Φωτογραφίες από την Πόλη

Γενικότερη συζήτηση σχετικά με την ερμηνεία των προφητειών της Ορθοδοξίας και τα Σημεία των Καιρών στην Εποχή μας.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Yunan
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Τρί Σεπ 19, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Συμβασιλεύουσα

Δημοσίευση από Yunan »

Βόσπορος. Ασιατική ακτή.

Εικόνα
Yunan
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Τρί Σεπ 19, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Συμβασιλεύουσα

Δημοσίευση από Yunan »

Κεράτιος κόλπος.

Εικόνα
Yunan
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Τρί Σεπ 19, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Συμβασιλεύουσα

Δημοσίευση από Yunan »

Και μια τελευταία για σήμερα, χωρίς σχόλια...

Εικόνα
elenas
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Παρ Φεβ 23, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από elenas »

Yunan.......ευχαριστούμε και πάλι!
Iosif δεν κατάλαβα γιατί προτείνετε το συγκεκριμένο σχόλιο ως λεζάντα. Υπάρχει κάτι στις φωτό που δικαιολογεί την φράση....πόσο χαμηλα πέφτουν?
tim0z
Απλό Μέλος
Απλό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από tim0z »

Oraies foto... thnx!
michail
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Τετ Απρ 13, 2005 5:00 am

Δημοσίευση από michail »

Ωραίες οί φωτογραφίες τής Κωνσταντινούπολης,ευχαριστούμε Younan k' Nikosz!
andronikos
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 08, 2005 5:00 am
Τοποθεσία: Περιστέρι

Δημοσίευση από andronikos »

Μαζεύω υλικό για την παρουσίαση της Κωνσταντινούπολης και εδώ έχω δεί αρκετές ωραίες φωτογραφίες, θα μπορούσα να τις χρησιμοποιήσω σε αυτή ; :-k
Υ.Γ. Αν κάποιος έχει τραγούδια που αναφέρονται στην Πόλη και μπορεί να μου τα δώσει για την συγκεκριμένη παρουσίαση θα βοηθούσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ γιατί εγώ στα αρχεία μου δεν έχω :oops:
Αββά Ισαάκ του Σύρου
ΠΑΝΤΟΤΕ και δια κάθε ζήτημα να πιστεύης πως έχεις ανάγκη διδασκαλίας και εις όλην σου την ζωήν θα αποδειχθής σοφός.
Iosif
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 885
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 15, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Αττική

Δημοσίευση από Iosif »

elenas έγραψε:Iosif δεν κατάλαβα γιατί προτείνετε το συγκεκριμένο σχόλιο ως λεζάντα. Υπάρχει κάτι στις φωτό που δικαιολογεί την φράση....πόσο χαμηλα πέφτουν?
Όλα αυτά τα μέρη, που εμφανίζονται στις φωτογραφίες, κάποτε ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Οι πολλές αμαρτίες όμως τού λαού, τού κλήρου, και τών αρχόντων, οδήγησαν στην κατάσταση που γνωρίζουμε σήμερα.
Τέλειος Θεός, και τέλειος και ΑΠΟΛΥΤΑ αναμάρτητος άνθρωπος, και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Σωτήρας τού κόσμου, Ιησούς Χριστός: «Εγώ θα είμαι μαζί σας όλες τις ημέρες, έως την συντέλεια τού κόσμου».
michail
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Τετ Απρ 13, 2005 5:00 am

Δημοσίευση από michail »

Iosif έγραψε:
elenas έγραψε:Iosif δεν κατάλαβα γιατί προτείνετε το συγκεκριμένο σχόλιο ως λεζάντα. Υπάρχει κάτι στις φωτό που δικαιολογεί την φράση....πόσο χαμηλα πέφτουν?
Όλα αυτά τα μέρη, που εμφανίζονται στις φωτογραφίες, κάποτε ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Οι πολλές αμαρτίες όμως τού λαού, τού κλήρου, και τών αρχόντων, οδήγησαν στην κατάσταση που γνωρίζουμε σήμερα.
Καί σήμερα τά ίδια προβλήματα μαστίζουν τήν χώρα μάς,καί τό φαινόμενο αυτό κατά τήν γνώμη μού διαιωνίζεται έξ αιτίας τής απιστίας τών θνητών καί τής άγνοιας διά τό τί μάς περιμένει μετά θάνατον.
Iosif
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 885
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 15, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Αττική

Δημοσίευση από Iosif »

michail έγραψε:Καί σήμερα τά ίδια προβλήματα μαστίζουν τήν χώρα μάς,καί τό φαινόμενο αυτό κατά τήν γνώμη μού διαιωνίζεται έξ αιτίας τής απιστίας τών θνητών καί τής άγνοιας διά τό τί μάς περιμένει μετά θάνατον.
Υπάρχει άγνοια, ΚΑΙ για το τι μάς περιμένει ΠΡΙΝ τον θάνατο !
Τέλειος Θεός, και τέλειος και ΑΠΟΛΥΤΑ αναμάρτητος άνθρωπος, και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Σωτήρας τού κόσμου, Ιησούς Χριστός: «Εγώ θα είμαι μαζί σας όλες τις ημέρες, έως την συντέλεια τού κόσμου».
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες-Σημεία των Καιρών”