Σελίδα 3 από 3

Re: Καλή Σαρακοστή σε όλους και Συγγνώμη!!!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 10, 2012 2:57 pm
από vasilisalt
Συγνώμη μέσα από την καρδιά μου σε όσους έχω ενοχλήσει.

Ένα μεγάλο συγνώμη οφείλω στο Στάθη για κόλλημα που έφαγα παλιότερα.
Επειδή το έψαξα είχε δίκιο. Οι δικές μου γενικεύσεις αδικούσαν την ουσία.
Θα το ζητήσω και δια ζώσης στις 24 Μαίου με λίγα λόγια και μια μεγάλη αγκαλιά.

Για το ίδιο θέμα οφείλω ένα συγνώμη και στον Φιλώτα.

Και φυσικά ένα γενικό συγνώμη σε όσους έχω πληγώσει!!!

Re: Καλή Σαρακοστή σε όλους και Συγγνώμη!!!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 11, 2012 2:16 pm
από aposal
Σε συγχωρώ αν και με έχεις αδικήσει πολλάκις!

Re: Καλή Σαρακοστή σε όλους και Συγγνώμη!!!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 11, 2012 6:07 pm
από ΜΙΧΣ
vasilisalt έγραψε:Συγνώμη μέσα από την καρδιά μου ...
Βοήθειά σου όταν κοινωνήσεις Βασίλη! Η Παναγία μας να σε σκέπη και η Αγία μας Τριάδα να σε φωτίζει πάντα.

Re: Καλή Σαρακοστή σε όλους και Συγγνώμη!!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 12, 2012 7:37 am
από stathis73
vasilisalt έγραψε:Συγνώμη μέσα από την καρδιά μου σε όσους έχω ενοχλήσει.

Ένα μεγάλο συγνώμη οφείλω στο Στάθη για κόλλημα που έφαγα παλιότερα.
Επειδή το έψαξα είχε δίκιο. Οι δικές μου γενικεύσεις αδικούσαν την ουσία.
Θα το ζητήσω και δια ζώσης στις 24 Μαίου με λίγα λόγια και μια μεγάλη αγκαλιά.

Για το ίδιο θέμα οφείλω ένα συγνώμη και στον Φιλώτα.

Και φυσικά ένα γενικό συγνώμη σε όσους έχω πληγώσει!!!

Συγχωρεμένος Βασίλη άλλωστε εκείνο που έχει σημασία είναι να έχουμε την διάκριση και κυρίως την ταπείνωση να λέμε αυτήν την λέξη "συγγνώμη" και αυτό δείχνει άνθρωπο με ανοικτό και ταπεινό πνεύμα.

Συγγνώμη και από μένα και πάλι...

Re: Καλή Σαρακοστή σε όλους και Συγγνώμη!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 28, 2012 8:59 am
από panagiotisspy
Σε 18 μέρες από σήμερα, το λαμπρό φως της Αναστάσεως του Κυρίου, θα καταπεμφθεί σε όλους μας..
Γι' αυτό ας έχουμε Αγάπη,
και....
panagiotisspy έγραψε:Μην ξεχνιόμαστε..
Σας ευχαριστώ όλες και όλους.. :oops: :8
Και συγχωρέστε με σας παρακαλώ.. :( :cry:
:8 :8 :8 :8

Re: Καλή Σαρακοστή σε όλους και Συγγνώμη!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 28, 2012 9:06 am
από angieholi
panagiotisspy έγραψε:Σε 18 μέρες από σήμερα,
Πότε πέρασαν οι μέρες βρε παιδί μου........................ :105 :105 :105 :105 :105

Re: Καλή Σαρακοστή σε όλους και Συγγνώμη!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 28, 2012 9:09 am
από stathis73
panagiotisspy έγραψε:Σε 18 μέρες από σήμερα, το λαμπρό φως της Αναστάσεως του Κυρίου, θα καταπεμφθεί σε όλους μας..
Γι' αυτό ας έχουμε Αγάπη,
και....
panagiotisspy έγραψε:Μην ξεχνιόμαστε..
Σας ευχαριστώ όλες και όλους.. :oops: :8
Και συγχωρέστε με σας παρακαλώ.. :( :cry:
:8 :8 :8 :8
Θα έλεγα Παναγιώτη αγαπημένε μου αδελφέ ............Ανέσπερο φως της Αναστάσεως, γιατί όπως και η Βασιλεία Του Θεού μας δεν θα δύση ποτέ έτσι και το Άγιο Φως δεν δύει ποτέ. :8 :8 :8

Re: Καλή Σαρακοστή σε όλους και Συγγνώμη!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 28, 2012 9:12 am
από panagiotisspy
stathis73 έγραψε:
panagiotisspy έγραψε:Σε 18 μέρες από σήμερα, το λαμπρό φως της Αναστάσεως του Κυρίου, θα καταπεμφθεί σε όλους μας..
Γι' αυτό ας έχουμε Αγάπη,
και....
panagiotisspy έγραψε:Μην ξεχνιόμαστε..
Σας ευχαριστώ όλες και όλους.. :oops: :8
Και συγχωρέστε με σας παρακαλώ.. :( :cry:
:8 :8 :8 :8
Θα έλεγα Παναγιώτη αγαπημένε μου αδελφέ ............Ανέσπερο φως της Αναστάσεως, γιατί όπως και η Βασιλεία Του Θεού μας δεν θα δύση ποτέ έτσι και το Άγιο Φως δεν δύει ποτέ. :8 :8 :8
Συμφωνώ Στάθη μου, Ανέσπερο είναι πράγματι το Φως της Αγάπης Του.... :8 :8 :8 :8