Σελίδα 2 από 2

Re: Χρόνια πολλά Φώτη - Φωτεινή !!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 06, 2010 9:03 pm
από aggelosmin
Xρονια Πολλα σε οσους γιορταζουν..να σας χαιρονται οι οικογενειες σας με υγεια και ευτυχια παντα υπο την σκεπη του μεγαλοδυναμου Θεου μας,,,, :wink:

Re: Χρόνια πολλά Φώτη - Φωτεινή !!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 07, 2010 8:36 am
από aposal
Χρόνια πολλά και αρεστά στον Κύριό μας!
Το πτωχό μου αρχείο περιλαμβάνει μόλις 3 άτομα!

1. Theophania: Στη Φανή για τη οποία εύχομαι να γίνει η πρώτη φωτορεπόρτερ στην Ελλάδα!
2. fotios: Στον Φώτη μας!
3. kausokalivia: Στον Καυσοκαλυβίτη Φώτη μας, εύχομαι καλα προσκυνήματα!