Σελίδα 12 από 82
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 13, 2010 5:51 pm
από nikiforos
Διονύση, αποφεύγω να πολιτικολογώ γενικά και προσπαθώ να προσεγγίζω τα σοβαρά θέματα που αντιμετωπίζει η Χώρα μας , ο Λαός μας και η Ορθοδοξία με Χριστιανική Αγάπη!!!. Στο θέμα της αναγραφής του Θρησκεύματος στις ταυτότητες, ήμουν από αυτούς που σαν πιστός Χριστιανός υπέγραψα όχι μόνον για τους τύπους αλλά γιατί το πίστευα... Δυστυχώς όμως η όλη εκμετάλευση από κάποιους... για άλλους λόγους και όχι γιατί πονούσαν.. για την Πίστη μας και την ορθοδοξία με απογοήτευσαν!!! Για όλα τα άλλα που και εγώ λέω ότι είναι σημαντικά και έτσι θα πρέπει να τα προσεγγύζουμε και αν μπορούμε να ενώσουμε τις φωνές μας και να απαιτήσουμε λύσεις.. κάποιοι φροντίζουν να τα Μικραίνουν, να τα χρωματίζουν και να κυνηγούν δράκους και ανεμόμυλους...
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 13, 2010 6:31 pm
από fotios
Αποσπάσματα από το βιβλίο «ΒΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ» του Ιερομονάχου Ισαάκ (ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 2004).
Τη σωτηρία του Έθνους την περίμενε από τον Θεό. Έλεγε : «Αν ο Θεός άφηνε την τύχη του Έθνους στους πολιτικούς, θα καταστρεφόμασταν. Αλλά αφήνει λίγο τα πράγματα για να φανούν οι διαθέσεις του καθενός».
Για τους πολιτικούς που έκαναν κακό στο Έθνος, έλεγε : «Με αναπαυμένη συνείδηση παρακαλώ τον Θεό να τους δίνει μετάνοια και να τους παίρνει, για να μην κάνουν μεγαλύτερο κακό και να αναστήσει Μακκαβαίους».
Πίστευε ότι ένας μοναχός μπορεί να βοηθήσει ολόκληρο το Έθνος. «Άλλον ο Θεός τον κάνει μοναχό για να βοηθήσει μια οικογένεια και άλλον για να βοηθήσει ολόκληρο Έθνος. Το Άγιον Όρος πολλά μπορεί να προσφέρει. Μπορεί να δημιουργήσει πάλι το Βυζάντιο από το οποίο προήλθε».
(όχι τόσο ευγενικός σαν τον Νικηφόρο, ούτε τόσο σοβαρός σαν τον Διονύση)...
επίσης:
Αποσπάσματα από το βιβλίο «ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ – Γέροντας ΠΑΪΣΙΟΣ ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ 1924-1994» του Νικόλαου Ζουρνατζόγλου, Επισμηναγού ε.α.
Μαρτυρία Ζουρνατζόγλου Νικόλαου, επισμηναγού ε.α. Θεσσαλονίκη (σελ. 425-426)
Αργότερα, επισκέφθηκα τον Γέροντα μαζί με έναν φίλο μου σμήναρχο, γύρω στα τέλη Οκτωβρίου 1993 και του εξέφρασα την ανησυχία μου γι’ αυτά που συμβαίνουν από τους κυβερνώντες στην πατρίδα μας. Ο Γέροντας απάντησε :
-Μη φοβάσαι. Ο Θεός δεν θα επιτρέψει να γίνει κακό , αλλά θα γίνουν όμως πράματα και θάματα που δεν θα εξηγούνται με τη λογική. Ο κόσμος θα τους σιχαθεί και θα τους κυνηγήσει. Όπως ένα μπαλόνι φουσκώνει και ξαφνικά σκάει, έτσι θα σκάσουν κι αυτοί! Δεν μπορώ να σου πω πιο πολλά. Μετά μου πιάνει το χέρι καθησυχαστικά και μου λέει :
-Η Παναγία και οι άγιοί μας σκανδαλωδώς μας βοηθάνε! Ποια χώρα έχει τους Αγίους που έχουμε εμείς; Η Αλάσκα;
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 13, 2010 6:49 pm
από panagiotisspy
Δεν είναι πολιτικό το θέμα κατά τη γνώμη μου, δεδομένου ότι σε ολόκληρο τον κόσμο, πάνω κάτω εφαρμόζονται τα ίδια πράγματα (κατά τις επιθυμίες των τραπεζών, των οικονομικών κολοσσών, του ΔΝΤ, καθώς και των Εβραϊκών λόμπυ).
