Σελίδα 2 από 5

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΟΝΥΣΗ!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 17, 2008 10:44 am
από dionysisgr
Aδελφοι πεφιλημενοι εν Χριστω, της Ζακυνθου ο Γονος και της Αιγινης ο Προεδρος, ο Αγιος της συγνωμης και της αγαπης αχρι θανατου, ο αφθορος και θαυματουργος, ο ασκητικοτατος και μακαριος Αγιος Διονυσιος, να σας επιδαψιλευει με πλουσιες ευλογιες και προστασια και να μεσιτευει αει στον Κυριο της Δοξης, για την σωτηρια της αιωνιου ψυχης σας, εσας και των οικογενειων σας.

Σας ευχαριστω εκ βαθους καρδιας, και για την αγαπη σας, και για την παρεα που κανουμε σε αυτο το θεαρεστο φορουμ προς δοξαν Θεου.

Καλες εορτες σε ολους, ο Χριστος να γενναται συνεχως και αδιαλειπτως στις καρδιες σας, και την ειρηνη Του, την πανταν νουν υπερεχουσα, να εχουμε στα σπιτια σας και στην ζωη σας. Αμην γενοιτο.

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΟΝΥΣΗ!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 17, 2008 11:06 am
από aposal
dionysisgr έγραψε:Aδελφοι πεφιλημενοι εν Χριστω, της Ζακυνθου ο Γονος και της Αιγινης ο Προεδρος, ο Αγιος της συγνωμης και της αγαπης αχρι θανατου, ο αφθορος και θαυματουργος, ο ασκητικοτατος και μακαριος Αγιος Διονυσιος, να σας επιδαψιλευει με πλουσιες ευλογιες και προστασια και να μεσιτευει αει στον Κυριο της Δοξης, για την σωτηρια της αιωνιου ψυχης σας, εσας και των οικογενειων σας.

1. Ο μεστός σου λόγος, μου δημιουργεί σύμπλεγμα κατωτερότητας (γι' αυτό και σ' ευγνωμονώ που υπάρχεις)!
2. Σου είχα ευχηθεί κι εγώ, νωρίτερα, αλλά ήταν η στιγμή που διέκοψε για λίγο η λειτουργία του φορουμ κι έτσι χάθηκαν οι ευχές! Σου εύχομαι χρόνια πολλά και αρεστά στον Κύριο.
3. Εύχομαι επίσης και για τους αδελφούς μας που γιόρταζαν προχθές του Αγίου Ελευθερίου.

α. garoufalakis
β. lefte

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΟΝΥΣΗ!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 17, 2008 11:21 am
από VASSILIKH
χρόνια πολλά και καλά! Να είσαι πολύχρονος και ό,τι επιθυμείς! :6

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΟΝΥΣΗ!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 17, 2008 11:50 am
από theodosis79
Χρόνια Πολλά Διονύσιε και Ευλογημένα!!! Ο Κύριος να σε ενισχύει πάντοτε στον πνευματικό σου αγώνα και να έχει καλα τη οικογένεια σου και να σε χαίρονται και οι δικοί σου και εμείς εδώ στο forum που τόσο πολύ ωφελούμαστε απο τα γραφόμενα σου! Χρόνια πολλά και Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα!

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΟΝΥΣΗ!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 17, 2008 12:07 pm
από aposal
...και καλός συντονιστής (σ' έχω προετείνει)!

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΟΝΥΣΗ!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 17, 2008 1:45 pm
από dionysisgr
Ενας σοβαροτατος λογος για να συμμετεχει καποιος σε αυτο το φορουμ εισαι εσυ aposal, με την φρονηση και την ταπεινωση που σε διακρινει, το μειλιχιο υφος σου, την σοβαροτητα και την ειρηνη σου, την αδελφικη σου συμπνοια και την αγαθη σου προαιρεση.

Αντευχομαι λοιπον, και σε εσενα, αλλα και σε ολους τους, τους, την Ορθοδοξη Πιστη και αγωνιστικη διαθεση, εμφορουντες και ευχομαι να δινει την Χαρι Του, Ο Κυριος σε ολους μας, να σηκωνουμε τον χρηστο και ελαφρυ Σταυρο που εχει πανσοφα ετοιμασει προ των αιωνων για τον καθενα μας.

