Re: Χρόνια πολλά Φώτη - Φωτεινή !!!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 06, 2010 9:03 pm
Xρονια Πολλα σε οσους γιορταζουν..να σας χαιρονται οι οικογενειες σας με υγεια και ευτυχια παντα υπο την σκεπη του μεγαλοδυναμου Θεου μας,,,, 
Καλώς ήλθατε στην σελίδα για το Αγιο Ορος
https://www.agioros.net/forum/