Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 06, 2007 2:59 pm
Ετσι είναι Yiavi.....Μπορείς λοιπόν και καλύτερα :) Thanks
Καλώς ήλθατε στην σελίδα για το Αγιο Ορος
https://www.agioros.net/forum/
Ευχαριστώ, αλλά μην νομίζεις πάντως ότι έγινα ξαφνικά κανένα καλό και ευγενικό παιδάκι. :D :D :Delenas έγραψε:Ετσι είναι Yiavi.....Μπορείς λοιπόν και καλύτερα :) Thanks
Μίλησα για μεγάλη αριθμητική υπεροχή των Χριστιανών Κρητικών έναντι των ντόπιων Μουσουλμάνων Κρητικών κατά τον 19ο αιώνα. Φυσικά οι Τούρκοι έφερναν ενισχύσεις, αυτό ήταν αυτονόητο, οπότε ο αγώνας γινόταν άνισος εις βάρος των Χριστιανών.Sfakianos έγραψε: Στην Κρήτη πάνως διότι αναφέρθηκε , ουδέποτε υπήρξε αριθμητική υπεροχή των Κρητικών έναντι συνολικά των τουρκικών δυνάμεων στο νησί . Σε κάθε επανάσταση μέσα 30-40 μέρες στέλνανε οι Τούρκοι πολλαπλάσιο στρατό από απέναντι ή από την Αίγυπτο κλπ. Τα παραδείγματα που γνωρίζω και από την οικογένειά μου άπειρα...
Πάντως θα πω κάτι άλλο , υπάρχουν πάρα πολλές οικογένειες που δεν είναι ελληνικής καταγωγής (στην Κεφαλονιά για παράδειγμα σχεδόν το 80% του πληθυσμού είναι Ιταλικής ή Φράγκικης καταγωγής ) οι οποίες όμως με τα χρόνια ανέπτυξαν Ελληνική συνείδηση , ασπάστηκαν το Ορθόδοξο δόγμα και γενικά υπηρέτησαν και υπηρετούν την Ελλάδα .
silver έγραψε:Ο justin έγραψε :
η μεγαλύτερη ντροπή για την εκκλησία μας
====================
Με τη μάθηση αποκτά ο άνθρωπος την αυτοσυνειδησία του γνωρίζοντος, την βεβαιότητα και την αίσθηση ότι είναι επα-ίων. Γνωρίζει τάχα τα πάντα, οπότε ακολουθεί η έπαρση, η κενοδοξία, η υπερηφάνεια. Το δε χειρότερο είναι η οίηση, που όποιος προσβάλλεται από το δαίμονα αυτό, πολύ δύσκολα θεραπεύεται. Κι αυτό, γιατί, όπως λένε οι σοφοί, το πνεύμα της οιήσεως επικάθεται στο κέντρο της νοήσεως και δεν αφήνει το νού να δή την αλήθεια. Αν δε λάβη κανείς υπ’ όψη ότι οι αρρώστειες αυτές της ψυχής υπάρχουν σπερματικά στις ψυχές μας σαν αδαμιαία κληροδοσία, τότε είμαστε όλοι προσβεβλημένοι, αφού «τη εφέσει του καρπού της γνώσεως εκπεπτώκαμεν…», κατά τον άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά και την δογματική παράδοση της Εκκλησίας. Συνεπώς η ίδια η έφεση του ειδέναι γεννάει την φυσίωση, οπότε η αυτοσυνειδησία της γνώσεως από τους παιδευθέντες είναι μάλλον πρόσκομμα στην οδό του αγιασμού, θεμελιώδη θέση της οποίας κατέχει η ταπείνωση, που είναι η επίγνωση της αλήθειας.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι προσπαθούν τόσα πολλά χρόνια, να ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ τον λαό.Sfakianos έγραψε:Ο Μεγαλοδύναμος Θεός δεν έχει ανάγκη από πολυάριθμους ή ολιγάριθμους ανθρώπους για να δώσει την Πόλη στους Έλληνες αν αυτό θέλει . Ο Θεός μόνο γνωρίζει το αν το πότε και το γιατί , ......