!!! Αλλα δεν μπορώ να την κρατήσω και να την ανοίξω για να την δείτε και εσείς...προσπάθησα αλλά δεν μπόρεσα...
Ορίστε Σμαρούλα!

Εικόνα
Όπως αγαπάς!
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!

Δημοσίευση από smarti »

Σε ευχαριστώ πολύ Βασίλη!! :105 :105
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
tanos
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Δευ Ιαν 07, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: κεντρικη ελλάδα

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!

Δημοσίευση από tanos »

Σμάρω τα Χρόνια Πολλά και απο μένα.Να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
Άβαταρ μέλους
heart
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1069
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 6:24 pm
Τοποθεσία: Κωσταντινος@Ευβοια

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!

Δημοσίευση από heart »

ΣΜΑΡΟΥΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ
"Κάθε πρωΐ ο Θεός ευλογεί τον κόσμο με το ένα χέρι, άλλ' όταν ιδή κανέναν ταπεινό άνθρωπο, τον ευλογεί με τα δυο Του χέρια. εκείνος πού έχει μεγαλύτερη ταπείνωση, είναι ο μεγαλύτερος από όλους." παπά Τύχων
HXOS
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: Δευ Σεπ 18, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΗΣ@ΚΡΗΤΗ

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!

Δημοσίευση από HXOS »

ΕΤΗ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΣΟΥ ΕΟΡΤΗ.
Εικόνα
ΣΥΝ ΘΕΩ ΠΑΝΤΑΧΟΥ,ΦΟΒΟΣ ΟΥΔΑΜΟΥ.
VASSILIKH
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Μεσολόγγι
Επικοινωνία:

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!

Δημοσίευση από VASSILIKH »

Χρόνια πολλά και ευλογημένα!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”