Σε γνωστό μου ιερέα της Ελληνορθόδοξης Αρχιεπισκοπής από την Πενσυλβάνια, κληρικό σεβάσμιο και άνθρωπο του Θεού, ο Ιάκωβος είπε, επί λέξει: "Να μην κάνεις κήρυγμα από την Αγία Γραφή!!!" (εννοώντας πως την θεωρούσε απηρχαιωμένη!). Και ο εν λόγω κληρικός, επειδή έχει το θάρρος της γνώμης του (σημειωτέον ότι είναι γεννημένος στην Αμερική, παιδί ελλήνων μεταναστών, και έχει σπουδάσει στη Χάλκη), του είπε ξεκάθαρα ότι αυτό που ζητά δεν θα το κάνει. Ο ίδιος μου είπε για τον Ιάκωβο ότι δεν έχει γίνει αντιληπτό στον πολύ κόσμο πόσο κακό έκανε στην Εκκλησία τόσες δεκαετίες που ήταν αρχιεπίσκοπος Αμερικής.
Ο ίδιος ομογενής κληρικός μου είπε ότι το πνεύμα που επικρατούσε στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης (όπου ζούσε και ως οικότροφος) ήταν απόλυτα ψυχρό και προτεσταντικό και ότι καλύτερα να μην σώσει ποτέ να ανοίξει η Χάλκη τέτοια που ήταν!!!
Αυτάαααα.....






