Σελίδα 19 από 29

Re: Ας γνωριστούμε καλύτερα,,

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 04, 2009 7:19 pm
από magdalini
Kαλως μας ηρθες Σπυρο στην παρεα μας να μεγαλωνει η συντροφια μας .Ευχομαι καλη διαμονη και πολλα πνευματικα ωφελοι :8 :8 :8

Re: Ας γνωριστούμε καλύτερα,,

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 04, 2009 8:01 pm
από spyridonas
Ευχαριστώ παιδιά κι ελπίζω πρώτα ο θεός να φανώ αντάξιος σε μια τόσο όμορφη παρέα,βλέπω πώς όλα τα παιδιά κάνετε καλό πνευματικό αγώνα κι έχω την εντύπωση ότι είναι σαν να σας γνωρίζω, γιατί αλήθεια είναι οτι παρακολουθώ στο forum τις συζητήσεις σας εδώ και πολύ καιρό. :wink:

Re: Ας γνωριστούμε καλύτερα,,

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 05, 2009 7:46 am
από Dimitris39
Καλως ορισες Σπυριδωνα καλα να περασεις εδω στο φορουμ και σου ευχομαι καλον πνευματικον αγωνα

Re: Ας γνωριστούμε καλύτερα,,

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 05, 2009 7:54 am
από panagiotisspy
Καλώς τον Σπύρο από την Θεσσαλία!
Καλή διαμονή και καλή υπομονή!
και πάνω από όλα πνευματική ωφέλεια!

Re: Ας γνωριστούμε καλύτερα,,

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 05, 2009 8:10 am
από aposal
Καλώς ήρθες Σπύρο στην παρέα μας! Μακάρι να ωφεληθείς (και να ωφεληθούμε) από τη εδώ συμμετοχή σου!

Re: Πείτε μας Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 11, 2009 9:22 am
από toula
aposal έγραψε:Καλημέρα σε όλους και όλες. Σε δυο βδομαδούλες θα γιορτάζουμε την Γέννηση του Θεανθρώπου που έδωσε νόημα στη ζωή μας. Αυτό το νόημα που κάποιοι προσπαθούν να μας το στερήσουν, αλλά παρ' όλο τον αγώνα που μας κάνουν, εμείς, εύχομαι, να μείνουμε πιστοί στις αξίες και τα ιδανικά μας.
Στο σημερινό αγώνα εύχομαι να έχουμε συμπαραστάτες τους αγίους που τιμά η Εκκλησία μας:


1. Ο ΟΣΙΟΣ ΔΑΝΙΗΛ ο Στυλίτης
2. Ο ΟΣΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ ο Νέος Στυλίτης
3. ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΕΙΘΑΛΑΣ & ΑΚΕΨΕΗΣ
4. Ο ΑΓΙΟΣ ΜΕΙΡΑΞ
5. Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΡΣΑΒΑΣ
6. ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΕΡΕΝΤΙΟΣ, ΒΙΚΕΝΤΙΟΣ, ΑΙΜΙΛΙΑΝΟΣ και ΒΕΒΑΙΑ
7. ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΕΤΡΟΣ ο ασκητής & ΑΚΕΨΙΜΑΣ
8. Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ αυτοκράτορας του Βυζαντίου
9. Ο ΟΣΙΟΣ ΛΕΟΝΤΙΟΣ που μόνασε στην Αχαΐα
10. Ο ΟΣΙΟΣ ΝΙΚΩΝ ο Ξηρός "ο εν τω Σπηλαίω" (Ρώσος)
11. ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΡΟΠΑΤΟΡΩΝ
12. [Ο ΟΣΙΟΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ]
13. Ο άγιος Νόμων
Καλημέρα σε όλους τους αγαπητούς που είναι μέλη ή επισκέπτες στο ωραίο αυτό φόρουμ.

