Χρόνια πολλά Σμαρούλα!!!
Συντονιστής: Συντονιστές
- Teri
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!
Για σένα Σμαρώ!!!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!
Αποστόλη στην ερώτηση που μου έκανες για την μητέρα που έδειξε τόσο μεγάλη πίστη εκείνη τη στιγμή, νομίζω μαλλον δεν έχω λόγια να πω...Από τη ζωή αυτών των Αγίων ανθρώπων παίρνουμε παραδείγματα από τον αγώνα τον οποίο κάνανε και μας άφησαν εμάς παρακαταθήκη, ωστε να τους έχουμε σαν παράδειγμα κάθε μέρα μπροστά στα μάτια μας και να προσπαθούμε κάθε μέρα και για το καλύτερο , για το πως θα αρέσουμε πιο πολύ τον Κύριο μας, για τη σωτηρία της ψυχής μας. Μακάρι να μπορέσουμε έστω και λιγάκι να τους μοιάσουμε

Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!
Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!Teri έγραψε:Για σένα Σμαρώ!!!![]()
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26226
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!
Έτσι είναι! Αυτοί είναι τα πρότυπά μας και μακάρι να του μοιάσουμε, κάποια στιγμή!smarti έγραψε:Αποστόλη στην ερώτηση που μου έκανες για την μητέρα που έδειξε τόσο μεγάλη πίστη εκείνη τη στιγμή, νομίζω μαλλον δεν έχω λόγια να πω...Από τη ζωή αυτών των Αγίων ανθρώπων παίρνουμε παραδείγματα από τον αγώνα τον οποίο κάνανε και μας άφησαν εμάς παρακαταθήκη, ωστε να τους έχουμε σαν παράδειγμα κάθε μέρα μπροστά στα μάτια μας και να προσπαθούμε κάθε μέρα και για το καλύτερο , για το πως θα αρέσουμε πιο πολύ τον Κύριο μας, για τη σωτηρία της ψυχής μας. Μακάρι να μπορέσουμε έστω και λιγάκι να τους μοιάσουμε![]()
![]()
![]()
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
arxontopoulo
- Συστηματικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 22, 2007 6:00 am
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!
Ορίστε Σμαρούλα!smarti έγραψε:Ναι τη βρήκα!!! Αλλα δεν μπορώ να την κρατήσω και να την ανοίξω για να την δείτε και εσείς...προσπάθησα αλλά δεν μπόρεσα...

Όπως αγαπάς!
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!
Σε ευχαριστώ πολύ Βασίλη!!

Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
-
tanos
- Βασικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 136
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 07, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: κεντρικη ελλάδα
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!
Σμάρω τα Χρόνια Πολλά και απο μένα.Να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
- heart
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1069
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 6:24 pm
- Τοποθεσία: Κωσταντινος@Ευβοια
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!
ΣΜΑΡΟΥΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ
"Κάθε πρωΐ ο Θεός ευλογεί τον κόσμο με το ένα χέρι, άλλ' όταν ιδή κανέναν ταπεινό άνθρωπο, τον ευλογεί με τα δυο Του χέρια. εκείνος πού έχει μεγαλύτερη ταπείνωση, είναι ο μεγαλύτερος από όλους." παπά Τύχων
-
HXOS
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 339
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 18, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΗΣ@ΚΡΗΤΗ
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!
ΕΤΗ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΣΟΥ ΕΟΡΤΗ.

ΣΥΝ ΘΕΩ ΠΑΝΤΑΧΟΥ,ΦΟΒΟΣ ΟΥΔΑΜΟΥ.
-
VASSILIKH
- Συστηματικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 156
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Μεσολόγγι
- Επικοινωνία:
Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΜΑΡΟΥΛΑ!!!
Χρόνια πολλά και ευλογημένα!