Σελίδα 2 από 2

Re: Σας ευχαριστώ όλους

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 22, 2008 6:55 am
από aposal
armonia έγραψε:Ξέρει κανείς ποια είναι η υψηλότερη Ιερά Μονή και ποιο είναι το ύψος της και ο αριθμός των ορόφων;
Και πάλι ευχαριστώ. :) :)
Έχω την εντύπωση ότι η Ι. Μ. Σίμωνος Πέτρας, ή Σιμωνόπετρας, όπως φαίνεται από φωτογραφίες (να με συγχωρέσετε, αλλά δεν έχω πάει) διαθέτει 7 ορόφους!
Ο Πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας (ΤΕΕ), που την επισκέφθηκε την χαρακτήρισε ως στατικό θαύμα, δεδομένου ότι η Μονή είναι κατασκευασμένη από πέτρα.
Όπως θαύμα είναι και η αντοχή των κτιρίων όλα αυτά τα χρόνια, κόντρα στους φυσικούς νόμους (φθορά λόγω πολυκαιρίας, σεισμοί, αέρηδες κλπ), αλλά οι μοναχοί εκεί, που ζούνε κοντά στον Θεό, έχουν συνηθίσει σε θαύματα και δεν τους προξενούν κατάπληξη!

Τι είναι οι Καρυές;

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 23, 2008 6:36 am
από armonia
Σας ευχαριστώ όλους για τις πολύτιμες πληροφορίες.
Καταπληκτικές οι φωτογραφίες από το clubs.pathfinder.gr
Οι υψηλές Μονές είναι πράγματι θαύματα της πίστης.
Τελικά και το Internet, όταν γίνεται καλή χρήση, είναι μεγάλη ευλογία! Σαν γυναίκα δεν θα μπορούσα ποτέ να γνωρίζω αυτά που μαθαίνω τώρα χάρη στην ηλεκτρονική επικοινωνία μαζί σας, και φυσικά χάρη στην αδελφική σας αγάπη.

Και μια άλλη ερώτηση: Αυτές οι "Καρυές" στο μέσον του Αγίου Όρους τι είναι; Είναι χωριό, πόλη, Μονή; Όλοι οι επισκέπτες του Αγίου Όρους αρχικά φαίνεται να κατευθύνονται εκεί. Μήπως υπάρχουν εκεί ξενοδοχεία για τους επισκέπτες; Ίσως οι ερωτήσεις μου φαίνονται αφελείς, και παρακαλώ συγχωρήστε με γι' αυτό. Ίσως, όταν μελετήσω προσεκτικά όλα τα sites που μου στείλατε - και θα το κάνω - να μου λυθούν οι απορίες και ως προς τις Καρυές, αλλά αυτό θα μου πάρει κάποιο χρόνο και... ανυπομονώ :) :) :)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 23, 2008 8:53 pm
από ANTREAS
οι καρυες ειναι η πρωτευουσα του αγιου ορους..εκει πηγαινουν ολα τα λεωφορεια που φερνουν τον κοσμο απο τον αρσανα της δαφνης...μετα απο εκει οι προσκυνητες φευγουν με μικρα πουλμαν για τα μοναστηρια..εκει εχει καποια μινι μαρκετ με διαφορα πραγματα για εμας τους λαικους...εχει και καποια αλλα μαγαζακια με διαφορα ειδη..εχει μοναχους απο οτι ξερω που ειναι εκει και πολυ κοντα εχει διαφορα μοναστηρια και σκητες...αλλες λεπτομερειες δεν ξερω αν και εχω παει στο αγιο ορος 4 φορες...γιατι δεν γυρισα τις καρυες να δω και αλλα πραγματα..εμεινα λιγο μεχρι να παρω τα πουλμανακια για να παω στο βατοπαιδι.

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 24, 2008 7:39 pm
από armonia
Σ' ευχαριστώ, Αντρέα.
Καλή Ανάσταση!