Θα πάρουμε την Πόλη!

Γενικότερη συζήτηση σχετικά με την ερμηνεία των προφητειών της Ορθοδοξίας και τα Σημεία των Καιρών στην Εποχή μας.

Συντονιστής: Συντονιστές

Κλειδωμένο
elenas
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Παρ Φεβ 23, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από elenas »

Οσο για τα ιστορικά στοιχεία που παραθέτεις, τα γνωρίζουμε και αυτά και άλλα.

Ελα όμως που τα θαύματα δεν στηρίχτηκαν ποτέ σε δημογραφικές μελέτες, αριθμούς και κοινή λογική!

(Sorry δεν φταίω εγω γιαυτό)
elenas
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Παρ Φεβ 23, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από elenas »

το προηγούμενο ήταν για τον Yiavi αλλά παρεμβλήθηκε ο silver :)
YiaVi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 737
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 24, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από YiaVi »

Yunan έγραψε:Κατ'αρχήν ο πληθυσμός της Κωνσταντινούπολης ή İstanbul επίσης Ελληνιστί αλλά με επαρχιώτικη προφορά "Εις Την Πόλ" (Εις την Πόλη) είναι σήμερα 17.000.000 κάτοικοι.

Ούτε ένας λιγότερος! Κάθε μέρα γίνονται περισσότεροι.

Έπειτα, εμφανισιακά, είναι περισσότερο ανοιχτόχρωμοι απ΄ότι νομίζουμε.

Οι Τουρκάλες είναι μαζί με τις Ελληνίδες οι πιο ξανθιές στην Ευρώπη! (Δε κάνω πλάκα!!!)
Καλά το θυμόμουν ότι είναι πολύ πάνω από 10 εκατομμύρια. Άρα, έρχεσαι στα λόγια μου. Τί λέμε λοιπόν "θα πάρουμε την Πόλη και θα πάρουμε την Πόλη" με τα δημογραφικά χάλια που έχουμε; Έγινα κακός και άπατρις όταν έγραψα την πικρή αλήθεια.
Ε τώρα, για το ξανθιές που λες, άστο καλύτερα. Έχω και εγώ πάει στην Πόλη και είδα. Δεν λέω ότι είναι σκουρόχρωμες, αλλά όχι και ξανθιές. Αμα λέμε bottle blonde, που λένε και στην Αυστραλία, τότε συμφωνώ για Τουρκάλες και Ελληνίδες...Διαφορετικά, μάλλον βορειότερα θα πρέπει να στρέψουμε τους αισθητούς οφθαλμούς εμείς οι Μεσογειακοί. 8) 8) 8)
Βέβαια, να πω και τη μαύρη αλήθεια, υπάρχει σημαντική παροικία Κοσσοβάρων και Σλάβων μουσουλμάνων (Βοσνίων) στην Πόλη, και αυτοί όντως είναι ανοιχτόχρωμοι και ξανθοί πολλές φορές, ιδίως οι Βόσνιοι. Αλλά και στην Καλλιθέα να πάει κανείς, με το πλήθος των Ρώσων (που συνήθως αποκαλούνται συλλήβδην "Ρωσοπόντιοι" :lol: ) και εκεί πήχτρα στις πραγματικές (και ενίοτε δίμετρες) ξανθιές είναι ο τόπος. 8)
Yunan
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Τρί Σεπ 19, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Συμβασιλεύουσα

Δημοσίευση από Yunan »

Γι'αυτό έκλεισα με το ένα θαύμα μας σώζει..... :lol:

Αλλά δεν μπορούμε να στερήσουμε σε κανέναν το δικαίωμα να ελπίζει στα θαύματα...και να προσεύχεται...

Θα'θελα πολλά να πω, αλλά ασ'το καλύτερα... :)

Πολύ πρόσφατα πάντως το τεχνητό ξανθό, (αυτό εννούσα!) παίζει πολύ στην Πόλη!

Όσο για τα άλλα που ανέφερα, πληγές για μας τους Νεοέλληνες.....

