Σελίδα 2 από 3
Re: Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα ΑΝΤΡΕΑsmas!!!
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 30, 2013 11:50 am
από gkou
stathis73 έγραψε:Eνας εξαιρετικός κύριος ο Andreasmas, ειχα την τιμη να τον γνωρίσω στο προσκύνημα που εγινε πριν περίπου ενα μιση χρόνο Αγιον Ορος και εχω να πώ τα καλύτερα, του εύχομαι απο μέσης καρδίας καλό παράδεισο.
Πραγματικά, υπέροχος άνθρωπος ! κι εγώ μία μόνο φορά τον συνάντησα αλλά έχω να πω τα καλύτερα! Χρόνια πολλά κι ευλογημένα κύριε Ανδρέα!!!

Re: Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα ΑΝΤΡΕΑsmas!!!
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 30, 2013 5:08 pm
από nikiforos
Χρόνια Πολλά με Υγεία Ανδρέα μας!!! Η Παναγιά μαζί σου... Να σε χαίρεται η οικογένειά σου κ όλοι εμείς οι Φίλοι σου...
Re: Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα ΑΝΤΡΕΑsmas!!!
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 30, 2013 7:56 pm
από vivika
Χρόνια καλά, πολλά κι ευλογημένα Ανδρέα να χαίρεστε την οικογένειά σας!
Έχει απόλυτο δίκιο ο Βασίλης, μας λείπετε...
Re: Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα ΑΝΤΡΕΑsmas!!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 01, 2013 6:09 am
από eleimon
Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα !!!!!

Re: Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα ΑΝΤΡΕΑsmas!!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 01, 2013 3:09 pm
από Dimitris39
Το θα γίνει με σένα καθε μέρα θα μπαίνεις;
Re: Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα ΑΝΤΡΕΑsmas!!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 01, 2013 9:13 pm
από Andreasmas
Αγαπητοί εν Χριστώ Αδελφοί,
Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας και τα καλά σας λόγια .
Δείξατε ,όντως, ότι στην Αγάπη οι πάντες χωρούν .
Δείξατε πως η Αγάπη δεν πληρώνεται με άλλο ,παρά μόνο με την Αγάπη.
Χαίρομαι που σας νιώθω αδελφούς .
.
Ευχαριστώ την ΜΙΧΣ ,Μαρία αν δεν κάνω λάθος ,για τις εγκάρδιες ευχές της,
τον Κυριάκο με τις εύστοχες θέσεις του,
τον Στάθη τον γνήσιο Μακεδόνα και παλικάρι και που εύχομαι ν’ ανταμωθούμε στο Άγιο Όρος ,
τον Γιάννη το καπετάνιο που περνά τον κορινθιακό ταχύτατα κι ένας φίλος του πάντα τον περιμένει,
τον Σύμο με την αγγελική καρδιά και που θέλει να σκορπά χαρά και ανθρωπιά,
τον Βασίλη τον καλό μου φίλο ,μεστό από αγάπη και γίγαντα της καλοσύνης και όχι μόνο ,
τον Δημήτρη ,την πηγή της καλοσύνης, μιας έκπαγλης εσωτερικής πνευματικής ομορφιάς ,
την Τούλα που συμβιβάζεται και αρέσκεται μόνο με το καλό και το δίκαιο, ακέραιος χαρακτήρας ,
την Γεωργία με την απαράμιλλη ευγένειά της ,και δικαίως με την υπέροχη οικογένειά της ,
τον Νικηφόρο, έμπιστος φίλος και συγκάτοικος στο περιβόλι της Παναγίας μας ,
την Βίβιαν με την άδολη και καθαρή καρδιά ,όπως έχω διακρίνει.
Και τέλος να ευχαριστήσω την Ελπίδα.
Είναι ευχάριστο πράγματι να τελειώνουμε με τη λέξη ελπίδα μέσα σ’ αυτό το ζοφερό καθεστώς που όλοι μας βιώνουμε στην γλυκιά μας την πατρίδα.
Η μετάνοιά μας τάχιστα θα φέρει την φεγγοβόλο ανάσταση της ταλαίπωρης πατρίδας μας .
Σας ευχαριστώ και πάλι αδέρφια .
Όλους σας ευχαριστώ !
Ευχαριστώ τους γράψαντες και μη γράψαντες .
Και μια μόνο κρυφή ευχή στον κάθε αδελφό μας τον κάνουμε και χαίρεται .Μα πάνω απ’ όλα χαίρεται ο ουρανός ,χαίρεται O ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ.
Είθε ο άγιος Ανδρέας ας μας βοηθά όλους, ν’ανεβούμε επιτυχώς την πνευματική κλίμακα που οδηγεί στους ουρανούς.
Re: Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα ΑΝΤΡΕΑsmas!!!
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 02, 2013 6:20 am
από eleimon
Dimitris39 έγραψε:Το θα γίνει με σένα καθε μέρα θα μπαίνεις;
Ναι...

Re: Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα ΑΝΤΡΕΑsmas!!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 30, 2014 1:11 pm
από vivika
Χρόνια πολλά, καλά κι ευλογημένα ΑνδρέαΜΑΣ!
Όπως τα λέει η Τουλίτσα είναι πολύ μας λείπετε, αλλά όπως επιθυμείτε...
Re: Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα ΑΝΤΡΕΑsmas!!!
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 30, 2014 2:27 pm
από trader21
Χρόνια πολλά καλέ μας φίλε.
Να είσαι γερός και ευτυχισμένος.
Σε περιμένουμε ξανά στη παρέα μας.