Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
ΜΙΧΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2012 9:24 am

Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!

Δημοσίευση από ΜΙΧΣ »

theodosis79 έγραψε:Σας ευχαριστώ πολύ φίλοι μου μέσα απο την καρδιά μου που με θυμηθήκατε! Και εσείς όλοι να έχετε κάθε πνευματική προκοπή και φωτισμό Κυρίου. Ο λόγος που πλέον δεν μπαίνω πολύ είναι ότι προσπαθούσα επανειλημμένα να μπω ώσπου μπλόκαρα το pasword μου απο τις πολλές προσπάθειες για να διαπιστώσω στο τέλος πως είχα ξεχάσει να γυρίσω το πληκτρολόγιο στα λατινικά και γι' αυτό δεν με έβαζε στο φορουμ. Μετά έκανα αίτηση για νέο password και ο κωδικός που μου δώσανε δεν είναι κωδικός για χρήστη φορουμ αλλά για ...ενεργοποίηση πυρινικής βόμβας. τόσα πολλά ψηφία και γράμματα έχει. Τέλος πάντων να είσαστε όλοι σας καλά και ευχαριστώ πάρα πολύ! Ηλία και σε σένα χρόνια πολλά και ότι άλλο επιθυμείς , να σε χαίρονται οι οικείοι σου!

Χριστός Ανέστη! Μάλιστα... υποθέτω ότι θα μπορούσες αν θέλεις να κάνεις ένα κόπυ πέιστ... κόβεις και ράβεις που λέμε τον πυρηνικό και μετά μπαίνεις στον πίνακα ελέγχου μέλους και τον αλλάζεις σε ότι σου αρέσει. Ευχαριστώ για την ευχή σου!
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
Άβαταρ μέλους
iliasgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Ηλιας33@ΔυτικηΕλλαδα

Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!

Δημοσίευση από iliasgr »

ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας.
να ειστε ολοι καλα,και να ευχεστε και για μενα.
χρονια σου πολλα Θεοδοση
ελεησον με ο Θεος
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!

Δημοσίευση από smarti »

Χρόνια πολλά ευλογημενα με αγάπη Κυρίου ευχομαι στα δύο αγαπημένα μας αδέλφια. Ότι επιθυμείτε να σας το χαρίζει πλουσιοπάροχα ο Κύριος. Καλό αγώνα και καλό Παράδεισο να έχετε.
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
GeorgiosM
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1071
Εγγραφή: Τρί Μαρ 13, 2012 11:19 am

Re: Χρόνια Πολλά Ηλία! Χρόνια πολλά Θεοδόση!

Δημοσίευση από GeorgiosM »

χρονια πολλα κ ευλογημενα!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”