Προς Elenas! Περιμένω το γλυκό τριαντάφυλλο..... :)
YiaVi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 737
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 24, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από YiaVi »

Yunan έγραψε:Πολύ πρόσφατα πάντως το τεχνητό ξανθό, (αυτό εννούσα!) παίζει πολύ στην Πόλη!
Ααα, το bottle blonde (ξανθιές του μπουκαλιού) εννοούσες και εσύ πονηρούλη!!! :D :wink:
Είπα και εγώ, από πότε έγιναν η Πόλη και η Αθήνα Ελσίνκι και Στοκχόλμη αντίστοιχα και δεν το ξέραμε;
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
elenas
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Παρ Φεβ 23, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από elenas »

Yunan.......είμαι σίγουρη οτι θα σε κεράσω. Της Αγίας Θεοδοσίας τα μαζεύουν τα συγκεκριμένα τριαντάφυλλα............
Yunan
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Τρί Σεπ 19, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Συμβασιλεύουσα

Δημοσίευση από Yunan »

Σε λίγο 5-10 λεπτά, δημοσιεύω μία φωτογραφία, πρόσφατη σχετικά, στο άλλο Θέμα "Φωτογραφίες από την Πόλη" που θα κάνει πάταγο, μέρες που είναι....... :lol:
YiaVi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 737
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 24, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από YiaVi »

elenas έγραψε:Yunan.......είμαι σίγουρη οτι θα σε κεράσω. Της Αγίας Θεοδοσίας τα μαζεύουν τα συγκεκριμένα τριαντάφυλλα............
Είναι αυτή η παράδοση για το Γκιουλ Τζαμί (Τζαμί των Ρόδων), που λέγεται ότι ήταν ο βυζαντινός ναός της Αγίας Θεοδοσίας εν τω Πετρίω, στον Κεράτιο. Οταν την έκαναν τζαμί οι Τούρκοι λένε ότι την ονόμασαν έτσι γιατί τη βρήκαν στολισμένη την εκκλησία με τριαντάφυλλα (γκιουλ, gul (?)) για την ημέρα της γιορτής της, 29 Μαϊου, δηλαδή την τραγική ημέρα της Αλώσεως.
Η αγία οσιομάρτυς Θεοδοσία μαρτύρησε επί Εικονομαχίας, επί Λέοντα Γ΄, στο ξεκίνημα της Εικονομαχίας. Τμήμα της αγίας κάρας της εκτίθεται σε προσκύνημα μόνιμα στο καθολικό της Μονής Αγίου Θεοδοσίου του Κοινοβιάρχου, στον Άγιο Στέφανο Αττικής. Την ημέρα αυτή τελείται και πανηγυρική θεία Λειτουργία στη Μονή.
aplastos
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 24, 2006 6:00 am

Δημοσίευση από aplastos »

Καλησπέρα!
Sfakianos
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 27, 2006 6:00 am

Δημοσίευση από Sfakianos »

Ο Μεγαλοδύναμος Θεός δεν έχει ανάγκη από πολυάριθμους ή ολιγάριθμους ανθρώπους για να δώσει την Πόλη στους Έλληνες αν αυτό θέλει . Ο Θεός μόνο γνωρίζει το αν το πότε και το γιατί , εμείς εικασίες μόνο μπορούμε να κάνουμε . Στην Κρήτη πάνως διότι αναφέρθηκε , ουδέποτε υπήρξε αριθμητική υπεροχή των Κρητικών έναντι συνολικά των τουρκικών δυνάμεων στο νησί . Σε κάθε επανάσταση μέσα 30-40 μέρες στέλνανε οι Τούρκοι πολλαπλάσιο στρατό από απέναντι ή από την Αίγυπτο κλπ. Τα παραδείγματα που γνωρίζω και από την οικογένειά μου άπειρα...
Πάντως θα πω κάτι άλλο , υπάρχουν πάρα πολλές οικογένειες που δεν είναι ελληνικής καταγωγής (στην Κεφαλονιά για παράδειγμα σχεδόν το 80% του πληθυσμού είναι Ιταλικής ή Φράγκικης καταγωγής ) οι οποίες όμως με τα χρόνια ανέπτυξαν Ελληνική συνείδηση , ασπάστηκαν το Ορθόδοξο δόγμα και γενικά υπηρέτησαν και υπηρετούν την Ελλάδα .
Εικόνα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προφητείες-Σημεία των Καιρών”