theodosis79 έγραψε:Σας ευχαριστώ πολύ φίλοι μου μέσα απο την καρδιά μου που με θυμηθήκατε! Και εσείς όλοι να έχετε κάθε πνευματική προκοπή και φωτισμό Κυρίου. Ο λόγος που πλέον δεν μπαίνω πολύ είναι ότι προσπαθούσα επανειλημμένα να μπω ώσπου μπλόκαρα το pasword μου απο τις πολλές προσπάθειες για να διαπιστώσω στο τέλος πως είχα ξεχάσει να γυρίσω το πληκτρολόγιο στα λατινικά και γι' αυτό δεν με έβαζε στο φορουμ. Μετά έκανα αίτηση για νέο password και ο κωδικός που μου δώσανε δεν είναι κωδικός για χρήστη φορουμ αλλά για ...ενεργοποίηση πυρινικής βόμβας. τόσα πολλά ψηφία και γράμματα έχει. Τέλος πάντων να είσαστε όλοι σας καλά και ευχαριστώ πάρα πολύ! Ηλία και σε σένα χρόνια πολλά και ότι άλλο επιθυμείς , να σε χαίρονται οι οικείοι σου!
Χριστός Ανέστη! Μάλιστα... υποθέτω ότι θα μπορούσες αν θέλεις να κάνεις ένα κόπυ πέιστ... κόβεις και ράβεις που λέμε τον πυρηνικό και μετά μπαίνεις στον πίνακα ελέγχου μέλους και τον αλλάζεις σε ότι σου αρέσει. Ευχαριστώ για την ευχή σου!
