Σελίδα 2 από 8
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 31, 2006 8:59 am
από juli
Εύχομαι καλή χρονιά με ευγνωμοσύνη και εμπιστοσύνη
στο Χριστό και τους Αγίους Του.
Εύχομαι η καινούργια χρονιά
να φέρει αγάπη, ειρήνη, και χαρά σε όλο τον κόσμο,
να είναι γεμάτη αισιοδοξία και διάθεση για τον καλόν αγώνα.
Εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να είναι η απαρχή της ανακαίνισης
και ανάπλασης του προσώπου μας και των συνανθρώπων μας.
Εύχομαι οι άνθρωποι που μας περιβάλλουν
να βρίσκουν ανάπαυση και παράκληση κοντά μας.
Εύχομαι να αξιοποιούμε δημιουργικά τον χρόνο μας
''ἐξαγοραζόμενοι τόν καιρόν''.
Εύχομαι να αξιωθούμε να γίνουμε μέλη της Βασιλείας του Θεού,
''ἔνθα ἐπισκοπεῖ τό φῶς τοῦ προσώπου Του''
''Πάντοτε χαίρετε
ἀδιαλείπτως προσεύχεσθε,
ἐν παντί εὐχαριστεῖτε'' Απόστολος Παύλος
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 31, 2006 9:50 am
από silo
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 31, 2006 9:52 am
από paroikos
Εύχομαι σε όλη την παρέα ένα γεμάτο 2007 με κάθε υλική και πνευματική χαρά :D :D :D :D
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 31, 2006 12:17 pm
από 123
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στους διαχειριστές, στους συντονιστές και σε όλους τους υπεύθυνους του site
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στον π. Αντώνιο
Να έχετε μια καλή δημιουργική χρονιά και με τη βοήθεια του Χριστού, να μας εμψυχώνετε στον αγώνα μας.
Υγεία στις οικογένειές σας, αγάπη, ειρήνη, ελπίδα...
Κι εμείς εδώ είμαστε, για ό,τι χρειαστείτε...
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 31, 2006 12:53 pm
από raxil
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΘΩΝΑ
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΜΑΣ
ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΕΠΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ
ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
Ο ΠΑΛΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΙΣ
ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ
ΚΥΡΙΩΣ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 31, 2006 2:19 pm
από Ionas
ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ FORUM ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ , ΜΕΛΗ, ΦΙΛΟΥΣ
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ & ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ 2007
ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΕΚΑΣΤΟΣ
www.gadgetlife.gr
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 31, 2006 2:32 pm
από Iosif
Ο Θεός να ελεεί όλους όσους δέχονται το έλεος Του.
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 31, 2006 3:21 pm
από sotirio
:D Καλή χρονιά ... Χαρά Θεού για όλους μας !
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 31, 2006 4:11 pm
από g_aggelos
Δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα στην ζωή μου, από το να δέχομαι ευχές από ΦΙΛΟΥΣ. Γιατί ξέρω ότι η ευχή θα βγει μέσα από την καρδιά τους.
Μέσα από την καρδιά μου και εγώ θα δώσω τις καλύτερες ευχές για όλους σας. Κάθε επιθυμία σας είναι και η ευχή μου για τον καθένα σας ξεχωριστά. Για όλους, όμως, εύχομαι να σας έχει ο Θεός γερούς και δυνατούς, υγεία για όλη την οικογένειά σας.
Εύχομαι το 2007 να είναι περισσότερο δημιουργικό και όσο γίνεται ειρηνικό για όλο τον Κόσμο..
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 31, 2006 4:42 pm
από max1
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ 2007 ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΩΦΕΛΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ.
ΕΠΙΣΗΣ ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΥΑΡΕΣΤΕΣ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ.
ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ SITE ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ Σ'ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΧΩΡΟ
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2007