Οσο αφορά την κάρτα του πολίτη, ο καθένας μας έχει μιά διαφορετική προσέγγιση.
Προσωπικά, μάλλον θα την παραλάβω, καθώς δεν βρίσκω τι διαφορά έχει από άλλες κάρτες που έχω και που κι' αυτές έχουν το barcode, πόσο μάλλον που είναι χρηστικότερη, αφού καταργεί πλήθος άλλων καρτών. Εν τω μεταξύ, υπάρχουν μέθοδοι "ταυτοποίησής" μας που εφαρμόζονται ακόμη και εν αγνοία μας, όπως για παράδειγμα ο ΑΜΚΑ, τον οποίον εγώ είχα ήδη αποκτήσει από χρόνια, χωρίς καν να το γνωρίζω.
Πιστεύω βεβαίως, πως όλες αυτές οι "ευκολίες" που προωθούνται, κρύβουν κατά βάθος ως σκοπό τους, την εκπαίδευση και την εξοικείωση του πληθυσμού, σε άλλα πράγματα που θα εφαρμοστούν αργότερα.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 14, 2010 4:44 am
από stathis73
nikiforos έγραψε:stathisgrh έγραψε:Τωρα που γίνεται αυτη η προσπαθεια με τις υπογραφες, θυμηθηκα τον μακαριστο αρχιεπισκοπο Χριστοδουλο που στην πλατεια αριστοτελους ειχε στα χερια του το λαβαρο της επαναστασης και ριγος με διαπερασε, ευχομαι και αλλοι αρχιερεις να εχουν το ιδιο αγωνιστικο πνευμα.
Στάθη Αγωνιστικό Πνεύμα, αλλά τα 3.000.000 ή 4.000.000 εκατομύρια υπογραφές τι τις έκανε όταν πριν από 5 χρόνια!!!!! οι ταυτότητες που βγάλαμε δεν ανέγραφαν το Θρήσκευμα;;;;;;;;;
Νικηφόρε θα σου πω κατι με εκτιμηση και σεβασμο γιατι σε γνωρισα απο κοντα και ξερω σε ποιον μιλάω.
Τί σημαινει τι τις εκανε τις υπογραφες, μπορουμε εμεις να ξερουμε τι είχε υπωθει μεταξυ του τοτε Αρχιεπισκοπου και τις τοτε κυβερνησης; οχι
Δεν θελω να το κανουμε πολιτικο θέμα να εξηγουμαστε.
Απλως να μην μπερδευουμε τα πραγματα, αλλο η ενημερωσει και κινητοποιηση του πληρωματος της εκκλησιας και αλλο πραγμα το αποτελεσμα με γνωμονα παντα οτι το αποτελεσμα εξαρτατε παντα απο την εκαστοτε κυβερνηση γιατι ευτηχως η δυστηχως εκτελεστικη εξουσια στην χωρα ειναι η κυβερνηση.
Καλυτερα να εχουμε αγωνιστες ιεραρχες οπως ειχε παντοτε η Ελλαδα απο παλια παρα "Να καθονται και να βλεπουν τις οποιες εξελιξεις να τρεχουν και αυτοι απλως να κοιτανε" γιατι φίλε τότε θα ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα.