"..αγιοι γινεσθε οτι εγω αγιος ειμι." Ταδε εφη Κυριος ο Θεος.

Αυτο λοιπον ευχομαι σε καθε εναν αδελφο/η, που προσπαθει και αγωνιζεται κατα Θεον, που προσπαθει σε πεισμα των δαιμονοκατάληπτων, καιρων μας να κρατησει αξια το ονομα του που ειναι αχειροποίητα γραμμενο απο αυλο χερι, στην Βιβλο της Ζωης.

Οταν ολα καταρεουν, εμεις παρα την αναξιοτητα μας, την ραθυμια μας, την αμαρτωλοτητα και την ρηχοτητα μας, εχουμε νουν εις Χριστον εκκεντρισμενον, εχουμε την Παναχραντη Δεξια Του, να πιαστουμε, και να αναφωνησουμε το: Συ μονον αμαρτανωμεν, αλλα και Συ μονον Λατρευομεν.

Ζει Κυριος ο Θεος, και με το παραδειγμα των Αγιων μας, στο διαβα των αιωνων, πορευεται η Εκκλησια εχοντας ως φωτεινες επιγραφες πορειας αλλα και δοξας Θεου, τον Βιο τους, την μαρτυρικη τους σταση, το μεγαλο ΝΑΙ, που ειπαν, στο καλεσμα αιωνιοτητος, του Κυριου.

Αυτο το καλεσμα εχει ηδη επιδοθει, στο σκαλοπατι εξω απο την θυρα της καρδιας μας. Εμεις καλουμαστε κατα προαιρεση να το παραλαβουμε, να το ανοιξουμε, να παρουμε το θεοσδοτο και ζωηφορο περιεχομενο του, και να το εγκολπωσουμε στην κρυπτη μας. Στην ψυχη μας. Εκει που κανεις δεν θα μπορει να μας το αναιρεσει, να μας το διαβαλλει, να μας το παραφρασει.

Και ο τιμωμενος Αγιος Διονυσιος, το ετιμησε αυτο το καλεσμα και πλεον ισταται ενωπιον του ουρανιου θυσιαστηριου, πρεσβευων υπερ ημων των εν κοσμω αγωνιζομενων Ορθοδοξων Χριστιανων.

Και εμεις πρεπει να το τιμησουμε αυτο το καλεσμα,

Και δια βιου αγωνιζομενοι, οσο μας ειναι δυνατον, θα ενδυθουμε την μεγαλη ωρα της Θειας Βουλης, το ενδυμα της δοξας, και θα υποδεχθουμε το Εσφαγμενο Αρνιον, τον Κριτη των κριτων, και θα βαδισουμε μαζι του εις τον αιωνα, το ερωτικο μονοπατι της ενθεης αλληλοπεριχωρησης, κατα Χαριν, και κατα μετοχη δεκτικοτητος των Ακτιστων ενεργειων Του.

Χριστος γενναται Δοξασατε!

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΟΝΥΣΗ!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 17, 2008 1:49 pm
από larys
Χρόνια πολλά σε όλους και όλες που γιορτάζουν :)

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΟΝΥΣΗ!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 17, 2008 1:55 pm
από aposal
dionysisgr έγραψε:Ενας σοβαροτατος λογος για να συμμετεχει καποιος σε αυτο το φορουμ εισαι εσυ aposal,
Διονύση μου αν συμμετέχεις εξ αιτίας μου, να ...αποχωρήσω! :lol: :lol: :lol:

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΟΝΥΣΗ!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 17, 2008 2:19 pm
από ANTREAS
επιτελους προλαβα αυτην την φορα και δεν ειμαι ο τελευταιος..χρονια πολλα διονυση και σε ολους οσους γιορταζουν σημερα..να εχετε υγεια και καλο αγωνα.

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΟΝΥΣΗ!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 17, 2008 7:02 pm
από heart
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