Σελίδα 2 από 3

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 22, 2009 5:57 pm
από Andreasmas
Χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα σ` όλους σας.
Σ` όλο τον κόσμο ας επικρατήσει η αληθινή ειρήνη , η ειρήνη του Χριστού μας.
Καλά Χριστούγεννα!

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 22, 2009 6:21 pm
από evagelia
ΚΑΛΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΝΑ ΣΚΕΠΗ ΟΛΟΥΣ.ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 22, 2009 6:25 pm
από theodosis79
ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΛΑΜΨΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΘΟΔΙΓΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ! ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ!
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΧΑΡΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ 2010!

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 22, 2009 8:17 pm
από aggelosmin
Καλα Χριστουγεννα σε ολους..Ευχομαι υγεια,χαρα και ευτυχια σε ολους τους ανθρωπους. Προσωπικα ευχομαι το ετος 2010 κατα το οποιο παντρευομαι να ειναι ευλογημενος ο γαμος μου και να μην απομακρυνομαι απο τον δρομο του Κυριου μας... :wink:

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 22, 2009 9:28 pm
από avvas
Ν' αγαπάμε περισσότερο!
Κάθε μέρα και πιο πολύ..
μέχρι να γίνουμε αγάπη. :8

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 22, 2009 9:34 pm
από Dimitra79
Xρόνια Πολλά!!!
Χρόνια με υγεία και αγάπη!!!
Χρόνια με τον Θεό στο πλαί!!!
Καλή χρονιά να ναι η νέα χρονιά
και στον κάθε ένα ας δώσει αυτό που λαχταρά!!!

Και σαν καλοί χριστιανοί που είμαστε, μη ξεχνάτε πως τούτες τις άγιες ημέρες υπάρχει κ κόσμος που υποφέρει οπότε η προσευχή και η αγαπάπη μας ας γίνει φωλιά της δικής τους ψυχής!!!

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 23, 2009 7:47 am
από angieholi
Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα σε όλους και σ'όλο τον κόσμο.... :8 :8
Εύχομαι να γίνει η καρδιά μας φάτνη, ώστε να γεννηθεί μέσα της ο Χριστός μας... Και η καρδιά μας να πλημμυρίσει από αγάπη για Εκείνον και για όλα τα δημουργήματά Του...

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 23, 2009 8:04 am
από panagiotisspy
Εύχομαι η Γέννηση του Κυρίου, να φωτίσει τις ψυχές όλων των ανθρώπων.

Η νέα δεκαετία που αρχίζει, να είναι πιό όμορφη, πιό ανθρώπινη, πιό Χριστιανική.

Το φόρουμ να μακροημερεύσει και να πληθύνει. Γιατί είναι πραγματικά ωραίο, να υπάρχει ένα αναμμένο κεράκι μέσα στο διαδικτυακό σκοτάδι.

Να έχουμε πάντα όλοι τον Χριστό μέσα στην καρδιά μας.

Σας χαιρετώ όλες και όλους, με μια μικρή αλλά όμορφη στεναχώρια :8

Τα λέμε πάλι την Δευτέρα 4 Ιανουαρίου.

Τις ευχές μου και την αγάπη μου! :smile:

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 23, 2009 8:43 am
από dionysisgr
Kαλό και ευλογημένο Δωδεκάορτο, σε όλους τους αδελφούς/ες, και στις οικογένειες σας, όπου γης.

Ο Κύριος μεθ'ημών, η Υπεραγία Θεοτόκος σκέπη και κραταιά προστασία μας.

Αμήν!

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 23, 2009 9:04 am
από christmas08
Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα και απο εμένα!
Εύχομαι η Γεννηση Του Χριστού να φέρει σε όλους ψυχική και πνευματική αναγεννηση!
Εικόνα