Εγω απο αυτην την σκοπια το ειπα και δεν νομιζω να διαφωνει κανεις.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 14, 2010 4:52 am
από nikiforos
Στάθη Συμφωνώ για τον Αγώνα που πρέπει να γίνεται από ΟΛΟΥΣ μας, και είμαι με τους ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ!!!
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 14, 2010 6:09 am
από constantinosa.gr
Με ανησυχεί η κάρτα του πολίτη όχι μόνο σε θρησκευτικό επίπεδο, αλλά και σε κοινωνικό. Η ελευθερία θα καταργηθεί. Πιο πολύ όμως με τρομάζει η κατάστασή που φαίνεται να κυριαρχεί. Είναι μια ''μουδιασμένη'' περίοδος ως προς τα πνευματικά.... αυτό νιώθω... και πολύ βαθιά. Δεν ξέρω όμως αν είναι κάτι προσωπικό, λόγω έλλειψη πνευματικότητας ή κάτι κοινωνικό. Δεν ξέρω αν είναι η ρουτίνα της αστικής ζωής.. Γι'αυτο αν θέλετε πείτε μου την γνώμη σας. Αναζητω αυτό το αίσθημα αν είναι καθολικό.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 14, 2010 6:59 am
από Μ.Δ.Κ.
Υπάρχουν χριστιανοί - έχω δει τα σχετικά χαρτιά - δηλώσεις προς τις υπηρεσίες κυρίως του ΙΚΑ - που έχουν αρνηθεί για λόγους συνειδήσεως, και που δεν δέχθηκαν να παραλάβουν το ΑΜΚΑ. Αυτοί δεν γνωρίζω πως αντιμετωπίζονται όσον αφορά τα δικαιώματα τους, κυρίως τα ασφαλιστικά, όσον αφορά την περίθαλψη κ.λ.π.Υποθέτω ότι τα στερούνται. Είναι λίγοι και μάλλον οι περισσότεροι ανήκουν στο ΄΄Παλιό ημερολόγιο΄΄ η φωνή τους και η διαμαρτυρία τους φυσικά δεν ακούγεται. Πολλοί περισσότεροι θα αντισταθούν πιστεύω στην κάρτα του πολίτη. Πέρα από το αν συμφωνεί κανείς ή όχι, για τους δικούς του πνευματικούς κ.λπ. λόγους ( προσωπικά δεν ανήκω,ούτε θα ήθελα να ανήκω σε ακραίες αποσχισθείσες ομάδες των Παλαιοημερολογιτών) σέβομαι όμως τους απλούς αυτούς ανθρώπους, και όχι αυτούς που τους προέτρεψαν στο να κάνουν κάτι τέτοιο, εκτός και αν τα εφάρμοσαν πρώτα αυτοί οι ίδιοι.
Όμως η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, θα πρέπει να δει το πρόβλημα που έχουν ορισμένοι πιστοί εις το να δεχτούν την λεγόμενη κάρτα του πολίτη, που αντικαθιστά τις ταυτότητες, και να αγωνιστεί να ακυρώσει στη πράξη την εφαρμογή της,τουλάχιστον για όλους αυτούς που δηλώνουν ότι δεν θέλουν να παραλάβουν κάτι τέτοιο.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 14, 2010 7:21 am
από panagiotisspy
Ας υποθέσουμε ότι η άρνηση παραλαβής της συγκεκριμένης κάρτας, δημιουργεί πρόβλημα στον πολίτη που δεν την παραλαμβάνει, του δυσκολεύει τις συναλλαγές του και την εξυπηρέτησή του με τις υπηρεσίες του δημοσίου και επιφέρει επιπτώσεις γραφειοκρατικές, ή ενδεχομένως (δεν ξέρω αν θα ισχύσει αυτό) ακόμη και νομικές.
Σε αυτή την περίπτωση, αξίζει ο πολίτης να τα υποστεί αυτά, μόνο και μόνο για να μην παραλάβει μιά κάρτα?