Είμαι νέο μέλος εδώ στο φόρουμ, το οποίο διαβάζω αρκετό καιρό και αποφάσισα τελικά να ενταχθώ κι εγώ στην παρέα σας, αν με θέλετε βέβαια, γιατί εκτός από την ωραία παρέα που έχετε, ωφελούμαι πολύ και από τα γραπτά σας.
Συμπαθώ όλα τα μέλη που γράφουν συχνά εδώ, τα νοιώθω οικεία μετά από αυτά τα χρόνια που διαβάζω τις απόψεις τους, αλλά ιδιαιτέρως αναφέρω στις συμπάθειες μου τον κύριο Απόστολο (aposal) που χωρίς να τον γνωρίζω καθόλου νοιώθω ότι μιλάμε την ίδια γλώσσα!
Ονομάζομαι Τούλα (από το Παναγιώτα) Κοτσώνη, είμαι 46 χρονών (22/4/1963), παπαδοκόρη (καμαρώνω ιδιαιτέρως γι' αυτό), παντρεμένη με μία κόρη 19 χρονών. Μένω στους Αμπελοκήπους, στην Αθήνα.

Εύχομαι σε όλους Καλά Χριστούγεννα.
Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός να χαρίζει σε όλους υγεία.

Re: Πείτε μας Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 11, 2009 9:45 am
από aposal
Καλώς ήρθες Τούλα στην όμορφη παρέα μας. Με χαρά θα σε δούμε να συμμετέχεις στο φόρουμ και να γράφεις τις απόψεις σου, γιατί οι οι γνώμες των πολλών, μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα όλα τα θέματα.
Εύχομαι ο Θεός να χαρίζει στην οικογένειά σου υπομονή, δύναμη, πίστη και ταπείνωση.

ΥΓ1: Ο χαρακτηρισμός όμορφη δεν έχει να κάνει με την εξωτερική ομορφιά (που κι αυτή είναι εκ Θεού χάρισμα), αλλά με το ότι λόγω αντικειμένου συζήτησης ευελπιστούμε να έχουμε μαζί τους αγίους μας.
ΥΓ2: Γεννηθήκαμε την ίδια μέρα (22/4) αλλά εσύ άργησες ένα χρόνο!

Re: Πείτε μας Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 11, 2009 10:32 am
από toula
Απόστολε σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Παίρνω το θάρρος και σου απευθύνομαι στον ενικό γιατί έτσι μου απάντησες και εσύ.
Θα προσπαθήσω να συμμετέχω στις συζητήσεις σας με τις απόψεις μου, πάντα βέβαια στο μέτρο των γνώσεών μου και των δυνατοτήτων μου.
Θα χαρώ πολύ, αν κανονίσετε κάποια συνάντηση των μελών του φόρουμ εδώ στην Αθήνα, να γνωριστούμε και από κοντά.
Επιθυμούσα να παρευρεθώ στην περσινή σας συνάντηση που έγινε στην ενορία σου τις Απόκριες, αλλά λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων αυτό δεν κατέστη δυνατόν.
Επίσης θα ήθελα να συναντήσω και τον πατέρα Ματθαίο (νομίζω ότι λέω σωστά το όνομά του), που τόσα καλά λόγια έχεις αναφέρει για το πρόσωπό του.
Σ΄ευχαριστώ και πάλι.

Re: Ας γνωριστούμε καλύτερα,,

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 11, 2009 10:39 am
από aposal
Χα! Χα!
Και ξαφνικά βλέπω μπροστά μου ένα θέμα, το "ας γνωριστούμε καλύτερα" να έχω γράψει το τελευταίο κείμενο (!) κι ωστόσο να υπάρχει η πορτοκαλί ταμπελίτσα αριστερά, ότι υπάρχουν μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις. Πέρασαν μερικα δευτερόλεπτα μέχρι να καταλάβω ότι η αγαπητή μας συντονίστρια (μάλλον) έβαλε το χεράκι της.

Re: Ας γνωριστούμε καλύτερα,,

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 11, 2009 10:41 am
από Teri
aposal έγραψε:Χα! Χα!
Και ξαφνικά βλέπω μπροστά μου ένα θέμα, το "ας γνωριστούμε καλύτερα" να έχω γράψει το τελευταίο κείμενο (!) κι ωστόσο να υπάρχει η πορτοκαλί ταμπελίτσα αριστερά, ότι υπάρχουν μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις. Πέρασαν μερικα δευτερόλεπτα μέχρι να καταλάβω ότι η αγαπητή μας συντονίστρια (μάλλον) έβαλε το χεράκι της.
Ένοχη!!! :25