
Φωτογραφίες από την Πόλη
Συντονιστής: Συντονιστές
-
andronikos
- Έμπειρος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 279
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 08, 2005 5:00 am
- Τοποθεσία: Περιστέρι
Μαζεύω υλικό για την παρουσίαση της Κωνσταντινούπολης και εδώ έχω δεί αρκετές ωραίες φωτογραφίες, θα μπορούσα να τις χρησιμοποιήσω σε αυτή ; :-k
Υ.Γ. Αν κάποιος έχει τραγούδια που αναφέρονται στην Πόλη και μπορεί να μου τα δώσει για την συγκεκριμένη παρουσίαση θα βοηθούσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ γιατί εγώ στα αρχεία μου δεν έχω
Υ.Γ. Αν κάποιος έχει τραγούδια που αναφέρονται στην Πόλη και μπορεί να μου τα δώσει για την συγκεκριμένη παρουσίαση θα βοηθούσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ γιατί εγώ στα αρχεία μου δεν έχω
Αββά Ισαάκ του Σύρου
ΠΑΝΤΟΤΕ και δια κάθε ζήτημα να πιστεύης πως έχεις ανάγκη διδασκαλίας και εις όλην σου την ζωήν θα αποδειχθής σοφός.
ΠΑΝΤΟΤΕ και δια κάθε ζήτημα να πιστεύης πως έχεις ανάγκη διδασκαλίας και εις όλην σου την ζωήν θα αποδειχθής σοφός.
Όλα αυτά τα μέρη, που εμφανίζονται στις φωτογραφίες, κάποτε ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.elenas έγραψε:Iosif δεν κατάλαβα γιατί προτείνετε το συγκεκριμένο σχόλιο ως λεζάντα. Υπάρχει κάτι στις φωτό που δικαιολογεί την φράση....πόσο χαμηλα πέφτουν?
Οι πολλές αμαρτίες όμως τού λαού, τού κλήρου, και τών αρχόντων, οδήγησαν στην κατάσταση που γνωρίζουμε σήμερα.
Τέλειος Θεός, και τέλειος και ΑΠΟΛΥΤΑ αναμάρτητος άνθρωπος, και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Σωτήρας τού κόσμου, Ιησούς Χριστός: «Εγώ θα είμαι μαζί σας όλες τις ημέρες, έως την συντέλεια τού κόσμου».
Καί σήμερα τά ίδια προβλήματα μαστίζουν τήν χώρα μάς,καί τό φαινόμενο αυτό κατά τήν γνώμη μού διαιωνίζεται έξ αιτίας τής απιστίας τών θνητών καί τής άγνοιας διά τό τί μάς περιμένει μετά θάνατον.Iosif έγραψε:Όλα αυτά τα μέρη, που εμφανίζονται στις φωτογραφίες, κάποτε ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.elenas έγραψε:Iosif δεν κατάλαβα γιατί προτείνετε το συγκεκριμένο σχόλιο ως λεζάντα. Υπάρχει κάτι στις φωτό που δικαιολογεί την φράση....πόσο χαμηλα πέφτουν?
Οι πολλές αμαρτίες όμως τού λαού, τού κλήρου, και τών αρχόντων, οδήγησαν στην κατάσταση που γνωρίζουμε σήμερα.
Υπάρχει άγνοια, ΚΑΙ για το τι μάς περιμένει ΠΡΙΝ τον θάνατο !michail έγραψε:Καί σήμερα τά ίδια προβλήματα μαστίζουν τήν χώρα μάς,καί τό φαινόμενο αυτό κατά τήν γνώμη μού διαιωνίζεται έξ αιτίας τής απιστίας τών θνητών καί τής άγνοιας διά τό τί μάς περιμένει μετά θάνατον.
Τέλειος Θεός, και τέλειος και ΑΠΟΛΥΤΑ αναμάρτητος άνθρωπος, και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Σωτήρας τού κόσμου, Ιησούς Χριστός: «Εγώ θα είμαι μαζί σας όλες τις ημέρες, έως την συντέλεια τού κόσμου».