Εσείς τι λέτε?
Αυτό που διακυβεύεται σε κοσμικό επίπεδο, είναι πολύ "μεγαλύτερο" από το υποτιθέμενο "πνευματικό διακύβευμα".
Γιατί κατά τη γνώμη μου, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ πνευματικό διακύβευμα.
Βέβαια να υπενθυμίσω, ότι η άποψή μου γενικότερα, δεν "αθωώνει" πλήρως την κάρτα.
Σε κάθε περίπτωση όμως πιστεύω, πως κάθε κάρτα, με barcode ή όχι, ΔΕΝ είναι ούτε χάραγμα, αλλά ούτε καν έμμεση προσβολή της Πίστεως.
Αλλά απλά είναι "προάγγελος" άλλων μεθόδων που κατά πάσα πιθανότητα θα εφαρμοστούν. Και για να μας τις "πλασσάρουν" ευκολότερα, προσπαθούν να μας "εκπαιδεύσουν" με τις κάρτες και τα άλλα συναφή.
Ομως, το τι ενδεχομένως θα γίνει στο μέλλον, δεν μπορούμε να το ξέρουμε αλλά απλώς να το εικάζουμε.
Επομένως θα παραλάβω την κάρτα, εκτός εάν λάβω ΣΑΦΗ, ΡΗΤΗ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ περί του αντιθέτου.
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 14, 2010 7:36 am
από Athanasius
Αδελφοί μας έρχονται πολύ δύσκολες εποχές να μην απομακρυνόμαστε από την εκκλησιά, να «κρεμόμαστε » από το πετραχήλι του πνευματικού μας να ήμαστε αγωνιστές και να έχουμε μνήμη θανάτου.
Όσο για τους Ιερείς που είναι με τον εωσφόρο αυτοί θα κριθούν πολύ πιο αυστηρά από εμάς.
"Το να μη γνωρίζεις είναι αμάθεια. Το να μη θέλεις, όμως, να μάθεις, είναι υπερηφάνεια"
,Άγιος Γρηγόριος
Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 14, 2010 7:57 am
από aposal
Το θέμα είναι ΚΑΙ πολιτικό, αλλά είναι αστείο να στεκόμαστε σε ανούσιες κομματικές αντιπαραθέσεις. Θεωρώ πως οποιοδήποτε από τα κόμματα εξουσίας το ίδιο ακριβώς θα έκανε (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ). Όταν όλοι τους έχουν ξεπουλήσει τα ιδανικά της ορθοδοξίας (κυρίως) και της πατρίδας, διότι έτσι τους επιβάλουν να κάνουν οι λέσχες στις οποίες έχουν γραφτεί προκειμένου να κερδίσουν την εξουσία, ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ Σ' ΑΥΤΟΥΣ.
Οι άνθρωποι έχουν αναλάβει το ρόλο της επιβολής της αθεΐας και της απατρίας, γιατί το ένα είναι στενά συνδεδεμένο με το άλλο, και γιατί αυτοί οι δύο πόλοι, συνδεδεμένοι, αποτελούν Τα ιδανικά εξ αιτίας των οποίων έχουμε βγάλει ένα σωρό αντιστασιακούς, ήρωες και άγιους, οι οποίοι αποτελούν παραδείγματα προς αποφυγήν για Τους οραματιστές της παγκοσμιοποίησης.
Θεωρώ ότι ο καθένας μας είναι ελεύθερος να επιλέξει όποια κομματική ιδεολογία θέλει, αρκεί βέβαια να μην έρχεται σε αντίθεση με την ορθοδοξία μας, που είναι το υπέρτατο αγαθό. Αλλά πρέπει κάποια στιγμή να ανοίξουμε τους οφθαλμούς μας και να δούμε τι πραγματικά πρεσβεύουν όλοι αυτοί που διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους ότι είναι οι σωτήρες μας.